SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Suchy Las oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa firm oraz ich pracowników
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Suchy Las (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa firm oraz ich pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchy Las
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość obsługi programu Płatnik, wystawianie dokumentów ZUS, US- 2 lata doświadczenia w pracy na wnioskowanym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Zadaniem pracownika będzie opracowywać dokumenty, które przywożą z Ukrainy pracownicy oraz kontrahenci klientów pracodawcy, zwłaszcza tak zwane książki pracy, dzięki którym określa się staż do określenia urlopu, akty stanu cywilnego, faktury, rachunki
Tomasz Zając "Analiza" - Biuro Rachunkowe - 2018-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku handlowca, obsługa programu komputerowego sprzedaży, kontakt z klientem w sprzedaży internetowej.
FIRMA HANDLOWA "ELEKTRON"HURTOWNIA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH PIOTR I ELŻBIETA BALCERZAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-09 - Gostynin (mazowieckie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pomoc przy wznoszeniu domów z bali, ciężka praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Parzyce (łódzkie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poznanie asortymentu towaru; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; pomoc przy zamawianiu towaru; przyjmowanie i rozładunek towaru; sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem jakości; sporządzanie zgłoszeń reklamowych; analizowanie zakupu; zakup towarów za pomocą Internetu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Sprzedaż wyrobówPozyskiwanie nowych klientów
"MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O. - 2016-07-08 - Biłgoraj (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
-
P.P.H.U Star San Duo Dominik Pater - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zaopatrzenie stacji, realizacja zamówień, obsługa korespondencji, pomoc komórce kadrowo - organizacyjnej, zamówienia publiczne
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2016-07-07 - Jaworzno (śląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-02-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-06-01 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja, prowadzenie i nadzór całokształtu spraw związanych z działalnością ekonomiczno - finansową i rachunkową zgodnie z obowiązujacymi przepisami. Więcej informacji pod numerem telefonu 883384468 lub w sekretariacie Wołowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ul. T. Kościuszki 17E, 56-100 Wołów.
Wołowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wołowie - 2017-11-30 - Wołów (dolnośląskie)
Podjęcie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaż usługiZbieranie informacji o sprzedaży usługi w celu dokonania analizy rynku i oceny ofert konkurencjiTworzenie ofert handlowychKształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowymPozyskiwanie nowych klientówNegocjowanie warunków handlowychBieżąca obsługa klientów przez cały okres zatrudnieniaPrzyjmowanie reklamacji, skompletowanie niezbędnych dokumentów i złożenie reklamacji do odpowiedniego działuObsługa kasy fiskalnejFakturowaniePrzyjmowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży usługiPrzyjmowanie i wydawanie przesyłek InPost (obsługa terminala)
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Żukowo (pomorskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych, koszenie trawy, grabienie liści, odśnieżanie.
Lux Medical Care Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów zaopatrzenia (m.in. faktura), zamawianie towaru
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-10-19 - Skawina (małopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)
Podstawowe obowiązki:- opiniowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- weryfikacja wykonanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, zlożonych postępowaniach przetargowych przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- zapewnienie wsparcia technicznego koordynatorom zespołów zadaniowych w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słabopradowych - odbiór od wykonawców zakresu prac w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem posługującym się językiem wietnamskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)