SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji wymaganej przepisami prawa pracy i ubezp. społecznych; sporządzanie listy plac dla pracowników i zleceniobiorców w programie COMARCH OPTIMA, sporządzanie deklaracji do PFRON , ZUS oraz sprawozdań do GUS, monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, tworzenie raportów i zestawień na wew. potrzeby; wynagrodzenie od 3200 zł brutto; godziny pracy: 8.00- 16.00; okres zatrudnienia: 20.08.2020 r.- 31.08.2023
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji wymaganej przepisami prawa pracy i ubezp. społecznych; sporządzanie listy plac dla pracowników i zleceniobiorców w programie COMARCH OPTIMA, sporządzanie deklaracji do PFRON , ZUS oraz sprawozdań do GUS, monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, tworzenie raportów i zestawień na wew. potrzeby; wynagrodzenie od 3200 zł brutto; godziny pracy: 8.00- 16.00; okres zatrudnienia: 20.08.2020 r.- 31.08.2023
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra organizacja pracy własnej, znajomość programu Excel, umiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 8393171322
danePracodawcy_regon: 22180884000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.07.2020
Oferta pracy ważna do: 08.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d770fe32b6599c558bfb23df0f6f1540
Podobne oferty pracy
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji , w oparciu o propozycję podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie , właściwego wykorzystania środków pieniężnych w zakresie właściwości w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie wlaściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz oplaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty - kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych - rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-02-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
rozwijanie katalogu produktów, wprowadzanie nowych aukcji, moderowanie oraz aktualizowanie już istniejących aukcjidbanie o atrakcyjną i spójną prezentację produktów na Allegro.pl.przygotowanie treści aukcji, poprzez wzbogacanie treści i opisów produktów, wykonywanie zdjęć produktów wraz z ich obróbką,bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz z partnerami zewnętrznymi
Epm Machines Polska Sp. z o. o. - 2020-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
-
WOST S.A. - 2017-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie zleceń na kampanie reklamowe.Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet).Pozyskiwanie klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Bieżąca współpraca z działami marketingu i PR firm.Po okresie próbnym istnieje mozliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Marek Mączka - 2016-06-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-07-10 - Brzesko (małopolskie)
Przygotowowanie budżetu rocznego lub planu wieloletniego, sprawowanie kontroli nad realizacją tych planów. Sporzadzanie raportów i analiz finansowych. Współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIAM CUDZOIEMCÓW, PRZYGOTOWYWANIE PROCEDUR ZWIĄZANYCH Z UZYSKANIE ZEZWOLEŃ NA PRACĘ, OŚWIADCZEŃ O ZAMIARZE POWIERZENIA WYKONYWANIA PRACY CUDZOZIEMCOM ITP. WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻESZE (EKONOMICZNE,RACHUNKOWOŚŹ-PREFEROWANE)ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ W ZAKRESIE RACHUNKOWOŚCI, DOŚWIADCZENIE 1 ROK STAŻU PRACY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO ORAZ ROSYJSKIEGONA SPOTKANIE KONIECZNIE UMAWIAC SIĘ TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL!
TYTAN PLUS KRYSTYNA MARCZYCKA - 2017-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi
Monster Print Janusz Mordec - 2016-11-25 - Chorzelów (podkarpackie)
Demontaż i montaż urządzeń, znajomość rysunków.Praca poniedziałek-piątek 06:00-14:00, pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
W.U.H. "METROB" Sp.J Hat Grzegorz, Hat Rafał, Ćwierz Grzegorz - 2017-09-15 - Mikołów (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży oraz faktur korygujących, układanie dokumentów księgowych,wprowadzanie danych do systemu komputerowego, generowanie faktur, sprawdzanie ich poprawności oraz ich wysyłanie do kontrahentów pocztą tradycyjna i elektroniczną , archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie raportów i rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łosice (mazowieckie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
telefoniczna sprzedaż produktów i usług (branża telekomunikacyjna)obsługa klienta w formie telefonicznejprezentacja nowych ofert, przedłużanie umówgodz. pracy: 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. Sprzedaży na rynek Czeski Zakres Obowiązków· obsługa klienta· obsługa zamówień· współpraca z działem handlowym firmy· pomoc w zakresie procesów handlowych· dbanie o dobry wizerunek firmy Oczekiwania: biegła znajomość języka Czeskiego· umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami – warunek konieczny· wysoka kultura osobista – warunek konieczny· duże zaangażowanie i motywacja do działania – warunek konieczny· znajomość obsługi komputerów, pakietu MS Office· dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:• atrakcyjne warunki pracy• pracę w dynamicznym młodym zespole• niezbędne narzędzia pracy
TOMASZ FUNKA AGROFUNKA - 2020-01-22 - Zielona Wieś (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów zagranicznych.Planowanie i realizacja wysyłek wyrobów gotowych.Kontrola realizowanych dostaw.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-04-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa komputera i programu sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lipsko (mazowieckie)
Obsługa lini produkcyjnej,konserw mięsnych. Przygotowywanie farszu mięsnego, transport ręczny surowców.
Trust in food Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Władysławowo (pomorskie)
Analiza prawna dokumentów i ustaw. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Relacje z klientami biznesowymi. Koordynacja prac inwestycyjnych. Analiza umów, negocjacje. Przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Zielona Góra (lubuskie)
opracowywanie danych, raportów na potrzeby działu płac, sporządzanie i rozliczanie list płac
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-10-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
Rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)
Pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Lubliniec (śląskie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa. Miejsce Pracy: Opole, Zielonogórska 3.
BTG SP.Z O.O - 2018-12-06 - Opole (opolskie)
szycie; przygotowywanie materiałów do szycia
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Knurów (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)