SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Rybnik oferta pracy HOLDUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PFRON,- sporządzenie list płac,- bieżąca obsluga pracowników firmy w zakresie kadr i płac.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-09-18
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: HOLDUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rymera 19, 44-270 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PFRON,- sporządzenie list płac,- bieżąca obsluga pracowników firmy w zakresie kadr i płac.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana obsługa programu SIMPLE.ERP
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
HOLDUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6381036729
danePracodawcy_regon: 27294650000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 4, 41-404 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2470
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941487
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 18.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fdb405bd3a660fee69aea7ee4e3279a
Podobne oferty pracy
Pomoc przy remoncie drogi lesnej, prace fizyczne.
Andrzej KURA FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA - 2019-11-06 - Żagań (lubuskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klientaobsługa onlineobsługa zamówień telefonicznych i mailowychonsługa reklamacjiobsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista do spraw ofertowania
TAAP Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Tarnów (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
Konkurs, szczegóły na stronie: http://bip.imn.gliwice.pl/content/160/konkurs_na_stanowisko_specjalisty_ds.Wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień HR, minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Płatnik, programów kadrowo-płacowych), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, systematyczność, rzetelność, Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie wynagrodzeń pracowników, obsługa programu Płatnik, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem czasu pracy, udział w projektach HR (rekrutacja i selekcja kandydatów, wdrażanie nowych pracowników do pracy w Instytucie, oceny pracownicze, koordynacja szkoleń), tworzenie raportów i analiz kadrowo-płacowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, GUS, US, PPK, doradztwo i wsparcie dla kadry kierowniczej oraz pracowników w zakresie zagadnień kadrowych i płacowych.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH - 2020-03-09 - Gliwice (śląskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-04-19 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, wyceny, oferty handlowe
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-08 - Adamówka (podkarpackie)
Telemarketing, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert;Inf. o zakresie obowiązkow z dnia 23.11.2015: pozyskiwanie klientów, tworzenie baz danych z dostepnych źródeł np internet, przygotowywanie ofert dla klientów, praca na miejscu, mozliwosc wyjazdów do klientow jesli pracownik bedzie chcial, obsluga klienta przez telefon, emailowo, na spotkaniu u klienta, na miejscu w salonie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. Nienormowany czas pracy w godzinach od 6.00 do 24.00 w zależności od potrzeb pracodawcy
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Nakory (mazowieckie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY W CIEPŁOWODACH - 2018-11-27 - Ciepłowody (dolnośląskie)
obsługa posprzedażowa i administracja biura
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Czadrów (dolnośląskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szycie kontenerów elastycznych typu BIG-BAG
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Piława Górna (dolnośląskie)
bieżaća aktualizacja dokumentacji technicznej , przygotowanie dokumentacji pomocniczej, sprawowanie nadzou nad dokumentacją zapisaną w formie elektronicznej.Miejsce pracy Paslęk ul. 3 Maja 9 i Młynary ul Dworcowa 30
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2019-08-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy, delegacje
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru na magazyn, obsługa programu SUBIEKT.
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-14 - Ługi (pomorskie)
Obsługa dostaw i wysyłek w magazynie, konfekcjonowanie i wydanie zamówień, obsługa skanera, utrzymywanie ładu i porządku w magazynie, pozostałe czynności magazynowe.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Mława (mazowieckie)
zakres obowiązków zostanie ustalony z pracodawcą na rozmowie rekrutacyjnej
kontakt przez OHP - 2020-10-26 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie, nawiązywanie i obsługa klienta głównie z terytorium Rosji oraz docelowo z Ukrainy w celu sprzedaży miejsc reklamowych. Pomoc przy kontaktach handlowych na terytorium Niemiec.
twojbillboard.pl RAFAŁ ŚPIEWAK - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, kontrola wysyłek i dostaw, przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów transportowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-07-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie instalacji wodno- kanalizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
opracowanie i efektywne zarządzanie kampaniami produktowymi zgodnie z przyjętą strategią spółdzielni; prowadzenie działań w social media wraz z tworzeniem strategii oraz bieżącą obsługą merytoryczną; monitorowanie mediów branżowych, analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji; opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych; tworzenie i przedstawianie konstruktywnych strategii rozwojowych działu marketingu i działu sprzedaży
Metalowa Spółdzielnia Inwalidów - 2020-05-13 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami firm, nawiązywanie kontaktów biznesowych i aktywne budowanie bazy klientów, prowadzenie negocjacji sprzedażowych, raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)