SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Olsztyn oferta pracy Firma Poligraficzno - Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników w zakresie prawa pracy, przepisów ZUS, podatków; naliczanie wynagrodzenia i sporządzanie list płac; dokonywanie rozliczeń podatkowych sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań rozliczanie czasu pracy pracowników.
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Olsztyn (śląskie)
Pracodawca: Firma Poligraficzno - Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa pracowników w zakresie prawa pracy, przepisów ZUS, podatków; naliczanie wynagrodzenia i sporządzanie list płac; dokonywanie rozliczeń podatkowych sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań rozliczanie czasu pracy pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: częstochowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2404
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie; doświadczenie na stanowisku związanym z kadrami i płacami; znajomość komputera; zaangażowanie, skrupulatność, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy:
Firma Poligraficzno - Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 5730208537
danePracodawcy_regon: 150523606
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: można wydać skierowanie, CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
danePracodawcy_kodPowiatu: 2464
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930868
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Drukarnia
Nazwisko osoby zgłaszającej: Irena Latosińska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.07.2020
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7510f5cd1e7339641ce73f377dde81e8
Podobne oferty pracy
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-29 - Zator (małopolskie)
jw.
P.P.H. ERJOT Ryszard Jabłoński - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Opoczno (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
Testowanie oprogramowania w nowych produktach dla klienta ukraińskiego i rosyjskiego, programowanie urządzeń, udzielanie wsparcia technicznego dla klienta ukraińskiego i rosyjskiego.
SATEL sp. z o.o. - 2019-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka/pomoc w:-pracy przy komputerze -obiegu dokumentów wwew. w firmie-systemów CRM/ZUMO-liczeniu ryzyk ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
znajomość specyfiki usług transportowych
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, porządkowanie dokumentów frimowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace elektromontera, prace w Lubinie
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2019-06-28 - Lubin (dolnośląskie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku tureckim. Obsługa zapytań graczy z Turcji. Praca na komputerze w systemie TICKETOWYM. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz social media.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie podstawowe. Doświadczenie w branży gier komputerowych i / lub obsłudze klienta mile widziane; zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka tureckiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
obsługa oraz pozyskiwanie klientów, przygotowanie oraz prezentacja ofert, sprzedaż samochodów oraz wyszukiwanie ciekawych ofert na rynku
"MAZUREK" Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, zamieszczanie ogłoszeń, reprezentowanie Pracodawcy na targach i giełdach pracy, administrowanie bazą kandydatów
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa programu Płatnik (zgłoszenia, wyrejestrowania, dokumenty rozliczeniowe, korygowanie dokumentów)
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji; Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje; Odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami; Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań; Asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu, reprezentowanie spółki w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych , gotowość do podrózy służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
Obsługa drukarek, laserów, aplikacja folii samoprzylepnych, obsługa biura. Wymagania: wykształcenie wyższe - reklama, staż pracy 1 rok, znajomość programów graficznych (Photoshop, CorelDraw, Strata, AutoCad), umiejetność aplikacji folii samopzrylepnych, umiejętność obsługi maszyn (drukarek, ploterów, laserów), umiejętność obsługi biura.
PRACOWNIA REKLAMY SYLWIA FRANKOWSKA - 2017-07-24 - Bojano (pomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ( mile widziane zarządzanie i marketing) min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość programu SUBIEKT lub innych programów księgowo-rozliczeniowych,prawo jazdy BProwadzenie działań handlowych, obsługa stałych i pozyskiwanych klientów, realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, 1-2 razy w miesiącu wyjazd do klienta.1 zmianawynagrodzenie: od 2800 do 3600 zł brutto + prowizja od sprzedanych towarów
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-10-31 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
grafika reklamowa, reklama w internecie
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, PRZYGOTOWANIE KOSZTÓW, PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW, PRZYGOTOWANIE OFERT, ANALIZA OFERT ITP.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2017-03-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Konin (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
zdobywanie klientów na rynku azjatyckim
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektryczno-energetycznych i wyposażenia sklepu
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)