SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Oborniki oferta pracy BGW WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kadrowo-płacowe naliczanie pracowników
Data publikacji: 2019-10-22
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: BGW WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 25, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kadrowo-płacowe naliczanie pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenia: kwota netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu "Płatnik"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów kadrowo-płacowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: oborniki (at) bgw.pl
Nazwa pracodawcy:
BGW WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Staszica 25, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- kontakt osobisty w godz. 7.30-15.30- telefoniczne umówienie terminu spotkania, tel. 61 29 73 315- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: oborniki (at) bgw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a83450ca95386bb3d1f80da8edc1767
Podobne oferty pracy
obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Szycie na miarę i naprawa odzieży
PPHU Maria Sitkiewicz - 2015-12-02 - Sulechów (lubuskie)
wyszukiwanie dostawców i organizowanie transportu, analizowanie ofert transportowych, negocjowanie cen i warunków dostaw
PPU Agroenergetyk Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Opole (opolskie)
(dla osó po 30 rż) telefoniczna i emailowa obsługa klientów, ustalanie realizacji zleceń, utrzymywanie kontaktów z klientem również po zakończeniu transakcji
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, obliczanie podatku dochodowego, odprowadzanie do US, sporządzanie kart wynagrodzeń, zasiłkowych, podatkowych, rozliczanie umów cywilnoprawnych, inwentaryzacja składników majątkowych, rozliczanie spisów z natury.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2019-03-26 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozyskiwanie, kontakt z klientem i kontrahentami w językach urdu, negocjowanie warunków umów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB" - 2017-02-28 - Rydułtowy (śląskie)
- obsługa sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych np. Allegro- obsługa procesu sprzedażowego i posprzedażowego, realizacja, monitorowanie i koordynacja zamówień,- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,- wprowadzanie, edycja i bieżące administrowanie ofertą wystawową na sklepach, Allegro i innych platformach sprzedażowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, planowanie i realizacja działań reklamowych i promocyjnych
F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR W HANDZLÓWCE - 2019-09-13 - Albigowa (podkarpackie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
przyjmoanie towarów przygotowanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie przekąsek, deserów i surówek
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opoczno (łódzkie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
skierowanie na prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Brańsk (podlaskie)
Praca przy obsłudze i linni produkcyjnej, planowanie i organizacja procesu produkcyjnego, sporządzanie zleceń produkcyjnych oraz konfekcja towarów, kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniami, realizacja planów produkcyjnych - reagowanie na zmiany potrzeb i inne niezgodnośći, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola międzyoperacyjna i kontrola końcowa.
PHPU Transvet sp z o.o - 2016-10-06 - Doruchów (wielkopolskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie elementów opracowań: wnioski, biznesplany, studia wykonalności; współpraca przy przygotowywaniu i weryfikacji dokumentów o charakterze analitycznym; kontakt z klientami; przygotowywanie wzorów dokumentów/pism/odpowiedzi;
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Krupski Młyn (śląskie)
· Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy, itd.)· Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym· Ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników· Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK· Przygotowywanie i realizacja działań rozwojowych w zakresie HR· Sporządzanie analiz i raportów kadrowych· Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Lublin (lubelskie)
telefoniczne i bezpośrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ksiegowanie, dekretowanie dokumentów ksiegowych, sporządzanie raportów, pism , naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Podmokle Małe (lubuskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT PRFON, uprawnienia BHP, Obsługa programu Płatnik, Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-05-17 - Adamówka (podkarpackie)
nadzór nad funkcjonowaniem oczysczalni ścieków, wodociągów, prowadzenie remontów zasobów lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
w/g stanowiska
ENERGO SZANIECKI, JAWORSKI - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Branża budowlana. Kosztorysowanie robót ziemnych, sieci wodno - kanalizacyjnych, dróg i konstrukcji budowlanych.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
•prowadzenie akt osobowych pracowników,•obsługa kadrowo- płacowa pracowników,•naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,•nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,•wyliczenie zasiłków chorobowych,•obsługa umów cywilnoprawnych,•prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,•współpraca z instytucjami zewnętrznymi,•sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON min. na platformach elektronicznych tych instytucji•archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)