SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO I ALLEGRO Albigowa oferta pracy F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR W HANDZLÓWCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO I ALLEGRO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych np. Allegro- obsługa procesu sprzedażowego i posprzedażowego, realizacja, monitorowanie i koordynacja zamówień,- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,- wprowadzanie, edycja i bieżące administrowanie ofertą wystawową na sklepach, Allegro i innych platformach sprzedażowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, planowanie i realizacja działań reklamowych i promocyjnych
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Albigowa (podkarpackie)
Pracodawca: F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR W HANDZLÓWCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-122 Albigowa 1054A, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych np. Allegro- obsługa procesu sprzedażowego i posprzedażowego, realizacja, monitorowanie i koordynacja zamówień,- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,- wprowadzanie, edycja i bieżące administrowanie ofertą wystawową na sklepach, Allegro i innych platformach sprzedażowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, planowanie i realizacja działań reklamowych i promocyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO I ALLEGRO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Albigowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowe atuty:- doświadczenie na podobnym stanowisku, - wykształcenie informatyczne, graficzne, - znajomość zagadnień allegro, e-Comerce/e-marketingu, Facebook, Instagram, itp., - znajomość oprogramowania Optima lub CDN XL, - znajomość branży zaopatrzenia medycznego- swoboda w posługiwaniu się komputerem, pocztą e-mail, internetem i dowolnym programem graficznym,- umiejętności analityczne i logistyczne,- komunikatywność, zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, swoboda posługiwania się językiem polskim,- dobra organizacją pracy, rzetelność i odpowiedzialność, współpraca w zespole
Nazwa pracodawcy: F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR W HANDZLÓWCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-123 Handzlówka 5/A, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Handzlówka
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2019
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 14.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72d5fdf1878919461def8e2288b370d3
Podobne oferty pracy
archiwizacja dokumentacji sądowej, sporządzanie projektów pism sądowych, wysyłanie korespondencji sądowej, kompletowanie akt na posiedzenie, praca z urządzeniami ewidencyjnymi, rejestrami, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej;
SĄD REJONOWY W OLEŚNIE - 2016-07-11 - Olesno (opolskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie pism, wykonywanie zestawień i analiza danych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i serwisowanie profesjonalnego sprzętu sportowego (rowery, osprzęt rowerowy)
DL - PARTNER S.C. Damian Bednarski Leszek Andura - 2016-03-16 - Gorzyce (podkarpackie)
-Obsługa maszyn do produkcji opakowań, nie wymagających uprawnień;- Sprawdzanie i nadzorowanie prawidłowości procesu produkcji, ustawianie, włączanie, wyłączanie maszyn;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Jasieniec (mazowieckie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek sterowanych numerycznie, nastawianie parametrów pracy poszczególnych narzędzi w głowicy obrabiarki.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Niezabyszewo (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, spec. rachunkowość; staż w dziale księgowości mile widziany; biegła obsługa komputera, pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości; zakres obowiązków: przyjmowanie, dekretowanie faktur, pomoc w tworzeniu i rozliczaniu planów finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZOBISZOWICE" - 2019-09-26 - Gliwice (śląskie)
wyjazdy służbowe w celach administracyjnych, zaopatrzeniowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie biura, porządkowanie dokumentacji, obsługa systemu komputerowego: fakturowanie, obsługa magazynów, tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, tworzenie planów produkcyjnych oraz planowanie logistyki zewnętrznej w zakresie zakład-klient, dostawca-zakład, wewnętrzna logistyka produktów gotowych, utrzymywanie porządku nas magazynie produktów gotowych,wydawanie towarów z magazynu produktów gotowych - opakowania jednostkowe i zbiorcze, inwentaryzacje magazynu produktów gotowych, koordynacja prac inwentaryzacyjnych, konfekcjonowanie mieszanin do opakowań jednostkowych, etykietowanie, kompletacja zamówień (palety i paczki), wykonywanie prac porządkowych, utrzymywanie czystości i porządku w biurze i zakładzie
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją przydzielonych imprez targowych i przedsięwzięć w zakresie: przygotowania merytorycznego targów,pozyskiwania współorganizatorów oraz instytucji wspierających realizowaną imprezę,tworzenia i aktualizacji baz danych potencjalnych wystawców i zwiedzających,pozyskiwania wystawców i zwiedzających na targi,współpracy z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za logistyczne przygotowanie imprez.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-05-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Pracownik będzie zajmował się prowadzeniem projektów rekrutacyjnych w branży IT, analizą profii kandydatów pod kątem wymagań, aktywnym powiększaniem bazy kandydatów, umawianiem rozmów, obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z wyznaczonymi standardami.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Programowanie maszyn pomiarowych (maszyna współrzędnościowa 3D, Formtester - maszyna do mierzenia odchyłek kształtu i położenia). Ustawianie przyrządów pomiarowych. Planowanie sposobów mocowania i pomiarów detali. Kalibracja przyrządów pomiarowych
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja poprawności faktur zakupowych, kontrola cen zakupów, wspieranie działu logistyki, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, prawidłowe prowadzenie dokumentacji działu, wpieranie pracy działu w sprawnym przepływie towarów, dokumentacji i informacji, współpraca z firmami transportowymi
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-26 - Polanów (zachodniopomorskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad postępem prac projektowych, organizacja pracy zespołu projektowego i monitorowanie projektu, odpowiedzialność za prace administracyjne oraz dokumentację realizowanych działań w projekcie, utrzymywanie bieżących kontaktów pomiędzy Wnioskodawcą i opiekunem projektu w Instytucji Zarządzającej, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów, wniosków i informacji w tym sprawozdań okresowych, dbanie o procedury, standardy, instrukcje do sprawozdań oraz inne obowiązujące dokumenty, monitorowanie harmonogramów aktualnych naborów unijnych, wykonywanie innych poleceń przełożonego, wynikających z realizacji działań. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, udział w realizacji ciekawych projektów.
BOZAMET Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Ujrzanów (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy na budowie, zgłaszanie wniosków dot. wymogów BHP, przedstawianie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Kwidzyn (pomorskie)
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa urządzenia wibracyjnego- obsługa komory klimatycznej
DIAMON SP. Z O. O. - 2015-11-27 - Zdziechowice (opolskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, proponowanie skorzystania z nowego ubezpieczenia, badanie potrzeb klientów, posprzedażowa obsługa klientówpraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań mających na celu rozwój sprzedaży przez wdrażanie strategii sprzedażowej, realizację planów oraz stały rozój bazy klientów, bieżąca analiza sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój, zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta, realizowanie celów,
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
- rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych-przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie kontraktów i umów- przygotowywanie dokumentów i realizacja wysyłek eksportowych do klientów - budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami- uczestnictwo w targach branżowych na świecie - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2018-04-03 - Łomża (podlaskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KLIENTA, SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROWADZENIE CZYNNOŚCI ZAPEWNIAJĄCYCH PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĘ ZADAŃ ORAZ FUNKCJONOWANIE BIURA ORAZ PRODUKCJI, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Opoczno (łódzkie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe na ternie gospodarstwaDoglądanie upraw, dbanie o ich prawidłowy wzrost
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Komorniki (świętokrzyskie)
Poszukiwanie klientów na rynku krajowym współpracujących z firmami w Rosji, Ukrainie, Kazachstanie, Białorusi . Współpraca z instytucjami certyfikującymi poza granicami kraju. Prowadzenie rejestru kontaktów i sprawozdań z wykonanej pracy.
1. AQUARIUS MICHAŁ OBELNICKI; 2. CENTRUM CERTYFIKACJI RYNKÓW WSCHODNICH MICHAŁ OBELNICKI - 2019-01-11 - Żukowo (pomorskie)