SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lublin oferta pracy DOM MŁODZIEŻY SOS W LUBLINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych dla około 20 pracowników, naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów zleceń, obsługa spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych, sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, współpraca z ZUS-em i Urzędem Skarbowym.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: DOM MŁODZIEŻY SOS W LUBLINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JUTRZENKI 1, 20-538 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych dla około 20 pracowników, naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów zleceń, obsługa spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych, sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, współpraca z ZUS-em i Urzędem Skarbowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel), praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość podstaw księgowości, mile widziana znajomość Programu R2Płatnik, min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale płac.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DOM MŁODZIEŻY SOS W LUBLINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JUTRZENKI 1, 20-538 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JUTRZENKI
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2020
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 02.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc8e8c6da980a9a354b2b904f1cea23d
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
-analiza zapytań ofertowych w zakresie central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,-przygotowanie doborów technicznych i kosztów według modelu kalkulacyjnego firmy,-uczestniczenie w spotkaniach handlowych z klientem w celu zebrania informacji niezbędnych do opracowania doborów i ofert
KMW ENGINEERING SP. Z O. O. - 2019-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY ZWIĄZKU NIEWIDOMYCH W KIELCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą. Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
praca przy realizacji projektu ''Rembofor'', praca merytoryczna. Praca na 1/2 etatu.
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-06-07 - Sękocin Stary (mazowieckie)
ciągłość produkcji przygotowaniezestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcjiopracowanie harmonogramu zamówień współpracę z dostawcami ipodwykonawcami nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, będzieszsporządzał raporty, wprowadzał zlecenia produkcyjne do systemu SAPprzygotowanie danych i raportów niezbędnych do obliczenia wskaźnikówwydajności monitorowanie stanów zapasów i surowców
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Opole (opolskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Dom Wypoczynkowy "AGA" - 2015-12-16 - Ustka (pomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Kłobuck (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych. Praca w godz. 7.00-15.00.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-02-07 - Nowa Dęba (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej
PRIORYTET SN Sp z.o.o. - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-IDENTYFIKOWANIE POTENCJALNYCH ODBIORCÓW PRODUKTU I DOCELOWEGO RYNKU PRODUKTU.-NAWIĄZYWANIE BEZPOŚREDNICH KONTAKTÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI W TYM WIETNAMSKIMI,- BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Korczyna (podkarpackie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców, analiza zapytań ofertowych, kontrola zgodności ofert z zamówieniami.
ARKA BUD SP. Z O.O. - 2019-09-03 - Luzino (pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta w języku węgierskim
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Zabierzów (małopolskie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie projektów unijnych, znajomość ustawy o zamóieniach publicznych
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Brzeg (opolskie)
realizacja zadań z dokumentów normujących działalność ewidencyjną i administracyjną jednostki; REKRUTACJA: list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzająćych kwalifikacje, zgoda na przetwarzaniedanych osobowych- do 27.11.2019r (data wpływu do JW) z dopiskiem "SPECJALISTA"
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2019-11-15 - Lubliniec (śląskie)
Nadzorowanie bieżących mobilizacji oraz ruchu urządzeń wiertniczych.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klienta na szkolenia z zakresu negocjacji. w krajach Azji Południowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu,. Europy, Afryki i krajów Azji.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Czarny Las (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FILPEX" Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2017-12-14 - Chotyniec (podkarpackie)
praca biurowa, wykonywanie zdjęć produktów do sklepów internetowych i platform typu marketplace np. AllegroObróbka tych zdjęć oraz tzw. filmów obrotowych (objazd "kamerą) wokół przedmiotu, przygotowywaniu opisu produktów na potrzeby sprzedaży internetowej, zamieszczaniu opisów izdjęć/ filmów na stronach naszych sklepów i na zewnętrznych platformach sprzedażowych, bieżącej aktualizacji i uzupełnianiu stron produktów w e-sklepach i na Allegro oraz w innych kanałach sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Zielonki (małopolskie)
Naprawa elektromechaniki samochodowej, instalacji elektromechanicznych w pojazdach różnych marek, montaż radia i elementów elektroniki.
"Autoforte.pl" Sp. z o.o. (Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Autocentrum-Service" S.C.) - 2016-10-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
planowanie i wykonywanie zabiegów z kosmetologii pielęgnacyjnej, upiększającej i leczniczej, w tym masażu,. Współpraca z lekarzem rożnych spewcjalnośći w zakresie pielęgnacji, doboru kosmetyków, preraratów i urządzeń, metod odnowy biologicznej w określonych zabiegach z uwzględnieniem wskazań i przeciwwskaań lekarskich, dokonywanie diagnozyskóry, dobiernie zabiegów kosmetycznych i kosmetyków posługując się specjalistycznymi preparatami, urządzenia mi i metodami odnowy biologicznej, opracowanie strategii zabiegów profesjonalnych i domowych, diet i koniecznych zmian w rybie życia klienta, ocenianie estetyki i skuteczności zastosowanych zabiegów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
staż - dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru, przyjmowanie dostaw towarów oraz rozkladanie ich na regałach i magazynie, obsługa klienta, doradztwo klientowi w zakupie, wystawianie faktur i paragonów sprzedaży, monitorowanie stanów magazynowych, dokładanie brakujących towarów na półki sklepowe, dbanie oczystość, przyjmowanie reklamacji,Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznegoi grzejnegoKomputer: ilość godzin 8,Praca na wysokości do 3m,Dźwiganie do 25 kg
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Realizacja prac związanych z:- obsługą umów cywilno-prawnych,- prowadzenie rozliczeń finansowych,2. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu,3. Współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi Uniwersytetu w toku bieżącej obsługi procesu dydaktycznego,4. Inicjowanie działań usprawniających pracę Działu Planowania Dydaktyki.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości),- Umiejętność myślenia analitycznego i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,- Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,- Umiejętność wykorzystania danych i sporządzania raportów,- Rzetelność i dokładność,- Umiejętność organizowania pracy własnej,- Umiejętność współpracy,- Biegła znajomość języka polskiego w przypadku obcokrajowców (w mowie i piśmie).Wymagania dodatkowe:- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)