SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Koszalin oferta pracy JES OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, listy płac), naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, obsługa Płatnika, rozliczanie kierowców
Data publikacji: 2021-03-23
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: JES OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 63, 75-122 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, listy płac), naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, obsługa Płatnika, rozliczanie kierowców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 4 200 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 2 lata doświadczenia na stanowisku kadrowo- płacowym, praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Enova, mile widziane prawo jazdy kat. B, książeczka zdrowia do celów sanitarno- epidemiologicznych
Nazwa pracodawcy:
JES OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 6692388732
danePracodawcy_regon: 320012573
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Szczecińska 63, 75-122 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w soboty i niedziele w przypadu szczególnych potrzeb praodawcy, praca w godz. 07:00-15:00, umowa na okres próbny następnie na czas określony 33 miesiące
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: pn. - pt. , Godziny : 7:00 -15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Adres strony pracodawcy: www.jesobczak.pl
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy: produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.03.2021
Oferta pracy ważna do: 24.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cf9efcd1c63e0ae856e607210cc705cf
Podobne oferty pracy
tworzenie i dobór opakowań dostosowanych do wysyłanych towarów, pakowanie towarów, kontrola zapakowania, wprowadzanie korekt w zastosowanych rozwiązaniach.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
kompletowanie dokumentów ksiegowych i magazynowych,praca w programie Prestiż,nauka obiegu dokumentów magazynowych,przygotowywanie podstaowwych pomocy marketingowych,współpraca z dizłami i jednostkami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Chwaszczyno (pomorskie)
Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-11-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta na dziale paneli podłogowych, przyjmowanie zamówień od klientów, koordynacja montaży, planowanie transportów.
"SADLEY" Stanisława Sadlej - 2017-10-24 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-08-04 - Lubań (dolnośląskie)
-utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń, -usuwanie bieżących awarii,dbanie o stan techniczny maszyn, -regularne raportowanie o staniemaszyn -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-01 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości w spółce.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Piotrowice (świętokrzyskie)
Koordynacja prac nad projektem. Optymalizacja procesów. Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej. Tworzenie rysunków technicznych. Opracowanie zmian technicznych na rysunku 2D. Praca w międzynarodowym środowisku. Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2016-06-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pomoc przy kompletowaniu dokumentów.Przygotowywanie dokumentów do składnicy akt zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Archiwalną oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych dot. przekazywanych dokumentów.Obsługa komputera w zakresie przepisywania pism.Obsługa kserokopiarki oraz pozostałych urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Sieradz (łódzkie)
specjalista ds. zamówień publicznych art. 150f
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. Janów Lubelski - 2016-06-16 - Borownica (lubelskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- wykształcenie średnie- j. niemiecki na poziomie komunikatywnym
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Racibórz (śląskie)
- przygotowywanie, organizacja i nadzór nad robotami remontowymi budowlanymi i instalacyjnymi wykonywanymi przez podmioty zewnętrzne;- prowadzenie dokumentacji technicznej i prawnej obiektów budowlanych i kotłowni gazowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;- przygotowywanie planów remontowych;- przygotowywanie umów i zleceń dla podmiotów zewnętrznych;- sporządzanie i weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów do postępowań przetargowych na roboty budowlane i instalacyjne;- nadzór nad wykonywaniem rocznych przeglądów technicznych nieruchomości;- organizacja i nadzór nad bieżącymi robotami konserwatorskimi-sporządzanie pism, odpowiedzi;- udział w postępowaniach przetargowych-nadzór nad obsługą techniczną sześciu gazowych kotłowni lokalnych;- udział w procesie rozliczania mediów. Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie,- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu,- wynagrodzenie stosowne do umiejętności i zaangażowania w pracę,- szkolenia,- pracę w niedużym zespole.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą:Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej Akademicka we Wrocławiu, przy ul. Jaracza 48, w terminie do dnia 15.10.2020 r. do godz. 15.00 lub przesłać pocztą na powyższy adres (decyduje data wpływu) lub na adres e-mail biuro (at) smakademicka.pl.Oferta powinna zawierać:- list motywacyjny,- CV.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Akademicka" - 2020-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania ofert
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-07-07 - Kąty Węgierskie (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. HANDLU-SPRZEDAŻ CZĘSCI ZAMIENNYCH-WYSTAWIANIE FAKTUR-SPORZĄDZANIE OFERT NA USŁUGI SERWISOWE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-10-11 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów. Udzielanie informacji o usługach.Obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, proponowanie skorzystania z nowego ubezpieczenia, badanie potrzeb klientów, posprzedażowa obsługa klientówpraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kobyłka (mazowieckie)
sporzadzanie druków planistycznych, i sprawozdawczych,monitoring realizacji planow pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
ANDRZEJ BRZYSKI BIO-CONCEPT PLUS - 2019-06-13 - Sieniawa (podkarpackie)
prowadzenie szkoleń BHP, Tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenierejestrów BHP
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-03-06 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
ochrona obiektów przemysłowych całodobowo
Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie stategii rozwoju przedszkola, pomoc w organizacji zajęć z dziećmi, praca biurowa
Niepubliczne Przedszkole MINILAND - 2018-10-24 - Pułtusk (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenie w prowadzeniu dział. promocyjnych i rekrutacyjnych oraz w organizacji i monitoringu działań szkoleniowych, w tym projektach EFS; 2 lata dośw. w rozliczaniu proj. UE, w tym o wartości powyżej 1 min zł; obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, pakiet MS Office, zdolności interpersonalne, analityczne myślenie, praca w zespole, asertywność; zakres obowiązków: przygotowanie planu promocji, koordynacja pracy punktu kontaktowego, działań promocyjnych i rekrutacji, rejestr zgłoszeń, przygotowanie umów z UP, wybór wykonawców szkoleń i egzaminów, rejestr wydatków oraz kontrola ich prawidłowości i zgodności z budżetem projektu, weryfikacja, zatwierdzanie dok. do wypłaty; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACHPRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)
- prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB- montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych- naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej- obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach - koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeń
STEMOR Jan Trzaska Sp. K. - 2017-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ogorzelec (dolnośląskie)