SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn dla górnictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 03.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6643c37de78cdefea0239c0d08b26e6
Podobne oferty pracy
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olkusz (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie, wykładanie towaru, dbanie o czystość miejsca pracy.
Jan Ostrowski - 2018-03-05 - Korzeńsko (dolnośląskie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzr nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z dostawcami usług logistycznych, planowanie i realizacjętransferów krajowych i międzynarodowych, kontakt z przewoźnikamipraca w godz. 8-16.Miejsce Pracy: Opole, Zielonogórska 3.
BTG SP.Z O.O - 2019-01-14 - Opole (opolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 16/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Monitorowanie prowadzonych przez świadczeniodawców na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zakup leków z katalogu leków lub zawierających substancje z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych,2. Monitorowanie średniego kosztu rozliczenia wybranych substancji czynnych u poszczególnych świadczeniodawców realizujących świadczenia w zakresie chemioterapii i programach lekowych na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego,4. Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Oddziału i Centrali NFZ w zakresie monitorowania postępowań przetargowych,5. Udział w prowadzonych postępowaniach konkursowych w rodzaju leczenie szpitalne - programy lekowe oraz chemioterapia, jak również w pracach Biura Obsługi Konkursu.-Wynagrodzenie: od 3900 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1844 z poźn. zm.),4. Bbiegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Word, Excel oraz Power Point.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem postępowań przetargowych, w tym na leki zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, 2. Znajomość zapisów charakterystyk produktów leczniczych leków z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych (Przegląd Charakterystyki Produktu Leczniczego dostępny jest na stronach internetowych: www.ema.europa.eu oraz www.urpl.gov.pl).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, odpowiedzialność i dyspozycyjność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dział. marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społ. przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, Organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy w tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp. Wychodzenie z inicjatywą zakupów biletów grupowych.Obsługa słuchaczy na koncertach organizowanych w siedzibie Orkiestry i w wynajętych obiektach.Organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią. Odpowiedzialność za terminowe rozprowadzanie afiszy i innych materiałów promocyjnych zgodnie z potrzebami instytucji, a także dostarczanie ich do ustalonych punktów.Prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia.I zmiana: 07.30 - 15.30 (Przeciętnie 40 h w pięciodniowym tygodniu pracy. Praca w dni koncertowe, godziny uzależnione od godziny koncertu.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)
prowadzenie projektów marketingowych w środowisku e-commerce, współudział w opracowaniu działan marketingowych w Internecie i ococność w mediach społecznościowych (więcej info zał. 1) Praca w Nowym Miasteczku.
Caro sp. z o.o. Społka Komandytowa - 2017-10-13 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Łoziska (mazowieckie)
Praca o charakterze biurowym w obrębie: grafika, handel, public relations. rozwój usług szkoleniowych, organizacja spotkan z kluczowymi klientami, wyjazdy służbowe, kampanie reklamowe, poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju, tworzenie grafik, pilotaz nad akredytacją firmy Sela, uczestnictwo w konferencjach
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Zielona Góra (lubuskie)
poszukiwanie pracowników oraz jej rekrutacja, tworzenie akt osobowych, załatwianie wszelkich spraw urzędowych
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów zagranicznych (krajeniemieckojęzyczne), przygotowywanie dokumentów - ofert, umów itp. ścisła współpraca z pozostałymi działami Firmy. Praca od 8-16
PROFITECH sp z o.o - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
Programista JavaPraca na czas określony : około 3 lataGodzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki i według zleceń Pracodawcy. Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta indywidualnego i firmowego w zakresie sprzedaży rekuperacji, przygotowywanie ofert, marketing, pozyskiwanie klientów, koordynacja zakupu towarów, współpraca z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
praca na zlomowisku (wymagana znoajomość, umiejętność rozróżniania metali kolorowych)praca od poniedziałku do piątku 8-16 w Myślenicach ul. Partyzantów 22
F.H.U.P. "METMIX" Iwona Ogrodna - 2016-11-25 - Myślenice (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Siemiatycze (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działalności akwizycyjnej związanej z oferowaniem zamówień,kontrola i koordynacja realizowanych zamówień, nadzór i realizacjadokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert dla klientów,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, opracowywanie oferthandlowych, współpraca z firmami zewnętrznymi, przygotowywanieinformacji handlowych dla klientów, współpraca z dotychczasowymiklientami. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2019-03-20 - Opole (opolskie)
badanie rynku i tworzenie baz potencjalnych klientów, telemarketing i sprzedaż usług logistycznych, kontakt telefoniczny i mailowy w celu rozpoznania potencjalnych klientów i ich potrzeb, umawianie spotkań handlowych, reprezentowanie firmy w zewnętrznych relacjach handlowych, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji dla klientów, monitorowanie i analiza informacji o rynku i konkurencji, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, przygotowanie zestawień, analiz i raportów sprzedażowych
Erontrans Sp. z o.o. - 2020-01-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)