SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY (DOPOSAŻENIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY (DOPOSAŻENIE)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i firmowego w zakresie sprzedaży rekuperacji, przygotowywanie ofert, marketing, pozyskiwanie klientów, koordynacja zakupu towarów, współpraca z podwykonawcami
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta indywidualnego i firmowego w zakresie sprzedaży rekuperacji, przygotowywanie ofert, marketing, pozyskiwanie klientów, koordynacja zakupu towarów, współpraca z podwykonawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY (DOPOSAŻENIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
elastyczność, umiejętność reagowania w zróżnicowanych sytuacjach
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KULTURA OSOBISTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f433753ecf108a033b19785aaf893b0
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
DZIAŁANIA NASTĘPCZE I KOORDYNACJA NIEZBĘDNA DO ZAPEWNIENIA, ŻE WSZYSTKIE NIEROZLICZONE / NIESPŁACONE DŁUGI I NIEPRZYDZIELONE ŚRODKI PIENIĘŻNE / KREDYTY NA NALEŻNOŚCIACH OD KLIENTÓW SĄ PRZETWARZANE TERMINOWO. ALOKACJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (TJ. UZGODNIENIE RACHUNKÓW, DORADZTWO DOTYCZĄCE PRZELEWÓW, PRZYGOTOWANIE REFUNDACJI ITP.) ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE ZARÓWNO REAKTYWNEJ, JAK I PROAKTYWNEJ KONTROLI KREDYTOWEJ. ROZPOZNANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI I ICH USUNIĘCIE NEGOCJOWANIE ŚRODKÓW ZARADCZYCH, ABY POPRAWIĆ WYNIKI WINDYKACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca od 14:00-23:00 w tym 1h na lunch.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, ewidencja zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego, terytorium RP, terytorium UE
PLURIMUM POTEST Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola należności, prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola należności, raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klienta,prace biurowe,praca z komputerem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chęciny (świętokrzyskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla wszystkich jednostek Uczelni, opracowywanie i przygotowywanie pełnej dokumentacji przetargowej , publikacja ogłoszeń, prowadzenie rejestrów, opiniowanie wniosków-zleceń na : zakupy, dostawy, usługi itp, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY IM.KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
- Obsługa kadrowo-płacowa (naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sprządzanie listy płac). Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich. Sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT i GUS. Korespondencja z urzędami, ZUS, US, kancelariami komorniczymi. Udzielanie informacji pracownikom z zakresu kadr i płac. Obsługa Płatnika - część zgłoszeniowa i rozliczeniowa.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową. Wymagana znajomość programu Płatnik. Na ofertę moga aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków.
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze "EWA-MED" sp.z o.o. - 2016-10-26 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku / Obsługa klienta, robienie zamówień, wycena towaru, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o stanowisko pracy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Puck (pomorskie)
Normowowanie produkcji
LUBAWA S.A. - 2016-05-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca na dwie zmianyoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
przewozy międzynaroodwe
AGROEFEKT PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI - 2018-01-24 - Oględa (mazowieckie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-09-26 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klientami, kompleksowa obsługa klienta
PPH " Dylex" S.j. Zbigniew Ledwa, Anna Dylak, Ireneusz Dylak - 2017-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie sklepu internetowego, przygotowanie oferty, kontakt z klientem, przgotowanie produktów, prowadzenie dokumentacji, magazynowanie porduktów, segregowanie produktów na magazynie, proste prace biurowe, samodzielność
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
handel zagraniczny
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa dokumentacji firmowej, obsługa biurowa klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BOLMOT w Jędrzejowie - 2016-03-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)