SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC. Bolesławiec oferta pracy Atcom S.C. Agnieszka i Tomasz Kowal
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo - płacowa podmiotów gospodarczych. Wysokość wynagrodzenia 4000 złotych brutto. Umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00 do 16:00. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec, ulica Łokietka 10. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Data publikacji: 2019-11-20
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Atcom S.C. Agnieszka i Tomasz Kowal
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łokietka 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowo - płacowa podmiotów gospodarczych. Wysokość wynagrodzenia 4000 złotych brutto. Umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00 do 16:00. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec, ulica Łokietka 10. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, 2 lata stażu, umiejętność obsługi komputera, znajomość programu Płatnik, znajomość Kodeksu Pracy. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Atcom S.C. Agnieszka i Tomasz Kowal
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Łokietka 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 756 443 564.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 20.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5570f3a08d1f1e7bbf2fa6c8fcab1f93
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie ogólnokształcące, dobra znajomość pakietu MS Office, chęć do pracy, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży metalowej, mile widziana znajomość programu SAB Bussines One. Ogolny zakres obowiązków: • Bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych,• Wystawianie dokumentów magazynowych, sprzedażowych
D & K Technology Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Wróżewy (wielkopolskie)
Sprzątanie pokoi, części wspólnych, sanitariatów, pomieszczeń biurowych i magazynowych, utrzymanie w czystości infrastruktury zewnętrznej tj, wiaty, altan, placu zabaw oraz sprzętu będącego na ich wyposażeniu, sprawdzanie i kontrolowanie stanu technicznego pokoi, przyjmowanie i zdawanie pościeli do pralni, prowadzenie stanów magazynowych pościeli, sporządzanie inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Unieście (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-07-01 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracownik ze wschodu; pomoc w zakwaterowniu; rozwiązywanie bieżących problemów; wsparcie logistyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stryków (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorownie pracy innych pracowników
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
praca na hali produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Słupsk (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
dopuszczanie do sprzedazy produktów przeznaczonych na rynek pozaeuropejski. Gromadzenie wymaganej dokumentacji dot. produktów na rynek pozaeuropejski. Śledzenie zmian dot. certyfikatów bezpiczeństwa oraz innych aktów prawnych związanych z produktem dla rynku pozaeuropejskiego. Wprowadzanie informacji o certyfikatach bezpieczeństwa do systemu komputerowego oraz przekazywanie ich klientom. Weryfikacja poprawności oznakowanych produktów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży ofert turystycznych; znajomość systemów rezerwacyjnych, szczególnie Merlin X, przyjazne usposobienie i kultura osobista; zakres obowiązków: sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów lotniczych; doradztwo i obsługa klientów; dbanie o wizerunek biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
MAGDALENA ŚWIĄTKOWSKA BIURO PODRÓŻY "PODRÓŻNIK" - 2017-12-01 - Pyskowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
montaż naprawa , konserwacja urządzeń hydrauliki siłowej
KNYCHTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2019-02-25 - Sitkówka (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
obsługa klientów Biura Podróży My Travel Łódź Centrum Handlowe M1, obsluga systemu rezerwacyjnego oraz systemu CRM, podejmowanie działań marketingowych
Rabes - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
Zatrudnianie pracowników, akta osobowe, płace. Obsługa i rozliczanie programu Płatnik. Rekrutacja pracowników młodocianych. Spisywanie umów w celu przygotowania zawodowego. Kompletowanie dokumentów do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie, rozliczanie produkcji i usług.
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2019-01-10 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
kompletowanie i przygotowywanie detali do obróbki wewnątrzzakładowej lub wysyłki; zabezpieczenie detali przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy lub obróbki wewnątrzzakładowej; strechowanie, pakowanie woreczków i pudełek lub rozpakowywanie; wizualna kontrola jakości detali przed przygotowaniem do wysyłki lub obróbki wewnątrzzakładowej; każdorazowe zadbanie o czystość i porządek w miejscu wykonywania zleconych prac.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Częstochowa (śląskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie transportu i dystrybucji towarów kontrola wysyłek idostaw, śledzenie przewozów awizowanie dostaw do Klientówwspółpraca z przewoźnikami współpraca z działem sprzedaży,zaopatrzenia, marketingu w zakresie działań logistycznychprowadzenie niezbędnej dokumentacji, praca w godz. 8-16/10-18
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
Praca na produkcji permeatu jako operator maszyn i urządzeń, sporządzanie raportów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z powierzonymi klientami. Potwierdzenie i przyjęcie zamówień od obsługiwanych klientów. Rejestracja pracowników do systemu budowanie bazy danych. Rekrutacja pracowników zgodnie z zamówieniem kontrahentów. Weryfikacja pod względem formalnym, podpisywanie umów, rachunków. Prowadzenie dokumentacji pracowników na umowę zlecenie oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę tymczasową. Zbieranie raportów godzinowych dotyczących obsługiwanych kontrahentów. Tworzenie siatki godzin i list płac dla pracowników tymczasowych w obsługiwanych kontraktach. Akceptowanie list płac. Reprezentowanie firmy podczas spotkań z kontrahentami. Stosowanie się do przepisów prawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. Weryfikacja danych osobowych niezbędnych do podpisania umów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)