SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Bolesławiec oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadrowo płacowych, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji. Proponowane wynagrodzenie w okresie próbnym 3000 zł - 4000 zł
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw kadrowo płacowych, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji. Proponowane wynagrodzenie w okresie próbnym 3000 zł - 4000 zł
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne lub prawnicze, doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej kilkudziesięciu pracowników.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6120004311
danePracodawcy_regon: 230466861
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 07.00-15.00, lub aCv proszę kierować na adres e-mail sekretariat (at) pks.boleslawiec.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989
Ulica pracodawcy: Modłowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?430e65560e0ffc64caf7946ea062a294
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
1. Prowadzenie strony internetowej, facebooka i instagrama. 2. Rozliczenia i sprawozdania do projektów, ewidencja i archiwizacja dokumentów.
FUNDACJA PIĘKNOLESIE - 2020-06-18 - Sieniawa Żarska (lubuskie)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, pełnienie nadzoru nad jej realizacją oraz monitorowanie jej skuteczności; koordynowanie działań marketingowych; kreowanie rozpoznawalności marki na rynku; analizowanie i raportowanie efektywności działań marketingowych oraz monitorowanie rynku konkurencji; organizowanie lub zamawianie badań i analiz rynku i konkurencji.
YOTER UP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sprawozdania GUS w zakresie kadr, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, zarejestrowania i wyrejestrowania w ZUS
Zespół Szkół Nr 8 im. Tadeusza Kościuszki - 2019-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
poszukiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefosław (mazowieckie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Przygotowywanie i publikacja specjalnych wpisów do dziennika dla księgowości GL i środków trwałych Wykonywanie zamknięcia okresu Wykonywanie rozliczania kosztów i rozliczaniamiędzyfirmowego Nadzorowanie uzgodnienia GAAP badanie błędów przetwarzania w odpowiednich obszarach odpowiedzialności i rozwiązywanie problemów Zgłaszanie problemów operacyjnych (związanych z procesem lub systemem) prowadzącemu zespół Proaktywnie sugerowanie pomysłów na ulepszenia, aby prowadzić ciągłe doskonalenie Doradzanie administratorowi w tym samym obszarze odpowiedzialności Zapewnianie obsługi klienta zgodnie z ustalonymi procedurami Kierownik zespołu wsparcia w osiąganiu celów wydajnościowych
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
LPRACE KONSERWACYJNE-ELEKTRYCZNE, STOLARSKIE, HYDRAULICZNE, BUDOWLANE ITP.WYMAGANE : WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE "ZŁOTA RĄCZKA".PRACA NA 1/4 ETATU ,2 GODZINY DZIENNIE, WYNAGRODZENIE 900,00 ZŁ BRUTTO.KONTAKT TELEFONICZNY 504 016 467MIEJSCE PRACY - SZCZECIN MATEJKI 22
ORANGE REAL ESTATE SP. Z O.O. - 2018-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Cieszyn (śląskie)
- udział w realizowaniu zadań statutowych, projektów badawczych i w wykonywaniu badań zleconych- udział w realizacji zadań w zakresie syntezy związków wysokoenergetycznych oraz w produkcji doświadczalnej- śledzenie literatury naukowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań i tematyki związanej z działalnością Instytutu
INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO - 2019-05-17 - Krupski Młyn (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
Realizacja projektów HTL, BTL, realizacja projektów graficznych, redakcja strony www,
CLIMA - PRODUKT Sp.o.o. - 2016-10-07 - Pszczółki (pomorskie)
1) udział w procesie budżetowania i raportowania2) sporządzanie raportów i analiz finansowych, analiza opłacalności inwestycji3) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych4) przygotowywanie: zapytań ofertowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności, rozliczeń5) nadzór nad prawidłowością realizacji projektów
"CHM" Sp. z o.o. - 2020-02-26 - Lewickie (podlaskie)
przygotowywanie posiłków/praca w Dziemionnie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "U Sławka" Sławomir Liczbik - 2017-12-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności, kontrola poprawności dokumentacjipod względem zgodności z procedurami oraz pozostałymi przepisami, kontrola prawidłowości wykonywania zadań należących do zakresu działania poszczególnych komórek organizacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz wewnętrzne regulacje, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analiz procedur funkcjonujących w Spółce i oceny ryzyka braku zgodności, formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich monitorowanie, przygotowanie okresowych raportów dotyczących kontrolowanego obszaru, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce, ocena istniejących mechanizmów kontrolnych, efektywności procesów oraz promowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności, przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań, wykonywanie poleceń przełożonego
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-07-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw płacowych, sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych
Zespół Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - 2019-07-25 - Biłgoraj (lubelskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE. OKRES PRÓBNY 3 M-CE. PO OKRESIE PRÓBNYM 4000 ZŁ. BRUTTO. GODZ. PRACY 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Puławy (lubelskie)