SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Andrychów oferta pracy Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej: teczki akt osobowych, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników. Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach. Nadliczanie wynagrodzeń. Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań. Prowadzenie korespondencji związanej z zajęciami z wynagrodzeń.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, jedna zmiana,pełny etat, godziny pracy 7:00-14.35.Kontakt osobisty, telefoniczny: 338757572, e-mail: kadry (at) szpital.info.pl.
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej: teczki akt osobowych, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników. Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach. Nadliczanie wynagrodzeń. Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań. Prowadzenie korespondencji związanej z zajęciami z wynagrodzeń.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, jedna zmiana,pełny etat, godziny pracy 7:00-14.35.Kontakt osobisty, telefoniczny: 338757572, e-mail: kadry (at) szpital.info.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrychów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 29.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, wymagane 2 lata doświadczenia w zawodzie, biegła obsługa programów MS Office, Płatnik, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć do pracy w dynamicznym otoczeniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, orientacja na cele i zadania, inicjatywa, chęć rozwoju i nauki.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, może być skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Andrychów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Andrychów
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1855107972edad794df51d40f610197b
Podobne oferty pracy
- nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz zagadnieniami p. poż.- organizowanie i prowadzenie szkoleń- przeprowadzanie analizy oraz oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy- nadzorowanie pomiarów czynników środowiska pracy- prowadzenie dokumentacjiWymiar etatu: 1/4.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2019-07-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie masowych operacji bnkowych na rzecz klienta. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad kontami bankowymi, sporządzanie raportów i analiz cash flow.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 12/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Aplikowanie na nowe projekty -Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach ,-Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,-Przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,-Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne z obszaru inżynierii materiałowej; wiedza zdobyta w czasie studiów lub praktyka zawodowa w obszarze problematyki materiałowej między innymi stopy metali, ceramika, kompozyty, mile widziana znajomość problematyki związanej z technologiami materiałów ceramicznych; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; silna motywacja do rozwoju; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; zakres obowiązków: udział w działalności badawczo-rozwojowej Oddziału Materiałów Ogniotrwałych ICiMB, współpraca z przemysłem w zakresie realizacji usług ekspertyzowych, reprezentowanie OMO w konferencjach, sympozjach i szkoleniach; aktywna działalność marketingowa mająca na celu pozyskanie zleceń w zakresie działalności OMO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2019-09-20 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku. Praca w wymiarze 0,5 etatu.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych z partnerami z Ukrainy i państw Unii Europejskiej. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
Zarządzaniem grupą doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków swojego zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, przyjmowanie towaru
Przedsiębiorstwo Handlowe "MODEX" Teresa Gierszewska - 2017-03-14 - Przechlewo (pomorskie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w serwisie komputerowym, testy i naprawa komputerów, odzyskiwanie danych, rpowadzenie szkoleń i prezentacji systemów Rakssql oraz programów z grupy Office, archiwizacje danych elektronicznych, montaż sieci komputerowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie: 2200 zł + premia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Brwinów (mazowieckie)
obsługa klienta B2B zgodnie z przyjętymi standardami, budowanie nowych relacji biznesowych, utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami, przygotowywanie materiałów ofertowych, raportowanie wyników, tworzenie wydarzeń towarzyszących,
WARIS SC Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowej
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2017-07-10 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż stolarki drzwiowej i podłóg. Opieka nad istniejącą siecią odbiorców hurtowych oraz jej rozbudowa
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2015-11-26 - Brzesko (małopolskie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych; ochrona systemów i sieci informatycznych; zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN; administrowanie stroną internetowa Ośrodka; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej; prowadzenie ewidencji systemów i programów; wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych; edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka; udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka; diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego; realizacja polityki bezpieczeństwa; zarządzanie serwerem domeny. Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedluzenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-10-16 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży,budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange,stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym.
Orange Polska S.A. - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
reintegracja zawodowa, prowadzenie zajęć podwyższających kwalifikacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
Specjalista do spraw organizacji produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kazimierzewo (kujawsko-pomorskie)
Praca w firmie Tenneco Stanowice. System pracy 3 zmianowy. Kontrola części samochodowych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Bełk (śląskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Lipno (kujawsko-pomorskie)