SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Adamówka oferta pracy BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PFRON, umów, świadectw pracy.
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Adamówka (podkarpackie)
Pracodawca: BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PFRON, umów, świadectw pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia 2600 + premia uznaniowa11
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Adamówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Adamówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość oprogramowania Optima
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 7941826865
danePracodawcy_regon: 38256662000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: przeworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1814
Gmina pracodawcy: Adamówka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Adamówka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0598569
Numer budynku pracodawcy: 194
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed58ca304eb9844af0b6a65e9cbc5e70
Podobne oferty pracy
Umowa zlecenie 40 godzin tygodniowo. wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Opole (opolskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
- kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisami ppoż, bhp, ochrony środowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie spraw personalnych pracowników zatrudnionych na czas okreslony
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa biura, obsługa klientów. Sporządzanie ofert, przetargów, zamówień.
"SUPON" S.A. - 2019-07-01 - Okunica (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Białobrzegi (mazowieckie)
1. Rekrutacja uczestników na szkolenia i doradztwo.2. Obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń (rezerwacja sal, zarządzanie listą uczestników, koordynacja trenerów).3. Przygotowywanie raportów oraz statystyk dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy: 8-16.
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarzadzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej na wybranych platformach. Obrabianie zdjęć oraz tekstów na potrzeby sklepów. Obsługa zamówień i zapytań klientów internetowych. Wyszukiwanie nowych rynków zbytu (platform sprzedażowych - również na rynkach zachodnich). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Raportowanie do przełożonych oraz ścisła współpraca z działem sprzedaży internetowej w firmie. Praca w godzinach od 7:00 do 15:00, wynagrodzenie: podstawa 3000 brutto + prowizja od sprzedaży.
Feniks Sp. z o.o. - 2019-12-13 - Chocianów (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I WYKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, RELOKACJA PRZESYŁEK, OZNACZANIE I METKOWANIE TOWARU, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z OBSŁUGĄ TRANSPORTOWĄ.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, PRACA STOJĄCA, PRZENOSZENIE OPAKOWAŃ, OBSŁUGA KOMPUTERA. PRACA NA DWIE ZMIANY, W GODZINACH 6:00-22:00.
ABC AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Sporządzanie i przedstawianie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 4. Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2019-08-13 - Oświęcim (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzenie portfolio produktów u aktualnych klientów, wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Kontakt z pracodawca emailowy. Praca od 01.01.2016.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Słupsk (pomorskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów produkowanych w Granit Strzegom, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, negocjacje handlowe, monitorowanie należności, raportowanie
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Strzegom (dolnośląskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami z przyznanego porfolio (głównie dział IT i Market data). Budowanie i utrzymywanie realacji z lokalnym Account Teamem. Wizyty w siedzibie klienta. Akceptowanie technicznych wycen. Przygotowywanie planu wdrożenia produktu oraz omówienie powyższego z klientem. Proaktywna komunikacja z klientem podczas trwania wdrożenia. Aktywny udział w projektach inicjowanych przez firmę. Powołanie zespołu projektowego. Koordynowanie pracy i kontakt z poddostawcami. Przygotowanie dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Gdynia (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, zamieszczanie ogłoszeń, reprezentowanie Pracodawcy na targach i giełdach pracy, administrowanie bazą kandydatów
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-kontrola punktów sprzedaży,prace biurowo-kadrowe,-ustalenie promocji firmy-planowanie,koordynacja i realizacja działań markietingowych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek - 2018-06-07 - Wygoda (pomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji, wykonywanie zamówień, obsługa kasy fislanej
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
opieka dydaktyczno- opiekuńczo-wychowacza nad grupą dzieci w przedszkolu
PRYWATNE PRZEDSZKOLE ANGLOJĘZYCZNE "MAŁY MIŚ" Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktu (przygotowanie materiałów wspierających we współpracy z działem marketingu),monitoring rynku, trendów, konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań, przygotowywanie i prezentowanie wielowymiarowych raportów związanych z zarządzaniem produktem, pozycjonawniem cenowym etc.analiza potrzeb klientów, identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,przygotowywanie kart katalogowych, kalkulacji oraz prezentacji produktowych,współpraca z pozostałymi działami firmy w celu optymalizacji oferty,
RADPOL S.A. - 2019-10-25 - Człuchów (pomorskie)
- obsługa gości restauracji, - przygotowywanie sali konsumpcyjnej,- doradzanie klientom w zakresie wyboru potraw i napojów,- przyjmowanie zamówień od klientów,- sporządzanie rachunków, inkasowanie należności,- rozliczanie się z pobranych potraw, napojów i dziennych utargów,- dbanie o dobry wizerunek firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Lublin (lubelskie)
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja zamówień i stałe monitorowanie procesu współpracy z dostawcami, realizacja celów oszczędnościowych. Przeprowadzanie kalkulacji na podstawie projektu budowlanego. Planowanie trasy kierowcy, nadzór nas serwisami samochodów, rozliczanie kosztów transportu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
FOBUD SP. Z O.O. - 2016-04-28 - Marklowice (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta;godziny pracy 9.00-21.00 - wg grafika
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie biura firmy- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ZUS, płac- wystawianie faktur dla najemców- monitorowanie bieżących płatności- prace administracyjne
"KABEL-INWEST" KRZYSZTOF POHORSKI - 2020-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
-badanie stanu prawneo nieruchomości,-przygotowywanie dokumentów prawnych do transakcji(instytucje państwowe),-przygotowywanie i opiniowanie umów,-doradztwo prawne w zakresie obrotu nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Warszawa (mazowieckie)