SPECJALISTA DO SPRAW KADR Gdańsk oferta pracy Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników i sporządzanie wszelkich dokumentów z nią związanych, kontrolowanie terminów przedłużania umów o pracę, planowanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych pracowników Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i przedkładanie do naliczenia wynagrodzenia bądź zasiłku chorobowego specjaliście ds. płac, wystawianie druków delegacji służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządzanie listy obecności dla biura komendy, nadzorowanie wykorzystania urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, sporządzanie wniosków oraz umów o staż w porozumieniu z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz prowadzi całą obsługę staży, Sporządznie sprawozdań dotyczących działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej na potrzeby: Komendy Głównej OHP, Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, Głównego Urzędu Statystycznego w ramach zadań zleconych przez kierownika zespołu, obsługa programu : PŁATNIK, QNT, GUS, PFRON, prowadzenie spraw płacowych oraz innych świadczeń pracowniczych w tym: obliczanie i sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników, obliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie kart zasiłkowych, obliczanie ekwiwalentów za urlop.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników i sporządzanie wszelkich dokumentów z nią związanych, kontrolowanie terminów przedłużania umów o pracę, planowanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych pracowników Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i przedkładanie do naliczenia wynagrodzenia bądź zasiłku chorobowego specjaliście ds. płac, wystawianie druków delegacji służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządzanie listy obecności dla biura komendy, nadzorowanie wykorzystania urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, sporządzanie wniosków oraz umów o staż w porozumieniu z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz prowadzi całą obsługę staży, Sporządznie sprawozdań dotyczących działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej na potrzeby: Komendy Głównej OHP, Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, Głównego Urzędu Statystycznego w ramach zadań zleconych przez kierownika zespołu, obsługa programu : PŁATNIK, QNT, GUS, PFRON, prowadzenie spraw płacowych oraz innych świadczeń pracowniczych w tym: obliczanie i sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników, obliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie kart zasiłkowych, obliczanie ekwiwalentów za urlop.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca na jedną zmianę, od poniedziałku do piątku, w godzinach : 7.45 - 15.45.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, preferowane wyższe, 3 letni staż pracy, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. Obsługa programów : PŁATNIK, QNT, GUS, PFRON. Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.45 - 15.45.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.pomorska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffbbc377d8ad934d80519a0111c2d5e7
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portalu allegro.pl. Organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu. Monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
PIOTR KLOREK Firma Handlowo-Usługowa "PROGRESS" Piotr Klorek - 2019-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentów oraz kompleksowe konsultacje w zakresie legalizaacji pobytu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Raszyn (mazowieckie)
praca biurowa, kontakt mailowy oraz telefoniczny z producentami oraz klientami międzynarodowymi
"EXPORUN POLSKA" Sp. z o.o. - 2019-09-17 - Poznań (wielkopolskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
DKSM Mirosław Hałdys Sp.k. - 2019-10-02 - Damianowo (dolnośląskie)
ROZWIĄZYWANIE AKTUALNYCH PROBLEMÓW JAKOŚCIOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gromadka (dolnośląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce, przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP, prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ., zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami, ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej, przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ, przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy, bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-09-17 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Obsługa księgowa w zakresie rachunkowości podatkowej podmiotów gospodarczych roliczających się na podstawie KPiR i ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Montaż konstrukcji stalowej (wykonanie).
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Bytom (śląskie)
Kontakt z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. Doradztwo w sprawie części. Tworzenie wycen oferowanych produktów. Przyjmowanie oraz realizacja zamówień. Analiza cen i kontrola generowanej marży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku marki firmy na podległym terenie. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas nieokreślony. Godz. pracy 9-17.
AGRICULTURAL PRODUCTION & HANDLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-10-02 - Słupsk (pomorskie)
koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro. pl, aktywna sprzedaż, wystawianie aukcji i edytowanie już istniejących, weryfikacja cen i oferty produktowej, aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-Mag, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-11-28 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku francuskim
ŚRUBENA UNIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Żywiec (śląskie)
strzyżenie damskie i męskie, koloryzacje, upięcia okolicznościowe, modelowanie, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad BHP; godziny pracy 9-17
Hidden Beauty Patrycja Antoniuk - 2020-01-30 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Tworzenie grafik, plakatów, tworzenie stron internetowych, prowadzenie kanałów FB.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-08-21 - Biłgoraj (lubelskie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego poprzez przyjmowanie i rejestrację zgłoszeń, udział w identyfikacji zgłoszeń reklamacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sanok (podkarpackie)
wykształcenie średniedoświadczenie
EKO-SYSTEMY Kołodziej Spółka Jawna - 2018-02-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)