SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI- TECHNOLOG ŻYWNOŚCI Prusice oferta pracy ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO TADEUSZ PAŁYS
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI- TECHNOLOG ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Ogół spraw związanych z nadzorem przestrzegania systemów zarządzania jakością w przemyśle spożywczym: GMP, GHP, HACCP.Reprezentowanie zakładu pracy przed komisją weterynaryjną i inspekcją sanitarną (sanepid)Prowadzenie potrzebnie dokumentacji.
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Prusice (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO TADEUSZ PAŁYS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 3, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogół spraw związanych z nadzorem przestrzegania systemów zarządzania jakością w przemyśle spożywczym: GMP, GHP, HACCP.Reprezentowanie zakładu pracy przed komisją weterynaryjną i inspekcją sanitarną (sanepid)Prowadzenie potrzebnie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI- TECHNOLOG ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prusice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prusice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali technicy technologii żywności
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Exel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PRZEPROWADZANIA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE; WORD; EXEL)UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE I KOMUNIKATYWNOŚĆ.POMOC PRZY ZAKWATEROWANIU.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO TADEUSZ PAŁYS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 3, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: palys (at) palys.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - osobiście w siedzibie firmy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Prusice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prusice
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy technologii żywności
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b64a2c05328de17ae20b474e36ad6c66
Podobne oferty pracy
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-20 - Kożuchów (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
ksiegowanie dokumentów, deklaracje podatkowe
SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O. - 2018-04-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kiosku, praca przy komputerze, przygotowanie ofert, zamykanie sprzedaży, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzesko (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klientów.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-06-29 - Tychy (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Znajomość produktu i specyfiki produkcji opakowań, znajoność języka angielskiego i języka niemieckiego, znajomość systemów HACCP, ISO 9001, BRC
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2020-05-04 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie pism, przyjmowanie poczty i wysyłka, redagowanie pism, udzielanie informacji.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw personalnych pracowników zatrudnionych na czas okreslony
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków 2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LDGSzczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
- przygotowanie, organizowanie i prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujących w szczególności- udział w pracach komisji przetargowej w charakterze jej sekretarza, prowadzenie protokołu postępowania wraz ze wszystkimi załącznikami- archiwizowanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2020-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna, ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych, nadzór nad poprawną realizacją projektu, odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanu, utrzymywanie kontaktów z klientami, bieżąca współpraca z trenerami, promocję prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, spotkań, tłumaczenia bieżace, sporządzanie ofert targów itp
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji oraz czynności związanych z ochroną środowiska, przygotowywanie sprawozdań, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, kontrola stanu bezpieczeństwa pożarowego i ochrony środowiska, współpraca z instytucjami.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-19 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym-Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów-Optymalne planowanie transportów-Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych-Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej-Kontrola jakości danych w systemie SPEED-Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów-Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami-Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów w tym kandydatów z innych Państw, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Bixen Sp. z o. o. - 2020-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy przygotowywaniu i wydawaniu posiłków
OŚRODEK REH.I OP.ZGR. SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY - 2017-09-15 - Wleń (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
1) wsparcie prowadzenia rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,3) tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,4) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,5) bieżące, prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,6) przygotowywanie dokumentów do prawidłowej rejestracji operacji gospodarczych i finansowych,7) analiza dokumentów finansowych,8) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,9) wsparcie w zakresie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS,10) wsparcie w sporządzaniu w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,11) udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne,12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,13) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,14) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,15) prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,16) wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,17) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań, 18) odprowadzanie składek ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,19) wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,20) wystawianie rachunków,21) prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,22) prowadzenie rachunku bankowego,23) prowadzenie spraw kadrowych,24) przygotowywanie wniosków o płatność i ich prawidłowe rozliczenie25) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,26) wsparcie merytoryczne dot. wnioskowania wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,27) realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży,28) prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,29) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,30) prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Łęgów Odrzańskich" - 2019-03-05 - Prochowice (dolnośląskie)
Ewidencja czasu pracy, kompletowanie dokumentów kadr i płac, obsługa korespondencji, wystawianie faktur, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Radzionków (śląskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z klientem francuskim, ewidencja zamówień, rozmowy handlowe
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem i pomoc w dobraniu odpowiedniej oferty.
UTI.PL Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż maszyn rolniczych/komunalnych/do recylkingu, budowanie i utrzymanie bardzo dobrych relacji z klientem, realizacja sprzedaży na powierzonym terenie i jej monitorowanie
kontakt przez OHP - 2020-10-08 - Suwałki (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)