SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1471) Inowrocław oferta pracy SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1471)

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: ksiegowanie dokumentów, deklaracje podatkowe

Data publikacji: 2018-04-24

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: ksiegowanie dokumentów, deklaracje podatkowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1471)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2018

Data zakończenia pracy: 23.07.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe

Nazwa pracodawcy: SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawca pod nr tel: 519-517-621 , 52 3563288 lub 293, dokumenty aplikacyjne można składać na e-mail: a.walczak (at) solanki.pl, kadry (at) solanki.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Solankowa

Numer budynku pracodawcy: 77

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 24.04.2018

Oferta pracy ważna do: 24.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT. B - od 3 500 PLN

Przewóz osób
Eco-Trans S.C. - 2017-05-27 - Łeba (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI I ROZWOJU PRZEMYSŁU - od 3 200 PLN

weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-16 - Ustroń (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed, w trakcie i po ich podróży,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNKACH WSCHODNICH - 2 500 - 3 000 PLN

Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2014-12-05 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY (3225) - od 3 800 PLN

kontakty z klientami (w kraju i poza granicami ,głównie Niemcy);obsługa dzialłu sprzedaży;wyjazdy do klientów;współpraca z działem produkcyjnym
PRIMA SP. Z O. O. - 2017-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 1 500 PLN

- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klienta z Polski, Armenii i Rosji. Nawiązywanie współpracy z firmami rekrutującym z Polski, Armenii i Rosji. Delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana zdolność do pracy w warunkach stresowych. Wymagana znajomość rynku pracy w Armenii i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 1 017,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU TRANSPORTU - do 2 800 PLN

planowanie transportu , wybieranie optymalnych traa transportu, terminów realizacji, kontrola nad tankowaniem ciężarówek, dostarczanie raportów, opracowanie harmonogramu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)

APARATOWY PROCESÓW CHEMICZNYCH - od 3 200 PLN

praca na stanowisku aparatowy procesów chemicznych
EUROBAC Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYROBÓW METALOWYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 2 500 PLN

- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki - wykorzystywanie telefonu i Internetu jako głównych narzędzi pracy- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień- udzielanie informacji dotyczących obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych- ścisła współpraca z innymi działami firmy- bieżące rozwiązywanie problemów- praca biurowa w dniach pon pt
CYFROWA FOTO - 2017-08-18 - Zaczernie (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - do 2 800 PLN

Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ - 2 500 - 3 000 PLN

Finansowe comiesięczne rozliczenie budowy
IDS-BUD Spółka Akcyjna - 2018-04-30 - Bochnia (małopolskie)

ZBROJARZ - 2 000 - 3 000 PLN

prace zbrojarskie na budowach realizowanych przez Tulcon S.A.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2015-11-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI SERWISOWEJ - od 2 100 PLN

prowadzenie technicznej dokumentacji serwisowej koordynacja procesów operacyjnych
VDL BUS & COACH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Straszków (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT C+E - od 4 500 PLN

Transport krajowy
USŁUGI TRANSPORTOWE SEBASTIAN PIETRUSZYŃSKI - 2017-06-16 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA IT / WDROŻENIOWIEC - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI,
VEGACOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 3 500 - 4 500 PLN

przewóz różnych towarów (np. elektroniki, chemii) po krajach UE (głównie Rumunia, Węgry)
RWACH Usługi Transportowe i Handel, Ryszard Wachowicz - 2016-11-10 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI(NR 6181) - od 2 488,41 PLN

Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat