SPECJALISTA DO SPRAW IT I LOGISTYKI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW IT I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie i administrowanie stroną internetową- przyjmowanie zamówień- kontakt z klientem
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie i administrowanie stroną internetową- przyjmowanie zamówień- kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW IT I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator systemów komputerowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2019
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 16.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie projektów unijnych
W3A.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw
SC GAMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupów, rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupów, przyjmowanie i sprawdzanie jakości, przyjmowanie towarów, obsługa ewentualnych reklamacji, dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace w dziale sprzedaży,kontakty z klientem,obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Prowadzenie rachunkowości, księgowości, sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
Administrowanie strony internetowej, obsługa imprez statutowych stowarzyszenia, sporządzanie projektów ofert turystycznych,, obsługa infokiosku.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
frezer w metalu , praaca na frezarce manualnej
Zakład Produkcyjno-Usługowy SALMET Zbigniew Sala - 2018-08-08 - Krzyszkowice (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą zamówień publicznych i innych, kosztorysowanie, korespondencja z Inwestorami, rozliczanie robót, przygotowanie dokumentacji odbiorowych, praca na samodzielnym stanowisku
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
Praca w dziale sprzedaży samochodów oraz biura obsługi serwisu. Kontakt z klientem, wystawianie zleceń, zamówień, fakturowanie, współpraca z pozostałymi działami.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych w obiektach przemysłowych.Praca na terenach budowy w: Lublinie, Zamościu, Ożarowie, Warszawie, Opolu, Chełmie, Puławach
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Bydgoszczy jako organizator kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych, zwraca się z prośbą o wskazanie osoby bezrobotnej do realizacji zadań związanych z prowadzeniem szkolenia specjalistycznego:- w dziedzinie pielęgniarstwa neonatologicznego dla pielęgniarek i położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia- w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia - w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- kompleksowa obsługa platformy: System Monitorowania Kształcenia (SMK) - sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań finansowych ze środków publicznych- monitorowanie terminów naboru składania wymaganych dokumentów w systemie SMK- planowanie zajęć teoretycznych i praktycznych- zawieranie umów związanych z realizacją szkolenia- współpraca z członkami zespołu- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zadania- współpraca z podmiotami zewnętrznymi związanymi z realizacją szkoleńPonadto:- ustalanie szczegółowego planu szkoleń i sprawowanie nadzoru nad realizacją tego planu - określenie obowiązków osób prowadzących nauczanie teoretyczne i praktyczne - sprawowanie nadzoru nad planową realizacją zadań teoretycznych- zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem świadczeń zdrowotnych przewidzianych w ramach szkolenia praktycznego- organizowanie zaliczeń przewidzianych w programach kształcenia- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji przebiegu kształcenia - opracowanie wykazu aktualnego piśmiennictwa i innych pomocy niezbędnych w procesie samokształcenia- przygotowywanie protokołów z zaliczeń i egzaminów- prowadzenie hospitacji/obserwacji zajęć teoretycznych i praktycznych oraz ich dokumentowanie, udział w komisji ds. jakości kształcenia- dbanie o wysoką jakość kształcenia w ramach szkoleń podyplomowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2018-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń, obsługa imprez firmowych/ okolicznościowych/ bankietów etc., nadzór nad pracą podwykonawców (gastronomia), koordynacja działań marketingowych, obsługa klientaPracodawca oferuje:umowa o pracę, realizacja projektów dla znanych Klientów/marek, praca w stabilnej firmie, praca w kreatywnym zespole, moc wyzwań i wrażeń.Okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00. Nienormowany czas pracy.
TOURTREND SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Strzelinko (pomorskie)
prace ślusarskie i prace spawalnicze
ALFA PRODUCTS SP. z o.o. - 2016-11-18 - Tychy (śląskie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoba na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osoba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy, praca wyjazdowa na terenie całego kraju
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Turek (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń sanitarnych, cieplnych, nadzór nad nimi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ewidencjonowanie i wpisywanie do systemu informatycznego zawartch transakcji ubezpieczeniowych, rozliczanie do Zakładów Ubezpieczeń i rozliczanie prowzji dla Agentów, kalkulacja składek i wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż wody mineralne, kierowanie pracą przedstawicieli w terenie
Cechini Dystrybucja Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Muszyna (małopolskie)
Wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Subiekt GT/Symfonia, redagowanie pism, kompletowanie dokumentów do Biura Rachunkowego, prowadzenie dziennika korespondencji, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji firmowej, sporządzanie zestawień.
MAY.PL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
Tłumaczenie i tworzenie dokumentów w języku rosyjskim oraz ukraińskim, pozyskiwanie pracowników dla klientów zewnętrznych, legalizacja ich pobytu, załatwienie wszelkich formalności związanych z zakwaterowaniem, udzielanie wsparcia i porad związanych z pobytem w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE, INTERWENCJI MIN. -PRZEKAZYWANIE INFORMACJI /DYSPOZYCJI, UZGADNIANIE POPRAWNYCH ADRESÓW DORĘCZEŃ, POMOC W ZORGANIZOWANIU DORĘCZEŃ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI.
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
wykszt. min. średnie, mile widz. doświadczenie, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)