SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO Tomaszów Lubelski oferta pracy Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA Oddział w Tomaszowie Lubelskim
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 720 PLN
Zakres obowiązków: - odbieranie zamówień- współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej na podległym terenie- pozyskiwanie nowych klientów na obsługiwanym rynku- przyjmowanie reklamacji, monitoring płatności, wprowadzanie nowych indeksów na obsługiwanym terenie- kontrola dokumentów placówki / hurtowni oraz sklepów firmowych- sporządzanie zamówień do centrali, tworzenie dyspozycji i rozliczanie tras
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA Oddział w Tomaszowie Lubelskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 74, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- odbieranie zamówień- współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej na podległym terenie- pozyskiwanie nowych klientów na obsługiwanym rynku- przyjmowanie reklamacji, monitoring płatności, wprowadzanie nowych indeksów na obsługiwanym terenie- kontrola dokumentów placówki / hurtowni oraz sklepów firmowych- sporządzanie zamówień do centrali, tworzenie dyspozycji i rozliczanie tras
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 720 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
godziny pracy: 07:00-15:00, 10:00-18:00stawka wynagrodzenia: 17zł/godz
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0618
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 720 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe, mnimalnie średnie (mile widziana znajomość zagadnień logistycznych i technik sprzedaży)- znajomość języka rosyjskiego i/lub angielskiego (mile widziana)- zdolność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji z klientem,- posiadanie umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych- silna motywacja do pracy- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne- dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji- chęć podjęcia długoterminowej współpracy- bardzo dobra znajomość MS Office- prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA Oddział w Tomaszowie Lubelskim
danePracodawcy_nip: 7220002329
danePracodawcy_regon: 000437174
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Lwowska 35, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: tomaszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0618
Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988075
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo mleka i wyrób serów.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0da6d8d4d7a5205b794094afc4f9f58
Podobne oferty pracy
nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w obiektach budowlanych, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym, szacowanie kosztów przyszłych remnotów i inwestycji, sprawdzanie kosztorysów firm zewnętrznych, weryfikacja i opisywanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej, prowadzenie książek obiektów budowlanych, udział w wykonywaniu przeglądów rocznych, ocena ofert pod względem technicznym
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZACISZE" W USTRONIU - 2020-03-16 - Ustroń (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w McKinsey; dokładne odwzorowywanie szkiców dostarczanych przez konsultantów i ich zamiana na dobrze zaprojektowane slajdy;m nanoszenie poprawek na poszczególne slajdy i raporty pod kątem uzyskania optymalnej klarowności i spójności graficznej przekazu; koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb; aktywny udział w realizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na magazynie,uprawnienia do obsługi wózków napędzanych w transporcie wewnętrznym zakładowym.Dwie zmiany: I od 7:00 do 15:00, II od 15:00 do 22:00.
Centrala Nasienna w Kielcach Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Renowacja boxów plastikowych na rybę (klejenie dziurawych boxów, szlifowanie spoin), mycie boxów, sztaplowanie ich przy użyciu wózka widłowego, przewożenie samochodem boxów z siedziby firmy do portu rybackiego, w porcie rybackim obsługa pompy do rozładunku ryby z kutra przed podajnik na samochód ciężarowy, mycie tej pompy. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR-owej. Opracowywanie materiałów tekstowych w j. polskim i j. angielskim.
INGLOT SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Przemyśl (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa stron internetowych.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-08 - Zamość (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników firmy transportowej, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem cudzoziemców, obsługa biura, obsługa giełdy transportowej
PREZENTERIA.PL Sp. ZO.O. - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
Tworzenie ofert, utrzymanie kontaktu z klientem, nawiązywanie nowych kontatktów
CONVERIS Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca w biurze, budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami, ofertowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia, aktywna sprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznych klientom firmy, udział w targach branżowych
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie w merchandisingu lub sprzedaży, rozwinięte zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista oraz motywacja do działania; zakres obowiązków: aktywne doradztwo produktowe, dbanie o wygląd ekspozycji produktowej, montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych, zatowarowywanie półek zgodnie ze standardami , dbałość o relacje z personelem placówki handlowej, raportowanie dostępności produktów i sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw; przez 3 m-ce umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy: Gliwice C.H. Arena;
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Gliwice (śląskie)
pomoc przy organizacji transportu produktów, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, przygotowanie zleceń transportowych, utrzymywanie kontaktó z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa, przebudowy i naprawy sieci teletechnicznej, montaż szaf i studni kablowych, montaż masztów do monitoringu, naprawy uszkodzonych linii i szaf kablowych. Praca na obszarze powaitów wejherowskiego, puckiego oraz aglomeracji trójmiejskiejPracodawca oferuje:- stabilne warunki zatrudnienia- ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespole- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych- szansę rozwoju zawodowego- na okresie próbnym pensja 2 200 zł netto
CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Wejherowo (pomorskie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zamówień publicznych. Rozliczanie faktur, organizowanie przetargów. Składanie zamówień dotyczących działalności PIP.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
wykształcenie średnie, kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkośc zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Słupno (mazowieckie)
- zapoznanie się z przepisami BHP- nauka redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej- zapoznanie się z zasadami przechowywania i archiwizowania informacji, dokumentów- przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz umieszczanie ich na różnych portalach- nauka współpracy z klientami- zapoznanie się z organizacją spotkań firmowych
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Kluczbork (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższew zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
Weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży, sporządzanie dokumentów dot. transakcji wewnątrzunijnych, księgowanie raportów kasowych, uzgadnianie sald, kont rozrachunkowych.Kontakt z pracodawcą: patrycja (at) symbiozone.com
SymbioZone Patrycja Modrzejewska - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i obrabiarek do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Karłowice Wielkie (opolskie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-Iumowa o pracę na okres próbny 3 mc z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określonypraca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkolenia
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)