SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Gdynia oferta pracy Rosso Group Sp.z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedaży. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa klientów z Rosji i Czech.
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Rosso Group Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Janki Bryla 29/5, 81-577 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja planów sprzedaży. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa klientów z Rosji i Czech.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 01.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
czeski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana umiejętność obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: Rosso Group Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Janki Bryla 29/5, 81-577 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Janki Bryla
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów i kart drogowych, sporządzanie wypłat kierowców i operatorów, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców i operatorów itp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-07-10 - Poddębice (łódzkie)
obsługa klienta, prace w programie, administracja, serwis
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lubaczów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
- obsługa klienta w języku angielskim i mandaryńskim, - dostarczanie 1wszej linii wsparcia technicznego zadalnie przez telefon lub chat, - raportowanie w języku angielskim, mandaryńskim i rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego, - aktywny kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (po kantońsku, mandaryńsku i angielsku), - monitorowanie czasu realizacji zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych, prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu), rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych, współpraca z ZUS, US, GUS, PEFRON (sporządzanie deklaracji), prowadzenie sraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jasło (podkarpackie)
Weryfikacja rozrachunków, ściąganie należności, pomoc w księgowaniu dokumentów księgowych. Zgłoszenia cv na email.
TOM-GAST - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Skuteczne realizowanie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- prowadzenie badań laboratoryjnych- opracowywanie i wdrażanie nowych produktów- prowadzenie dokumentacji badań
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Fidor (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
Obsługa maszyn do produkcji miazgi sezamowej, praca przy produkcji chałwy, kontakt z pracownikami i kontrahentami w języku tureckim.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Aksinterier - 2016-02-25 - Litwa (Litwa)
praca fizyczna związana z obróbką drewna, zaladunek
PPHU "ATUREX" Adam Tomecki - 2018-03-29 - Brzeziny (łódzkie)
Sporządzanie dokumentów sprzedażowych na eksport w językach: rosyjskim, angielskim i ukraińskim. Pozyskiwanie nowych odbiorców eksportowych, wyjazdy za granicę do kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Łomża (podlaskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
realizacja zadań BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-08 - Ruda Śląska (śląskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analizowanie rynku i ofert konkurencji,- pozyskiwanie nowych klientów,- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,- analizowanie wyników sprzedazy,- tworzenie ofert handlowych,- negocjowanie umów i warunków handlowych,- proponowanie działań usprawniających sprzedaż,- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Trzebinia (małopolskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
•prowadzenie kasy Sądu Rejonowego w Bytowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;•podejmowanie i wpłacanie gotówki do banku w oparciu o sprawdzone dokumenty;•przyjmowanie wpłat gotówki z tyt. dochodów budżetowych, refundacji wydatków, ZFŚS, zaliczek na koszty postępowania sądowego oraz niezwłoczne przekazywanie do wydziałów merytorycznych stosownych dokumentów / zestawień / potwierdzających dokonane wpłaty;•sporządzanie list wynagrodzeń dla biegłych, tłumaczy, kuratorów, mediatorów;•zakup, sprzedaż znaków opłaty sądowej oraz sporządzanie sprawozdań ze sprzedaży znaków opłaty sądowej w zakresie SR Bytów;•prowadzenie ewidencji rzeczowych depozytów wartościowych i dokumentarnych;•dokonywanie kontroli w zakresie kompletności, rzetelności i prawidłowości;praca w zastępstwie: 1,5 roku; godz. pracy 7.30-15.30; Uwaga: w pierwszym miesiącu praca będzie świadczona w Oddziale Finansowym Sądu Okręgowego w Słupsku celem nauki obsługi systemu finansowo-księgowego.
Sąd Rejonowy w Bytowie - 2018-02-27 - Bytów (pomorskie)