SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: do 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie korporacyjnych zasad związanych z finansami spółki, wymiana bieżących informacji i dokumentów finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach do spółki macierzystej w Japonii, nadzór nad procesem tworzenia budżetu, przekazywanie danych związanych z wynagrodzeniami kadry japońskiej do firmy rozliczającej płace
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie korporacyjnych zasad związanych z finansami spółki, wymiana bieżących informacji i dokumentów finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach do spółki macierzystej w Japonii, nadzór nad procesem tworzenia budżetu, przekazywanie danych związanych z wynagrodzeniami kadry japońskiej do firmy rozliczającej płace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: politolog
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 15.10.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
japoński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w japońskim przesiębiorstwie produkcyjnym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w tut. Urzędzie w celu otrzymania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Produkcja ceramicznych wyrobów technicznychc
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: politolog
Data dodania oferty pracy: 28.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
redagowanie tekstów, obsługa strony internetowej, pozyskiwanie reklamodawców, promocja wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2017-06-06 - Skawina (małopolskie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
-TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH NA PRODUKTY Z BRANŻY TECHNOLOGII I WYTWARZANIA;-WPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW ORAZ ZAKŁADANIE KARTOTEK DLA NOWYCH KLIENTÓW;-PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAMÓWIEŃ;-WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOSTAWY, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY;-PRZYGOTOWANIE PRZESUNIĘĆ MIĘDZY JEDNOSTKAMI;-MONITOROWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH;-REALIZACJA DROBNYCH CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI BIURA.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Wprowadzanie zamówień do programu handlowego, wystawianie faktur, kontakt z klientami i przedstawicielami
"ARIX" POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kleszczów (łódzkie)
jw.
Polski Czerwony Krzyż - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów, wspomaganie działu kadr w bieżących zadaniach, tworzenie raportów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2016-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na terenie województw: podkarpackiego, małopolskiego i śląskiego.Dojazd i zakwaterowanie zapewnia pracodawca. 12,00-16,00 zł/godzinę netto
Elektro System Magdalenia Siuśta - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.08.2018-30.06.2020
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Osługa klientów, obrót i rozliczanie pieniędzy, kompetencje sprzedawcy, utrzymanie czystości towaru i sklepu, język chiński wymagany z uwagi na klientów, kontrahentów posługujących się tym językiem, do składania raportów, zamawiania towaru oraz z uwagi na zarząd pochodzenia chińskiego, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych, zastępowanie innych pracowników, inne. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
KENI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Raszyn (mazowieckie)
promowanie firmy, tworzenie strategii marketingowych przy pomoc nowych knałów promocji,
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2018-11-19 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników z Rosji i Ukrainy. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 2 zmiany w godzinach: 8:00-12:00, 12:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność , komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, otwartość. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rachunków klientów.Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy nt. postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, rozpatrywanie reklamacji, udział w targach - branża wózki dziecięce.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Częstochowa (śląskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
-obsługa administracyjna placówki: odbieranie telefonów,rejestracja,korenspondencja,umowy,sprawozdania-koordynacja obiegu dokumentów i przepływu informacji-wykonywanie bieżących poleceń
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Igor Gusarski - 2018-06-01 - Kościerzyna (pomorskie)
Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku, projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Przedsiębiorstwo "AURUM" Michał Zdzienicki, GETER - 2016-08-30 - Kęty (małopolskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przasnysz (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów zoologicznych przez telefon, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z kontrahentami. Prowadzenie dokumentacji handlowej, współpraca z promotorami.Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż pracy ok. 2 lata doświadczenie w pracy z klientami- sprzedaż, język angielski, dodatkowy atut, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej.
B&T Hurtownia Zoologiczna Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Błonie (dolnośląskie)