SPECJALISTA DO SPRAW CZŁONKOWSKO MIESZKANIOWYCH Gdynia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZŁONKOWSKO MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dla zarządu pism, wniosków dotyczących spraw członkowsko mieszkaniowych.Udzielanie informacji , wyjaśnień w sprawach członkowsko mieszkaniowych.
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dla zarządu pism, wniosków dotyczących spraw członkowsko mieszkaniowych.Udzielanie informacji , wyjaśnień w sprawach członkowsko mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CZŁONKOWSKO MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany staż pracy minimum 4 lata. Znajomość ustaw z dnia 15.12.2000 r. o Spółdzielniach Mieszkaniowych, z dnia 16.09.1982 r. Prawo Spółdzielcze, znajomość zagadnień członkowsko mieszkaniowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
danePracodawcy_nip: 5860004951
danePracodawcy_regon: 000484009
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - CV - list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Zgoda
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.04.2021
Oferta pracy ważna do: 13.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f071a86120a2f0b7a594b7d34d1b741
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-26 - Zabrze (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy,kontrolaniezbędnych uprawnień pracowników
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Słubice (lubuskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
-wsparcie w organizacji pracy,- prowadzeniie działań sprzedaży,- opracowywanie koncepcji promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
-
Spedycja Botrans sp. z o.o. - 2018-11-28 - Kościerzyna (pomorskie)
prace zbrojarskie, murowanie, docieplenia budynków
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Słowik (łódzkie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-02-16 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć.
Przedszkole Niepubliczne "MISIAKI" - 2018-03-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie list płac, rozliczenia z Zus-em, z Urzędem skarbowym , znajomość Płatnika, znajomość kodeksu pracy
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2020-01-31 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja szkoleń, aktywizacja zawodowa, realizacja projektów
Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach do edycji tekstów, grafik, multimediów- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport- stabilność zatrudnienia
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)
- Ofertowanie ubezpieczeń- Zawieranie polis- Monitorowanie polis oraz płatności- Prowadzenie ewidencji ubezpieczeń i kontrola terminów polis- Współpraca z powiązanymi działami firmy w zakresie ubezpieczeń- Monitorowanie i kontrola rozliczeń z ubezpieczycielami i kontrahentami- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
Euro-Truck Sp. z o.o. - 2020-08-07 - Mroków (mazowieckie)
przygotowanie ofert, negocjacje z klientami, planowanie i nadzorowanie procesu wdrożenia nowych wyrobów, opracowanie dokumentacji technicznej , projektowanie nowych produktów i rozwiazań w systemie CATIA V5
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia w sprzedaży np. usług, szkoleń, ubezpieczeń lub telefonicznej; praca biurowa; pozyskiwanie klientów; pośredni nadzór nad procesami handlowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PASJO.NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)