SPECJALISTA DO SPRAW BIUROWYCH Kobyłka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie przychodzącej korespondencji, przygotowanie dokumentów rozliczeniowych, współpraca z biurem finansowym, archiwizowanie dokumentacji,
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Kobyłka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kobyłka, powiat: wołomiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie przychodzącej korespondencji, przygotowanie dokumentów rozliczeniowych, współpraca z biurem finansowym, archiwizowanie dokumentacji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobyłka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e399906258126886386ed3ad05ccfe46
Podobne oferty pracy
współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
monitoring procesu produkcji pod względem jakościowym, organizacja i koordynacja kontroli komponentów przed ich uzyciem w programie produkcyjnym
PPHU"Marcus" Marek Bartoszek - 2017-01-13 - Myszków (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientó, obsługa stałych kontrahentów, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Puławy (lubelskie)
oferta stażu dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia: pozyskiwanie i obsługa klienta, odbieranie i nadawanie paczek i przesyłek, sprzedaż produktów oraz usług oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
1) Tworzenie nowych dekumentacji technicznych2) Wdrażanie zmian i modyfikacja dekimentacji technicznej 3) Wspomaganie działu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gliwice (śląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i sprzedaż ofert wycieczek zagranicznych, lotów, kontakty z hotelami, przyjmowanie wpłat, rozliczanie sprzedaży, praca mobilna w terenie,
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie zakompleksową obsługę Klientów w dziale handlowym, przygotowywanietowaru i działu do sprzedaży, doradztwo asortymentowe.
kontakt przez OHP - 2016-03-24 - Sanok (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
CV
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Pomaganie w codziennych czynnościach osobom starszym i niepełnosprawnym (toaleta, karmienie, ubieranie, sprzątanie, itp)
Rodzinny Dom Seniora "Słoneczna jesień" DOROTA PAWLUSIAK - 2017-05-22 - Brzeszcze (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie w ramach zawartego porozumienia (MOW), zachęcanie inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie i realizacja inwestycji, w tym przetargi, zakupy, umowy, odbiory, ewidencja środków trwałych, plany remontów i konserwacji majatku trwałego
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
-nadzór, konserwacja systemów zabezpieczeń-wykonywanie kosztorysówPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce wykonywania pracy: Mikołów+woj. śląskie
PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA - 2017-04-13 - Mikołów (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o profilu zarządzanie lub pokrewne, podstawowa wiedza techniczna w zakresie maszyn dla przemysłu, język angielski: poziom bardzo dobry w mowie i piśmie, język niemiecki będzie dodatkowym atutem, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, umiejętność myślenia strategicznego i prowadzenia negocjacji, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: zakupy materiałów i urządzeń technicznych, negocjacje cen z dostawcami, kontakt z klientem w sprawach organizacyjnych, tworzenie podstawowych zamówień, ofert, obsługa logistyczna dostaw i wysyłek, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzór nad ewidencją czasu pracy, zarządzanie firmową flotą pojazdów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Firma oferuje: ciekawą i pełną wyzwań pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę i stabilne zatrudnienie, możliwość szkolenia i podnoszenie kwalifikacji, koleżeńską atmosferę pracy wśród młodych i ambitnych ludzi. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) soning.eu
SONING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientaDoradztwo w doborze towaruPrzygotowanie dokumentów sprzedażowychOdpowiedzi na zapytania klientówobsługa reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)