SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z obsługą ZFŚS, BHP, ISBN, obsługa podróży służbowych, przygotowywanie umów, planowanie i realizacja zaopatrzenia, przygotowywanie projektów akt.
Data publikacji: 2020-08-19
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z obsługą ZFŚS, BHP, ISBN, obsługa podróży służbowych, przygotowywanie umów, planowanie i realizacja zaopatrzenia, przygotowywanie projektów akt.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7740001796
danePracodawcy_regon: 000843371
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: galeria sztuki
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2020
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e3ed037748b746ce968390abb92689a5
Podobne oferty pracy
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- reprezentowanie firmy Klienta w celach marketingowych;- opieka nad Klientem biznesowym;- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących;- oferowanie produktów Klienta biznesowego;- zawieranie i przedłużanie umów z Klientami;- pozyskiwanie nowych Klientów, umawianie się na spotkania;- przyjmowanie reklamacji, zażaleń i przekazywanie ich odpowiednim działom.
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-07-05 - Niemcy (Niemcy)
księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Brzeg (opolskie)
Pomoc w obsłudze biura turystycznego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykonywanie analiz związanych z budżetem oraz kosztami przedsiębiorstwa: planowanie, kontrola i realizacja budżetu spółki. Sporządzanie raportów, analiz i prognoz odnośnie wielkości ekonomicznych oraz tworzenie środowiska dla raportowania zarządczego
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-06-19 - Chorzów (śląskie)
obsługa stron internetowych firmy, realizacja działań marketingowych w internecie, przygotowanie ofert dla klientów, prace administracyjno -biurowe - ok. 8 godzin w tygodniu
MEFISTO Anna Malicka - 2016-12-22 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na danym stanowisku:1. wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych;2. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;3. obsługa programów wydziałowych;4. wykonywanie zarządzeń i innych czynności związanych z prowadzeniem referatu sędziego.
SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY - 2020-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
montaż sieci i instalacji gazowych
PNEUMATIC - SYSTEM PAWEŁ LASKOWSKI - 2017-10-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
Negocjowanie umów z głównymi dostawcami (analiza i ocena oferty w celu identyfikacji i określenia optymalnej wartości). Nadzorowanie wydajności dostawcy (czas dostawy, jakość, czas realizacji) oraz rozwiązywanie problemów z wydajnością; Dostosowywanie korporacyjnych ram umownych do lokalnych potrzeb biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowanie ofert dla klienta, praca graficzna, informatyczne bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta internetowego oraz klienta z sektora biznes to biznes;prezentacja i sprzedaż produktów w sklepie oraz u klienta;realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych, rozładunekoraz przyjęcie towaru,wydawanie towaru,kontrola stanówmagazynowych,prowadzenie pełnej dokumentacji, również w systemiekomputerowym, zamawianie materiałów, współpraca z dostawcami wzakresie terminowej realizacji,dostosowanie poziomu zapasów do potrzebzakładu,sporządzanie raportów i analiz; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Ozimek (opolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, organizacja transportu wyrobów, kreowanie i rozwój istniejących procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzepice (śląskie)
prawidłowa obsługa klientawydawanie i podawanie gotowych dańprzygotowywanie produktów żywnościowychobsługa systemu sprzedaży, kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie samochodów: osobowych, dostawczych, ciężarowych, wywrotkek. W przypadku gdy nie ma tego zajęcia pomoc na budowie.Praca na terenie działania całego przedsiębiorstwa.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO "HYDRO-EKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie mile widziane kierunkowe lun mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub podobnej branżyosoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2019-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)