SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Płock oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z obsługą ZFŚS, BHP, ISBN, obsługa podróży służbowych, przygotowywanie umów, planowanie i realizacja zaopatrzenia, przygotowywanie projektów akt.

Data publikacji: 2020-08-19

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z obsługą ZFŚS, BHP, ISBN, obsługa podróży służbowych, przygotowywanie umów, planowanie i realizacja zaopatrzenia, przygotowywanie projektów akt.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7740001796

danePracodawcy_regon: 000843371

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 16

Profil działalności pracodawcy: galeria sztuki

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2020

Data dodania oferty pracy: 10.08.2020

Oferta pracy ważna do: 09.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e3ed037748b746ce968390abb92689a5

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CALL CENTRE - od 9,49 EUR

- reprezentowanie firmy Klienta w celach marketingowych;- opieka nad Klientem biznesowym;- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących;- oferowanie produktów Klienta biznesowego;- zawieranie i przedłużanie umów z Klientami;- pozyskiwanie nowych Klientów, umawianie się na spotkania;- przyjmowanie reklamacji, zażaleń i przekazywanie ich odpowiednim działom.
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-07-05 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 800 PLN

księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DYSTRYBUCJI TURYSTYKI - POMOC - 997,4 PLN

Pomoc w obsłudze biura turystycznego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BUDŻETOWANIA I ANALIZ EKONOMICZNYCH - od 2 600 PLN

wykonywanie analiz związanych z budżetem oraz kosztami przedsiębiorstwa: planowanie, kontrola i realizacja budżetu spółki. Sporządzanie raportów, analiz i prognoz odnośnie wielkości ekonomicznych oraz tworzenie środowiska dla raportowania zarządczego
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-06-19 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO - 2106 - od 2 000 PLN

obsługa stron internetowych firmy, realizacja działań marketingowych w internecie, przygotowanie ofert dla klientów, prace administracyjno -biurowe - ok. 8 godzin w tygodniu
MEFISTO Anna Malicka - 2016-12-22 - Świdnica (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)

STAŻYSTA W WYDZIALE ORZECZNICZYM /STANOWISKO URZĘDNICZE/(NR 0064) - od 2 600 PLN

Zakres głównych zadań wykonywanych na danym stanowisku:1. wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych;2. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;3. obsługa programów wydziałowych;4. wykonywanie zarządzeń i innych czynności związanych z prowadzeniem referatu sędziego.
SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY - 2020-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA OBIEKTÓW - od 2 200 PLN

- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 4 800 PLN

Negocjowanie umów z głównymi dostawcami (analiza i ocena oferty w celu identyfikacji i określenia optymalnej wartości). Nadzorowanie wydajności dostawcy (czas dostawy, jakość, czas realizacji) oraz rozwiązywanie problemów z wydajnością; Dostosowywanie korporacyjnych ram umownych do lokalnych potrzeb biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 350 - 2 775 PLN

- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 700 PLN

a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 2 000 - 2 700 PLN

bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Obsługa klienta, przygotowanie ofert dla klienta, praca graficzna, informatyczne bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 344,71 PLN

obsługa klienta internetowego oraz klienta z sektora biznes to biznes;prezentacja i sprzedaż produktów w sklepie oraz u klienta;realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ - 2 400 - 3 000 PLN

obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych, rozładunekoraz przyjęcie towaru,wydawanie towaru,kontrola stanówmagazynowych,prowadzenie pełnej dokumentacji, również w systemiekomputerowym, zamawianie materiałów, współpraca z dostawcami wzakresie terminowej realizacji,dostosowanie poziomu zapasów do potrzebzakładu,sporządzanie raportów i analiz; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH. - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, organizacja transportu wyrobów, kreowanie i rozwój istniejących procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzepice (śląskie)

OBSŁUGA PUNKTÓW GASTRONOMICZNYCH - od 13 PLN

prawidłowa obsługa klientawydawanie i podawanie gotowych dańprzygotowywanie produktów żywnościowychobsługa systemu sprzedaży, kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA - ROBOTNIK BUDOWLANY(NR 6687) - od 15 PLN

prowadzenie samochodów: osobowych, dostawczych, ciężarowych, wywrotkek. W przypadku gdy nie ma tego zajęcia pomoc na budowie.Praca na terenie działania całego przedsiębiorstwa.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO "HYDRO-EKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

wykształcenie mile widziane kierunkowe lun mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub podobnej branżyosoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2019-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)


Wybierz powiat