SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (NR 3088) Bydgoszcz oferta pracy FIBEROPTIK Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (NR 3088)
Wynagrodzenie: od 2 720 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji budowlanej, współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, przygotowywanie umów z kontrahentami, składanie oświadczeń, wniosków i podań w imieniu firmy, zarządzanie relacjami z klientami i kontrahentami, przygotowanie dokumentacji w języku ukraińskim i rosyjskim, komunikacja z pracownikami z Europy Wschodniej.
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIBEROPTIK Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie dokumentacji budowlanej, współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, przygotowywanie umów z kontrahentami, składanie oświadczeń, wniosków i podań w imieniu firmy, zarządzanie relacjami z klientami i kontrahentami, przygotowanie dokumentacji w języku ukraińskim i rosyjskim, komunikacja z pracownikami z Europy Wschodniej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 720 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (NR 3088)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 720 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Data zakończenia pracy: 02.11.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w branży budowlanej, znajomość dokumentacji budowlanej, komunikatywność, umiejętność współpracy z różnymi podmiotami, analityczne i logiczne myślenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: FIBEROPTIK Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6182173688
danePracodawcy_regon: 369920513
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. kontaktowy: 505-275-506 w godz. 8-16
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Bydgoskich Przemysłowców
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fdb2dda633e06b5f886260903a4a89e
Podobne oferty pracy
Przygotowanie samochodów do lakierowania. Praca w Autoryzowanym Serwisie Napraw Powypadkowych obsługującym ASO kilku prestiżowych marek pojazdów w Trójmieście takich jak: Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mercedes. Wymagana ponadprzeciętna dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
DRYWA Serwis - 2020-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-06-14 - Sztum (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-02-09 - Aleksandria (łódzkie)
prowadzenie rejestrów i pism, udział w przygotowaniu próbek wody, opracowywanie sprawozdań, archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Chrzanów (małopolskie)
Fakturowanie, wydawanie dokumentów WZ, kontakt z klientem, obsługa programu COMARCH
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-26 - Raciszyn (łódzkie)
praca w dziale konstrukcyjnym, przygotowanie dokumentacji konstrukcyjnej, prowadzenie prac badawczo rozwojowych, analiza rozwiązań konstrukcyjnych i ich doskonalenie, tworzenie specyfikacji technicznych na komponenty zakupowe, wsparcie produkcji podczas montażu i nowych uruchomień,
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie kadr, rozliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szprotawa (lubuskie)
przygotowywanie wypłaty dla pracowników: prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługowych, kartotek zasiłkowych, sporządzanie list: płac, poborów, zasiłków, pomocy zdrowotnej i ZFŚS, sporządzanie deklaracji pracowniczych PIT, ZUS, przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników oraz Rp-7, naliczanie podatku dochodowego i jego przekazywanie do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie zestawień i przelewów na konta pracowników, .obliczanie zasiłków, terminowe naliczanie składek ZUS, współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS-em, przygotowywanie zestawień pomocniczych płacowych i sprawozdań statystycznych, wypłata stypendiów uczniowskich na podstawie otrzymanej od pedagoga listy uczniów, SIO itp.
Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego - 2019-06-06 - Zabrze (śląskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Zduny (wielkopolskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
raportowanie między Polską, a Centralą TCL w Chinach, komunikowanie się z dostawcami z Chin, znajomość oprogramowania SAP
TCL Operations Polska sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Terminowe naliczanie opłat z tytułu gospodarczego wykorzystania środowiska. Nadzór i realizacja administracyjnych decyzji środowiskowych wydanych przez organy zewnętrzne. Przygotowanie pracodawcy do kontroli zewnętrznych (np. SANEPID, WIOŚ). Nadzór nad dokumentacją pracodawcy dotyczącą spraw ochrony środowiska. Reprezentowanie pracodawcy na zewnątrz w sprawach ochrony środowiska. Kontrola i nadzór nad emisjami zakładu pracodawcy. Prowadzenie bieżących kontroli zakładu pracodawcy.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY „ĆMIELÓW” I „CHODZIEŻ” S.A. - 2019-01-11 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego
SKLEP RODZINNY SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY RYSZARD REN - 2017-10-09 - Brodziszewo (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
prace w gospodarstwie domowym
GOSPODARSTWO ROLNE BOLESZYN ANDRZEJ I DANUTA GALIŃSCY - 2017-10-10 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- pozyskiwanie wiedzy ubezpieczeniowej; - funkcjonowanie zakładnu ubezpieczeń - zasady Gospodarki Finansowej - procedury RODO oraz IOD - znajomość Dowodu Rejestracyjnego - szkolenia systemowe on-line- Zapoznanie się z portalami sprzedażowymi- Telefoniczny kontakt z klientem- Treściowanie polis komunikacyjnych- Przeprowadzanie kalkulacji ubezpieczeniowych- Szkolenie początkowe w centrali CUK UBEZPIECZENIA nadające uprawnienia do portali ubezpieczeniowych- Po odbyciu szkolenia i pozytywnym zaliczeniu - bieżąca obsługa biura1) Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż produktów2) obsługa klienta zgodnie z wyznaczonym standardem3) Realizacja planów sprzedażowych4) Terminowe rozliczanie i wysyłka dokumentów polisowych5) Zarządzanie portfelem klientów6) Czynny udział w dedykowanych szkoleniach 7) Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych8) Budowanie trwałych realizacji z klientem9) Ciągły rozwój i poszerzanie wiedzy dotyczącej ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych jak rónież standardów obsługi klienta, procedur dotyczących sprzedaży, wypowiedzeń i ochrony danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Kartuzy (pomorskie)
•podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży,•opracowanie i wdrażanie programów skierowanych do młodzieży, dofinansowanych z środków UE,•planowanie, realizacja i koordynacja współpracy zagranicznej
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Dobieszkowie - 2020-02-12 - Dobieszków (łódzkie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami, aktywna sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż sprzętu wędkarskiego, pozyskiwanie nowych klientów na powierzonych rynkach, koordynowanie i planowanie akcji marketingowych (marketing internetowy)
"FISHINGSTOCK" Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
sprzedaż na rynek krajowy , pozyskiwanie klientów , nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klienta, biegła znajomość języka angielskiego- współpraca z kontrahentami z zagranicy,
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-04-11 - Chojęcin (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych, spawanie blach do 12 mm
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Zabrze (śląskie)
Kontakt z kontrahentem w branży budowlanej (montaż i spawanie konstrukcji stalowych)
Opolski Zakład Montażowo Spawalniczy - 2020-04-27 - Opole (opolskie)
Tworzenie ofert techniczno - handlowych. Rozmowa z klientem oraz poszukiwanie nowych kontrahentów.
KOMPREX Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)