SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR Wrocław oferta pracy Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w formie elektronicznej, nadawanie numerów inwentarzowych i opisywanie wyposażenia nadanymi kodami. Przygotowywnaie dokumentacji emerytalno-rentowych pracowników szkoły.opisywanie faktur zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.Wydawanie legitymacji pracowniczych.Współprowadzenie z kierownikiem administracyjnym akt osobowych pracowników szkoły oraz obsługa systemu kadry.Sporządzanie sprawozdań w porozumieniu z kierownikiem administracyjnym.Przygotowywanie dokumentów pracowniczych na podstawie decyzji dyrrektora i CEA. Zlecanie wykonania okresowych serwisów i konserwacji urządzeń w wymaganych terminach oraz dopilnowanie usunięcia usterek wskazanych w zaleceniach pokontrolnych.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów wg rodzaju, archiwizacja.Dokonywanie zakupów wyposażenia, pomoc dydaktycznych, środków czystości i innych zgodnie z zapotrzebowaniem stosując wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.Przestrzeganie przepisów prawa obowiązujących w pracy na tym stanowisku, w szczególności Kodeksu Pracy, Prawa Oświatowego, Karty Nauczyciela i innych.zastępwoanie kierownika administracyjnego w razie jego nieobecności.obsługa programów: Kadry, Inwentarz Vulcan, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w formie elektronicznej, nadawanie numerów inwentarzowych i opisywanie wyposażenia nadanymi kodami. Przygotowywnaie dokumentacji emerytalno-rentowych pracowników szkoły.opisywanie faktur zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.Wydawanie legitymacji pracowniczych.Współprowadzenie z kierownikiem administracyjnym akt osobowych pracowników szkoły oraz obsługa systemu kadry.Sporządzanie sprawozdań w porozumieniu z kierownikiem administracyjnym.Przygotowywanie dokumentów pracowniczych na podstawie decyzji dyrrektora i CEA. Zlecanie wykonania okresowych serwisów i konserwacji urządzeń w wymaganych terminach oraz dopilnowanie usunięcia usterek wskazanych w zaleceniach pokontrolnych.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów wg rodzaju, archiwizacja.Dokonywanie zakupów wyposażenia, pomoc dydaktycznych, środków czystości i innych zgodnie z zapotrzebowaniem stosując wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.Przestrzeganie przepisów prawa obowiązujących w pracy na tym stanowisku, w szczególności Kodeksu Pracy, Prawa Oświatowego, Karty Nauczyciela i innych.zastępwoanie kierownika administracyjnego w razie jego nieobecności.obsługa programów: Kadry, Inwentarz Vulcan, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, rozumienie i stosowanie przepisów prawa (szczególnie kodeksu Pracy i Karty nauczyciela) prowadzenie akt pracowniczych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku, książeczka sanepid.
Nazwa pracodawcy:
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + klauzula o przetwarzaniu danych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Zgoda na okres 5 lat.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?052d2b1dcc5a594603f8c41565ca89db
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń przedszkolnych.
Przedszkole Montessori nr 1 Danuta Uljasz - 2018-08-20 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedażybudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiobsługę klientów zgodnie ze standardami Orangestałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kościerzyna (pomorskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Stojadła (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
prowadzenie kadr, sporządzanie listy płac, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Gimnazjum Nr 14 - 2016-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Marki (mazowieckie)
obowiązki służby bhp
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Legnica (dolnośląskie)
wg wniosku na staz
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Radomsko (łódzkie)
pozyskiwanie kontrahentów na terenie Polski i UE
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2018-01-24 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Opieka i pielęgnacja koni POLO. Biegła znajomość języka hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO. Wspólpraca z trenerem gry w POLO. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Śliwniki (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zadań służby bhp oraz zadań inspektora ochrony przeciwpożarowej, wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej
Sanwil Polska Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert cenowych na produkty Oracle dla klientów i partnerów biznesowych z Wielkiej Brytanii i USA.
ARROW ECS SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
działania planistyczne i statystyczne, oraz realizacja w ich wykonania w jednostkach;realizacja zadań dotyczących kształcenia i wychowania pracowników młodocianych
kontakt przez OHP - 2019-10-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2018-12-10 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
sprzątanie wewnątrz budynków; godz. pracy 14- 21; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-13
ECO-PLAN S.A. - 2017-10-24 - Słupsk (pomorskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentówi raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Skarszewy (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY DETALICZNEJ ORAZ HURTOWEJ.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa stron internetowych i platform internetowych.I zmiana 08:00-16:00Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - wskazany kandydat
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizacja i wdrażanie metod sprzedaży usług szkoleniowych, paraca z klientem, przygotowywanie raprtów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poniatowa (lubelskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediachinteraktywnych, działanie medilane w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie potraw w pizzerii
Da Grasso Pizzeria Usługi Finansowe Murawski Leszek - 2017-03-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Zajmuje się koordynowaniem procesu sprzedaży produktu lub usługi począwszy od analizy rynku i przygotowanie oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu lub usługi; odpowiada za realizację założonych planów sprzedażowych podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi praca w Lublinie
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lublin (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa olx.pl i aukcje allegroOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prace na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 8.00-16.00
ABR Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Mikołów (śląskie)