SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI DEPOTU Gdynia oferta pracy Medlog Poland Sp. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI DEPOTU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, wprowadzanie danych do systemów informatycznych na depocie, wspieranie procesu fakturowania, obsługa procesu tworzenia oraz zatwierdzania kart naprawy kontenerów,kontakt z Klientami depotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach dziennych ustalonych z pracodawcą.
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Medlog Poland Sp. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kaszubski 17/208, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, wprowadzanie danych do systemów informatycznych na depocie, wspieranie procesu fakturowania, obsługa procesu tworzenia oraz zatwierdzania kart naprawy kontenerów,kontakt z Klientami depotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach dziennych ustalonych z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje:-prywatną opiekę medyczną,-ubezpieczenie grupowe,-kartę Multisport,-kartę Lunch Pass z comiesięcznym doładowaniem,-indywidualną naukę języka angielskiego online,-atrakcyjne zniżki na rejsy MSC Cruises.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI DEPOTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 208
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera, pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, przynamniej rok doświadczenia w pracy na depocie lub terminalu kontenerowym, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point itp.), bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie, silnie rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość na osobisty rozwój zawodowy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Medlog Poland Sp. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 5862354520
danePracodawcy_regon: 385770490
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Plac Kaszubski 17/208, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klazulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MSC Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na powyższe stanowisko ogłoszonego w dniu 18.09.2020r.Jednocześnie zostałam (-em) poinformowana (-y), że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Plac Kaszubski
Numer budynku pracodawcy: 17
danePracodawcy_nrLokalu: 208
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 20.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8224416f967a2be3b8d025337fca257e
Podobne oferty pracy
x
CONSULTING PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Białystok (podlaskie)
Specjalista do spraw eksportuoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych,prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej,przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie, kontrola przebiegu ich realizacji
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY
PW KARABELA - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja załadunków, wprowadzanie zamówień do systemu RAKS, fakturowanie, prowadzenie sekretariatu.
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2019-05-17 - Żyrardów (mazowieckie)
Naprawa samochodów
P.H.U. "AUTO COMPLEX" Andrzej Łukaszuk - 2018-07-21 - Malbork (pomorskie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW, BUDOWANIE ORAZ ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW DOPASOWANĄ DO POTENCJAŁU KLIENTA, BUDOWANIE TRWAŁYCH REALIZACJI Z KANDYDATAMI, PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI ORAZ ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ POSZUKIWANIA NOWYCH MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG AGENCJI, PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH, UDZIAŁ W PLANOWANYCH REKRUTACJACH, PROWADZENIE REKRUTACJI W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI: ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I PRESJĄ CZASU, SAMODZIELNOŚĆ, BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK REKRUTACJI I SELEKCJI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 4 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•sprzedaż środków do produkcji rolnej•telefoniczna obsługa klienta•stałe kontakty z klientami i doradztwo•rozpoznawanie potrzeb i analiza klientów
Agro Tarnau Sp. z o.o. - 2020-10-08 - Opole (opolskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
Opiekun medyczny
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
- Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa i wsparcie techniczne dla użytkoników sieci komputerowej w liczbie około 200 stanowisk, utrzymanie i administracja podstawowymi usługami sieciowymi, obsługa systemu elektronicznej legitymacji studenckiej. Praca wymaga umiejętności samodzielnego zarządzania czasem i odpowiedzialności. Praca skupia w zakresie jednej z lokalizacji Uniwersytetu na terenie Katowic. Praca na obszarze działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 4600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość administracji systemami z rodziny Windows. Bardzo dobra znajomość w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego. Umiejętność tworzenia i utrzymywania serwisu www. Znajomość w zakresie funkcjonowania sieci informatycznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne przyswajanie treści z dokumentacji technicznych. Mile widziana znajomość ASP, Net, C# oraz systemu Linux. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30 (Tel. 32-208-35-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice) lub e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
- rekrutacja i selekcja kandydatów, w tym organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych - tworzenie bazy kandydatów- budowanie długotrwałych relacji z Klientami i Kandydatami - wykonywanie wszelkich administracyjnych prac związanych z pracą administracyjną i obsługą pracowników tymczasowych
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2016-08-12 - Stanowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja planu sprzedaży usług pracodawcy na wskazanym rynku. Praca na terenie Krakowa oraz całego kraju.
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Kraków (małopolskie)
Wysyłanie wezwań do zapłaty, informowanie klientów o terminach płatności, odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną w języku niemieckim, księgowanie dokumentów, utrzymanie wysokiej jakości komunikacji, uczestniczenie w innych projektach. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, organizacja szkoleń, obsługa ZFŚS itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-09-08 - Białka (małopolskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, w zakresie specjalności stanowiska.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2016-04-08 - Płock (mazowieckie)