SPECJALISTA DO OBSŁUGI WAGI Sosnowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI WAGI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa wagi w trakcie przyjmowania i wydawania produktów do dalszych procesów, zarządzanie dokumentacją, raportowanie niezgodności. Wymagana umiejętność obsługi komputera, orientacja na wykonanie zadania, dyspozycyjnoc, zaangażowanie. Praca na 3 zmiany ( godz. rozpoczęcia pracy 6,14,22 ). Miejsce pracy Sosnowiec
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa wagi w trakcie przyjmowania i wydawania produktów do dalszych procesów, zarządzanie dokumentacją, raportowanie niezgodności. Wymagana umiejętność obsługi komputera, orientacja na wykonanie zadania, dyspozycyjnoc, zaangażowanie. Praca na 3 zmiany ( godz. rozpoczęcia pracy 6,14,22 ). Miejsce pracy Sosnowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO OBSŁUGI WAGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
orientacja na wykonywane zadania, dyspozycyjność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 15
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d04c2bef530d3ad4d1d2cbd4efacfb8b
Podobne oferty pracy
Realizacja zleceń transportowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie kosztów zwiazanych z Działem Transportu, opracowywanie zamówień materiałaów i usług.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Częstochowa (śląskie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcji, nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, maszyn, opracowanie dokumentacji technicznej
BASE GROUP Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Koszwały (pomorskie)
wyksz. średnie, komunikatywność;umawianie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentacji;osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż;branża: systemy grzewcze+finansowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-05-10 - Chojnice (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
MAŁAPANEW ZAKŁADY ODLEWNICZE - 2017-05-24 - Ozimek (opolskie)
obsługa klienta, kasy, promocja towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
praca w dziale płace
"FERREX" SP. Z O.O. - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie dowolne, Mile widziane osoby z doświadczeniem. Osoba sumienna, posiadajaca orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Zakres obowiazków: sprzątanie biur. Praca w centrum Rybnika w godz 14.00-21.00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ULISSES Sp. Z O.O. S.K.A. - 2019-03-25 - Rybnik (śląskie)
obsługa beneficjentów, dokumentów księgowych oraz urządzeń biurowych, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Stryków (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
kontrola nad prawidłowym przebiegiem cyklu produkcyjnego,weryfikowanie elementów przed i po produkcji. Praca w godzinach od 7-15
PREFCON SP ZOO - 2017-10-19 - Ozimek (opolskie)
Zakres obowiązków:1. Organizacja procesu prowadzenia gospodarki sprzętem pożarniczym i środkami gaśniczymi wojskowej ochrony przeciwpożarowej.2. Organizacja procesów eksploatacji oraz systemu zabezpieczenia technicznego sprzętu pożarniczego.3. Organizacja systemu zaopatrywania, remontu, konserwacji i legalizacji sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej.4. Monitorowanie realizacji dostaw oraz dystrybucja sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej. 5. Opracowywanie wymagań eksploatacyjno-technicznych dla sprzętu pożarniczego planowanego do remontu.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-szalowanie stropów oraz scian
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Stryszowa (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów wyposażenia łazienek ( armatura, ceramika, płytki ceramiczne ). Przygotowanie wizualizacji projektowej w programie Cad Decor.
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
- aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm pośredniczących za granicą- analiza rynków zagranicznych w kontekście potencjału sprzedażowego- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych wraz z doradztwem w zakresie oferowanego asortymentu- monitorowanie działań konkurencji na rynkach zagranicznych- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy poza granicami kraju
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2020-03-03 - Biłgoraj (lubelskie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2016-02-03 - Jarogniewice (wielkopolskie)
planowanie i monitorowanie produkcji, pilnowanie terminów dostaw, organizacja załadunków, nadzór nad pracownikami, kontrola jakości wyrobów, kontrola czasu pracy
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2020-01-07 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)
koordynacja działań marketingowych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, przygotowanie materiałów promocyjnych, samodzielność
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wola Ociecka (podkarpackie)