SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW E-COMMERCE Mroczeń oferta pracy "DIG-NET" LENART SP. J.
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW E-COMMERCE
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Dbanie o aspekty techniczne i wizualne firmowych stron www. Rozwijanie stron www i prowadzenie działań optymalizacyjnych. Tworzenie i optymalizacje treści w serwisach internetowych zgodnie z ustalonymi standardami. Współtworzenie strategii e-commerce. Analizę rynku z uwzględnieniem działań konkurencji w obszarze e-commerce. Proponowanie i koordynowanie akcji promocyjnych i reklamowych. Realizacja planów sprzedażowych u największych klientów eCommerce. Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z istniejącymi klientami eCommerce. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów eCommerce w zgodności ze strategią firmy i kanału. Zapewnienie optymalnego wykorzystania inwestycji trade marketingowych. Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klientów eCommerce. Udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczące współpracy i oferty. Dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży dostępności produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów. Wymagania: znajomość specyfiki sprzedaży w kanale e-commerce, znajomość specyfiki sprzedaży w kanale e-commerce, umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawności w operowaniu liczbami - konieczna znajomość Google Analytics, znajomość platform marketing automation oraz systemów do e - mail marketingu (znajomość Sales Manago, Freshmail, Synersie, lub EDRONE będzie dodatkowym atutem), umiejętność pracy z danymi i zdolności analityczne, silna motywacja do pracy i orientacja na cel, umiejętności komunikacyjne. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Podanie i CV na adres : dorota.osinska (at) dignet.eu
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Mroczeń (wielkopolskie)
Pracodawca: "DIG-NET" LENART SP. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o aspekty techniczne i wizualne firmowych stron www. Rozwijanie stron www i prowadzenie działań optymalizacyjnych. Tworzenie i optymalizacje treści w serwisach internetowych zgodnie z ustalonymi standardami. Współtworzenie strategii e-commerce. Analizę rynku z uwzględnieniem działań konkurencji w obszarze e-commerce. Proponowanie i koordynowanie akcji promocyjnych i reklamowych. Realizacja planów sprzedażowych u największych klientów eCommerce. Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z istniejącymi klientami eCommerce. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów eCommerce w zgodności ze strategią firmy i kanału. Zapewnienie optymalnego wykorzystania inwestycji trade marketingowych. Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klientów eCommerce. Udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczące współpracy i oferty. Dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży dostępności produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów. Wymagania: znajomość specyfiki sprzedaży w kanale e-commerce, znajomość specyfiki sprzedaży w kanale e-commerce, umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawności w operowaniu liczbami - konieczna znajomość Google Analytics, znajomość platform marketing automation oraz systemów do e - mail marketingu (znajomość Sales Manago, Freshmail, Synersie, lub EDRONE będzie dodatkowym atutem), umiejętność pracy z danymi i zdolności analityczne, silna motywacja do pracy i orientacja na cel, umiejętności komunikacyjne. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Podanie i CV na adres : dorota.osinska (at) dignet.eu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroczeń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: "DIG-NET" LENART SP. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie firmy lub drogą elektroniczną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Baranów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mroczeń
Numer budynku pracodawcy: 65A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja mebli/stolarstwo, Produkcja mebli biurowych i sklepowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.04.2019
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dziąłania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, itp.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Certyfikat Citrix CCA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, infrastruktury Citrix, VMWare. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach i targach, analiza potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
nauka sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów, utrzymywanie trawłych relacji handlowych z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Skarszewy (pomorskie)
oferta pracy dotyczy: Jednostki Wojskowej Nr 3557 Bydgoszcz- czytanie dokumentów w języku rosyjskim- sporządzanie notatek z dokumentów i materiałów rosyjskojęzycznych
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowamnie i ewidencjonowanie przychodzących paczek ztowarami z reklamacji, diagnostyka usterek sprzętu, wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego, testowanie, napprawa urządzeń peryferyjnych (myszki, klawiatury, słuchawki ), wysyłka sprzętu do kontrahenta
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż maszyn budowlanych - koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kanałów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Koteże (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie obiektów do sprzedaży, obsługa klientów, tworzenie katalogów aukcyjnych, reklama firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie linii kablowych ziemnych, układanie kabli w wyznaczonych trasach, wykonywanie wykopów
Energo Pro Robert Paprocki - 2017-10-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Przygotowywanie potraw, sprzątanie stanowiska Pracy, umowa zlecenie 160-168 h w miesiącu. Dania kuchni europejskiej i wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Pogłębianie umiejętności wyszukiwania profili kandydatów; tworzenie najbardziej efektywnej strategii pozyskiwania kandydatów na poszczególne stanowiska; wdrażanie planów rekrutacyjnych, określanie wymagań dotyczących stanowisk i opracowywanie innowacyjnych metod pozyskiwania kandydatów; poszukiwanie kandydatów za pomocą różnych źródeł (np. Xing lub Linked-In) zarządzanie oczekiwaniami klienta poprzez bezpośredni kontakt z Managerami ds. Rekrutacji oraz Rekruteram; przygotowywanie szczegółowych raportów związanych z procesem rekrutacyjnym; wdrażanie efektywnego procesu rekrutacyjnego i strategii, przy wykorzystaniu dostępnych źródeł pozyskiwania kandydatów; zarządzanie licznymi kampaniami; zarządzanie projektami dotyczącymi rozpoznania rynku.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Koło (wielkopolskie)
prowadzenie rejestrów przetargów, aktualizacja bazy danych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie informacji o przetargach
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słupno (mazowieckie)
obsługa kontrahentów, sklepów www, nawiązywanie współpracy z nowymi firmami
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gorlice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dobczyce (małopolskie)
Administracja sieci komputerowych w szkole
Zespół Szkół Nr 1 im. Powst. Wlkp. w Ostrzeszowie - 2016-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (świętokrzyskie)
wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, min. 12 miesięcy doświadczenia na stanowisku mechanika w zakładzie produkcyjnym, umiejętność czytania rysunku technicznego i dokumentacji technicznej maszyn, komunikatywność i kreatywność, znajomość działania i budowy maszyn przemysłowych. Dodatkowym atutem będą: uprawnienia energetyczne, eksploatacyjne, uprawnienia kierowcy wózka widłowego.Zakres obowiązków: Wykonywanie przeglądów oraz kontroli okresowych urządzeń CNC, maszyn konwencjonalnych, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych, udział w modernizacjach parku maszynowego, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mechaniki i mechatroniki.
Piwek Centrum Obróbki Numerycznej Sp. z o.o Sp.K - 2018-09-26 - Rososzyca (wielkopolskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)