SPECJALISTA Dąbrowa Górnicza oferta pracy PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Letnia 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
kwota brutto uzależniona od kwalifikacji i umiejętności kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pracowitość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera z pakietem MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagane wykształecenie średnie, mile widziane techniczne, mile widziana ogólna znajomość mechaniki i budowy maszyn- godziny pracy: 6-14 lub 6-14, 14-22- po okresie próbnym 3 miesiące umowa na czas określony lub nieokreślony,- pracodawca zapewnia pakiet socjalny, szkolenia, ubezpieczenia grupowe,- preferowana forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) protorsa.com.pl lub osobista w godzinach 6-14- wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i umiejętności kandydata
Nazwa pracodawcy:
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV wysłać na e-mail: rekrutacja (at) protorsa.com.pl lub dostarczyć osobiście pod adresem: Dąbrowa Górnicza, ul. Letnia1 w godz. 6-14- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : 6-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.05.2019
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d65b0eda3c9106a858a4bde2ff0b3cc2
Podobne oferty pracy
specjalista ds sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywne utrzymanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Makowisko (podkarpackie)
Przygotowanie ofert przetargowych, wykonywanie kosztorysów, analiza ofert dostawców
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
kontakt z klientami Kancelarii z zagranicy, biegle władającymi językiem rosyjskim lub ukraińskim, organizowanie spotkań, przedstawianie oferty Kancelarii, mediacje i negocjacje między klientami kancelarii a ich pracownikami pochodzącymi z Ukrainy lub Rosji z zakresie spraw pracowniczych. praca w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Sosnowiec (śląskie)
wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa partnerów handlowych, rozpatrywanie reklamacji, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, czynny udział w inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Jabłonna (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-02-23 - Toszek (śląskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
Sklep z art spożywczymi
SAM-SCAN - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie zamówień, prace biurowe, przygotowanie zamówień, odbiór towaru, ogólna obsługa biura
TGA system Aneta Piecuch - 2017-05-29 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków. Praca na terytorium Polski w delegacji.
Complex4 Inwestycje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
-pozyskiwanie pracowników-samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych-budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów-budowanie i utrzymywanie relacjji z zleceniobiorcami-weryfikacja i selekcja kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń i ciągów komunikacynjych, obsługa maszyn czyszczących.
Impel Cleaning Sp z.o.o. - 2017-03-01 - Namysłów (opolskie)
szycie i produkcja sprzetu rehabilitacyjnego i wsparcie sprzedaży na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
-negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców-nadzór nad terminowością i prawidłowością dostaw,-badanie rynku, weryfikacja kosztowa, -Kalkulowanie usług-pomoc w przygotowywaniu wycen dla handlowców-Monitorowanie wykonywania usług czystości na obiektach-współpraca z oddziałami firmy w zakresie świadczonych usług-przyjmowanie zgłoszeń usług serwisowych maszyn oraz koordynowanie pracy serwisu-sporządzenie raportów
P.U. JAREXS SP. Z O.O. - 2019-03-05 - Legnica (dolnośląskie)
- zapewnianie ciągłości produkcji- obsługa linii pakująco - mieszającej- mycie linii technologicznej- przygotowywanie opakowań do produkcji- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie części lotniczych na podstawie iPC samolotów, zglaszanie wniosków reklamacyjnych na części wadliwe, wyszukiwanie nowych klientów i potencjalnych zamówień publicznych
AERO CLUB Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Obory (mazowieckie)
Windykacja należności, rozliczanie paliwa, przygotowywanie zestawień obrotów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; doświadczenie w dziale administracji; 4 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka angielskiego, hindi, francuskiego. Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi. Obsługa międzynarodowych kontrahentów firmy. Udzielanie informacji interesantom w j. angielskim, hindi i francuskim. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, promowanie firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.Miejsce pracy: siedziba firmy, w terenie, także praca zdalna
SILENT RIVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)