SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA Skarżysko-Kamienna oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -pozyskiwanie pracowników-samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych-budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów-budowanie i utrzymywanie relacjji z zleceniobiorcami-weryfikacja i selekcja kandydatów
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pozyskiwanie pracowników-samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych-budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów-budowanie i utrzymywanie relacjji z zleceniobiorcami-weryfikacja i selekcja kandydatów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21/48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2019
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 09.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
Początkowo umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony, praca w godz. 8.00-16.00.Istnieje możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu
EXPERT-CENTRUM INFORMACJI ALEKSANDRA STANKIEWICZ-LIPKA - 2019-01-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ TELEMATYCZNYCH, OBSŁUGA PROCESU USUWANIA AWARII POJAZDÓW, ADMINISTROWANIE SYSTEMAMI OPŁAT DROGOWYCH W EUROPIE, RAPORTOWANIE
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Wiązowna (mazowieckie)
Kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy: katarzynak (at) logistyka.pawbol.pl Przewóz rzeczy.
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-23 - Andrychów (małopolskie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-10-27 - Biłgoraj (lubelskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (AKTA OSOBOWE, KARTY WYNAGRODZEŃ, EWIDENCJA CZASU PRACY)- SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYDAWANIE ŚWIADECTW PRACY- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS, US, GUS
REMZEL - ZAKŁAD REMONTOWY SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia
GARDA SP. Z O.O. SP.K. - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa gości za barem, przygotowywanie drinków, kawy
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami
PPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
administrator sieci komputerowej , wdrażanie i opieka nad programem HETMAN
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2018-11-30 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktów z klientem niemieckojęzycznym, tworzenie pism i ofert w języku niemieckim, obsługa biura
InterPrep S. C. - 2016-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- roboty związane z utrzymaniem dróg publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Siemiatycze (podlaskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wyksztalcenie średnie, znajomość programu Office, prawo jazdy kat.B, łatwość nawiązywania kontaktów. Charakterystyka pracy: telefoniczny kontakt z klientem, obsługa biura, współpraca z innymi działami w salonie, obsługa programów komputerowych Autoteam i Autostacja.
GAZDA MICHAŁ P.H.U. AUTO-GAZDA - 2017-10-17 - Rybnik (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa zamówień, robienie zdjęć do produktów, wysyłka paczek
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ SZOSTAK - 2018-07-12 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem, tłumaczenie dokumentów, przygotowanie pism do urzędów.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Współpraca z klientami z Ukrainy i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 12.12.2016 - 11.12.2017Umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)