SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - STAŻ POWER II Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - STAŻ POWER II
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - STAŻ POWER II
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2017
Data zakończenia pracy: 25.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane materiałoznastwo, inżynieria produkcji, zarządzanie jakością, język angielski w stopniu zaawansowanym. Urząd Pracy wyraził zgodę na realizację stażu pod warunkiem przyjęcia osoby w wieku poniżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: DO i CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2017
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
przygotowywanie umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudna (dolnośląskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie oraz pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności). Przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji, praca w 1C (8.2), CRM-system lub odpowiednik. Składanie raportów tygodniowych i miesięcznych, realizacja i realizowanie ustalonych planów.
EUROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Lublin (lubelskie)
analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2018-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
Rozliczanie podatków, fakturowanie
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-02-17 - Zelów (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa linii do recyklingu opon;
ERPOL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Przeprowadzanie w terenie odbiorów zrealizowanych robót, wprowadzanie do systemu aktualizacji dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie montażu i poprawności działania mechanicznych zabezpieczeń studni, szaf, skrzynek kablowych, sprawdzanie poprawności i jakości wykonanych prac, rozszycia kabli, gniazd, opisów, sprawdzanie poprawności zamontowania i ilości elementów sieci światłowodowej.
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów finansowych ze środków unijnych. Księgowanie wynagrodzeń osobowych. Rozliczanie międzyokresowe kosztów. Uzgadanianie ZFŚS. Dekretowanie i księgowanie faktur zakładu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-12-05 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja współpracy z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ligotka (opolskie)
świadczenie usług informacyjnych
STOWARZYSZENIE WDZYDZKO-CHARZYKOWSKA LOKALNA GRUPA RYBACKA "MÓRÉNKA" - 2016-06-20 - Chojnice (pomorskie)
Rekrutacja pracowników w branży IT.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH - 2016-11-08 - Kowary (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gdynia (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1.dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,2.terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,3.sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z,4.rozliczanie podróży służbowych,5.nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,6.nadzór nad ewidencją materiałów i towarów,7.sporządzanie sprawozdań budżetowych,8.współudział w rozliczaniu dotacji celowych,9.współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych. Praca stacjonarna jak i również w terenie (Małopolska).
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-01-27 - Przyborów (małopolskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem księgowym.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-08 - Nisko (podkarpackie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)