SPECJALISTA D/S TURYSTYKI(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) Łódź oferta pracy Ararat Travel sp z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S TURYSTYKI(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE)
Wynagrodzenie: od 2 774,96 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż ofert turystycznych, obsługa klienta w dziale turystycznym przed i po sprzedaży
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Ararat Travel sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szparagowa 7, 91-211 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż ofert turystycznych, obsługa klienta w dziale turystycznym przed i po sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,96 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S TURYSTYKI(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca w wolne dni, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,96 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikacja z klientem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dokładność, sumienność, uczciw- znajomość geografii lub turystyki
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Ararat Travel sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Rojna 41/30, 91-134 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Rojna
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f854a9e36750b3956792b27ba92b4b2
Podobne oferty pracy
Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-03-02 - Bytów (pomorskie)
-stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;-przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysyłanie próbek do badań;-rozpatrywanie reklamacji;-odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;-prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;-współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Wiązowna (mazowieckie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji pracowników ukraińskich i rosyjskich, tłumaczenia językowe
AJ KRZYSZTOF DALASIŃSKI - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami, realizowanie polityki firmy w zakresie planu sprzedaży
JUSTUS Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Mszczonów (mazowieckie)
Zabezpieczenie wynagrodzenia oddelegowanego pracownika poprzez zmiany w programie HR2U oraz ich przeliczenie; koordynacja implementacji globalnych cyklów w obszarze procesów oddelegowań międzynarodowych; regularne przygotowywanie raportów związanych z oddelegowanymi pracownikami oraz różnych raportów ad-hoc oraz symulacje kosztów dla nowych lub kolejnych delegacji z albo do różnych miejsc na polecenie HR; przygotowywanie dokładnych dokumentów przed delegacją, w trakcie jej trwania, jak i po jej zakończeniu;
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
Wymagane prawo jazdy kat. B. Transport towarów na terenie kraju i UE. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt telefoniczny z pracodwcą.
LOGISTYKA EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Rybnik (śląskie)
Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (projektowanie odzieży oraz wzornictwo wyrobów użytku osobistego i gospodarczego). Organizacja i rozwój sprzedaży na rynki wschodnie, znajomość konstruowania odzieży, doradztwo i obsługa klientów zagranicznych i krajowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
- Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarządzania wartością klienta, realizacja celów w obszarze zarządzania wartością klienta, rozumianych jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją, aż do podsumowania jej wyników, nadzorowanie i koordynacja działania zespołu CRM, opracowanie wewnętrznych norm i procedur, sporządzanie raportów zawierających analizy skuteczności systemów.- Język turecki jest wymagany w celach marketingowych na rynku tureckim oraz w kontaktach z klientami z Turcji.- Język angielski jest wymagany w celu kontaktowania się wewnątrz organizacji oraz z klientami międzynarodowymi.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem tureckim (obsługa klienta, call center), doświadczenie w marketingu oraz sprzedaży przez internet. Wymagana umiejętność myślenia koncepcyjnego, umiejętność prowadzenia projektów oraz planowania, zdolności organizacyjne, samodzielność, znajomość specyfiki konfiguracji kampanii marketingowych w systemach CRM. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa komputera, administrowanie strony internetowej, sporządzanie projektów ofert turystycznych, obsługa infokiosku, pomoc w prowadzeniu biura Oddziału PTTK, pomoc w obsłudze imprez statutowych stowarzyszenia i turystyki kwalifikowanej, rejestrowanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
Przyjmowanie pacjentów, obsługa szpitala, podstawowe zabiegi hirurgiczne.
NEW CONCEPT MARCIN DANOWSKI - 2018-11-30 - Gdynia (pomorskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Krajenka (wielkopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Kliczków (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
szkolenie indyjskich firm na temat rynku polskiego oraz sposobów działania na rynku polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów firmy - rejestrowanie zgłoszeń oraz reklamacji (telefon, e-mail, chat); monitorowanie bieżących spraw; odbieranie telefonów i rozmowa z klientem, kompletowanie wymaganych dokumentów, prowadzenie e-mailowej oraz chatowej korespondencji z klientem. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-09-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska radvy prawnego, sporządzenie projektów zarządzeń dyrektora, regulaminów i wzorów umów, weryfikacja prawidłowości przytaczania podstaw prawnych w decyzjach i postanowieniach, wydanych w toku postępowania administracyjnego oraz ich właściwego uzasadnienia, prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie oraz bieżące informowanie dyrektora i pracowników stacji o zmainach w obowiązujących przepisach oraz nowych przepisach prawnych dotyczących działalności sanepid
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)