SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ ZAMÓWIEŃ Sulęcin oferta pracy PROVINCJA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad przyjmowaniem oraz realizacją zamówień. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, obsługa komputera, obsługa urządzęń biurowych. Kontakt: 95 755 3908 Paweł Wardyn.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: PROVINCJA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DASZYŃSKIEGO 60, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad przyjmowaniem oraz realizacją zamówień. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, obsługa komputera, obsługa urządzęń biurowych. Kontakt: 95 755 3908 Paweł Wardyn.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: PROVINCJA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
26-332 Tomaszówek 23B, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: opoczyński
Gmina pracodawcy: Sławno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszówek
Numer budynku pracodawcy: 23B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?917d055c3325a0f006adb567a9fdee95
Podobne oferty pracy
Sprzedaż w sklepie odzieżowym" For You Prestige" (Odzież damska). Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt osobisty Płońsk, ul. Płocka 24.
NOMAR Nowakowski Marcin (Butik Prestige) - 2018-02-04 - Płońsk (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
MARS- TDLM SP z o.o. sp.k. - 2018-08-10 - Wojnarowa (małopolskie)
• wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi• instalacja i konfiguracja komputerów, telefonów komórkowych• administracja sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja• wdrażanie firmowej polityki bezpieczeństwa i ochrony informacji• wykonywanie wewnętrznych audytów bezpieczeństwa i raportowanie wyników• bieżące monitorowanie funkcjonowania systemów oraz infrastruktury pod kątem bezpieczeństwa informacji i danych osobowych• szacowanie ryzyka dla bezpieczeństwa systemów • wsparcie prowadzonych wewnętrznie projektów poprzez rekomendowanie odpowiednich rozwiązań IT• udział w projektach i szkoleniach związanych z wdrożeniem nowych technologii• opracowywanie dokumentacji technicznej zasobów sieci, konfiguracji systemów itp.
Gamrat SA - 2019-08-20 - Jasło (podkarpackie)
- telefoniczne doradztwo i sprzedaż usług,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta,- przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych,- planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.
KB Group Krystian Bartkiewicz - 2017-01-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży
FHU MONT-PLAST Edward Grzelak - 2019-03-25 - Płońsk (mazowieckie)
bieżaća aktualizacja dokumentacji technicznej , przygotowanie dokumentacji pomocniczej, sprawowanie nadzou nad dokumentacją zapisaną w formie elektronicznej.Miejsce pracy Paslęk ul. 3 Maja 9 i Młynary ul Dworcowa 30
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2019-08-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Całościowa obsługa gospodarki magazynowej, prawidłowe prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozliczanie dostaw magazynowych wraz z kontrolą nad stanem magazynowym, sporządzanie okresowych inwentaryzacji towaru. Dodatkowo: obsługa programu gospodarki magazynowej (prowadzenie ewidencji), dostawa towaru na Obiekty zgodne ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, sporządzanie ofert handlowych. Oferujemy: samochód służbowy dla potrzeb zaopatrzenia, pracę w wymiarze 1/2 etatu czasy pracy na okres próbny z możliwością zwiększenia etatu po okresie próbnym.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 7-11
WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek, załadunek, wydawanie i przyjmowanie towarów, wywóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Babiak (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w programie SYMFONIA KADRY I PŁACE. Praca w programie PŁATNIK.
KONRAD R.K.Z. BZDURSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Pęczniew (łódzkie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku francuskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM, ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ I PRZEKAZYWANIE NA PRODUKCJĘ.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ZIBI" ZBIGNIEW PAWELA - 2017-11-22 - Oświęcim (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedazy zagranicznej (kraje UE)
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-04-04 - Grabów (łódzkie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów' w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów', w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-171:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
Koordynacja i realizacja zadań dotyczących marketingu i handlu z Turcją i Gruzją. Wyszukiwanie i ocena szans rynkowych w Gruzji i Turcji.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, pracowników, cudzoziemców, skazanych, osób fizycznych itp., prowadzenie archiwum zakładowego pracowników, uczniów, OHP itp. ( z 50 lat ), obsługa programów informatycznych
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puławy (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie towarów, utrzymanie pozytywnych relacji z dostawcami i klientami, zarządzanie stanem i realizacją zamówień.
Shell Polska Sp. z o.o. Oddział w Krakowie - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie raportów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne itp.
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie przebiegu lokalnych programów prozdrowotnych, uczestnictwo w procesie pomocy metodycznej, organizacyjnej placówkom oświaty , sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu promocji zdrowia,
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Augustów (podlaskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)