SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI ORAZ PLANOWANIA I ROZLICZENIA MEDIÓW Rząska oferta pracy IQ Media Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI ORAZ PLANOWANIA I ROZLICZENIA MEDIÓW
Wynagrodzenie: od 4 211 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, raportowanie i analiza danych pokampanijnych, fakturowanie przeprowadzonych działań reklamowych / mediowych, kontakt z klientem / podwykonawcą, nadzór i kontrolowanie realizacji projektów reklamowych / mediowych.
Data publikacji: 2019-08-13
Lokalizacja: Rząska (małopolskie)
Pracodawca: IQ Media Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Półkole 46, 30-199 Rząska, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, raportowanie i analiza danych pokampanijnych, fakturowanie przeprowadzonych działań reklamowych / mediowych, kontakt z klientem / podwykonawcą, nadzór i kontrolowanie realizacji projektów reklamowych / mediowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 211 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI ORAZ PLANOWANIA I ROZLICZENIA MEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rząska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabierzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 211 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
włoski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe. Biegła obsługa komputera (Internet, Microsoft Office), mile widziane 3 letnie doświadczenie na stanowisku. Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, oraz mile widziana znajomość języka włoskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego
Nazwa pracodawcy: IQ Media Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Półkole 46, 30-199 Rząska, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zabierzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rząska
Ulica pracodawcy: Półkole
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 03.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80b6c2db9e6ed2f2d6d4800a645aaca5
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych klientów; wykonywanie operacji finansowych; kontakt z innymi bankami oraz współpraca z siedzibą główną; monitorowanie bieżących przepływów finansowych; wypełnianie wszelkich zaleceń, instrukcji ,uchwał oraz innych poleceń pracodawcy; stałe podnoszenie swoich kwalifikacji; komunikacja z innymi pracownikami oraz klientami banku w języku chińskim oraz języku angielskim.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
montaż części sprzętu AGD i motoryzacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Będzin (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów;Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych;Przygotowywanie ofert handlowych;Prowadzenie negocjacji handlowych;Monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Trzebielino (pomorskie)
Opis stanowiska: Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień)Identyfikacja części zamiennychSortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji.Przygotowanie protokołów, raportów, biuletynów, kwestionariuszy, słownych instrukcjiFakturowanie Czynności administracyjne i biuroweZakup części od poddostawcówKorespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecieKoordynowanie procesu reklamacjiKoordynowanie procesu zamówieńOferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etatMożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w SzwajcariiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres: victor.g (at) tornos.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. Z o.o. Tornos Technologies Poland Sp. z o.o. Ul. Spółdzielcza 37-39 Kąty Wrocławskie, Tel. +48 602 373 173, Kontakt: Grażyna Victor, E-Mail: victor.g (at) tornos.com
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
obsługa maszyn i urządzeń piekarniczych
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2017-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);przeprowadzanie kontroli warunków pracy;bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-09-11 - Białystok (podlaskie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków:1) przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;2) udział w pracach komisji przetargowych;3) ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i postępowań (poniżej 30 tyś. Euro) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego;4) prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Morawczyna (małopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie nowych pracowników do zakładu, pokazywanie i szkolenie na czym polega praca w zakładnie, monitowanie pracy pracowników, szukanie nowych kandydatów do pracy, pomoc pracownikom w zakładziepraca na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 7:00-21:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)
- Uczestniczenie w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością- Ustanawianie opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania niezbędnych procedur i innych elementów Systemu Zarządzania Jakością- Nadzorowanie projektów zlecanych przez przełożonych dotyczących Systemu Zarządzania JakościąUczestniczenie w planowaniu i organizowaniu auditów zewnętrznych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-08-29 - Dęblin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: kompletowanie; pakowanie oraz nadawanie paczek o wadze od 5 do 31,5 kg.; współpraca z przewoźnikami; przyjmowanie/wydawanie towarów; oczekiwania: sumienność i dokładność, zaangażowanie, zdecydowanie w działaniu, uczciwość; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
LIBELI JANUSZ BIŚ - 2019-07-02 - Pyskowice (śląskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP na budowie, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przepisów i zasad BHP
PG BUDOWA S.C. KRZYSZTOF PAJĄK, GRZEGORZ GOCYŁA - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie bazy klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przygotowywanie zamówień, koordynowanie przepływu korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Guzice (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu terapii ruchowej, zajęcia sportowe, usprawniające z podopiecznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rożdżały (łódzkie)
Obsługi finansowo - księgowa Firmy, klientów, dostawców i kontrahentów. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Wystawianie i księgowanie faktur. Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Jaworzno (śląskie)
obsługa gości hotelowych,wystawianie dokumentów, dokonywanie rezerwacji
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kraków (małopolskie)
identyfikowanie odbiorców produktów i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacji i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produktu i usługi , sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działaności marketingowej oraz stsatystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
farbowanie, strzyżenie, zabiegi pielęgnacyjne
Studio Fryzjerskie " HAIR TRENDY" Katarzyna Zalewska - 2019-02-14 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Brzeźnica (podkarpackie)
jw.
AMP SERVICE Piotr Turos - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)