SPECJALISTA D/S ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Warszawa oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracjnej i eksplotacjnej oraz ewidencji dot.nieruchomości,bieżący kontakt z lokatorami, praca: Gdynia, Gdańsk, Słupsk,Hel, Siemirowice
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-013 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji administracjnej i eksplotacjnej oraz ewidencji dot.nieruchomości,bieżący kontakt z lokatorami, praca: Gdynia, Gdańsk, Słupsk,Hel, Siemirowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D/S ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Administrator nieruchomości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność, samodzielność,zaangażowanie, licencja zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowm atutem
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
00-013 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail:hr (at) amwkwatera.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym; dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; analiza rachunków; sporządzanie sprawozdań GUSPraca w godzinach: od 7.00 do 15.00
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, strzyżenie, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, obsługa kasy fiskalnej
SG EXPRES SYLWESTER GRODZKI - 2016-08-19 - Grójec (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
monitoring i analiza rynków przygotowywanie ofert handlowychbieżąca i bezpośrednia obsługa klientówaktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Lazur- Spółdzielczy Związek Grup Producentów Rolnych - 2017-05-24 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z ENERGA Centrum Usług Wspólnych w zakresie kadrowo-płacowymprzygotowywanie danych do sporządzania list płac z uwzględnieniem dodatków i potrąceń, przygotowywanie danych do dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS RP7wprowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy, opisywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych z obszaru kadrowo-płacowego, tworzenie i rozliczanie planów urlopowych, raportowanie z zakresu kadr i płac, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-06-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-08-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąSystem pracy 3-zmianowy w niektórych brygadach (ładownia, płyty) ruch ciągłyObsługa prostych maszyn i urządzeń produkcyjnychKontrolowanie jakości wytworzonego produktuDbanie o czystość i porządek na stanwisku pracyRealizowanie produkcji według bieżących planów produkcyjnychZgłaszanie awarii maszyn i urządzeńWypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn i urządzeńPrzestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ
Aterima Sp. z o.o. Sp. K - 2017-06-21 - Mielec (podkarpackie)
1.Współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym pełną księgowość w firmie produkcyjno-handlowej,2.Obsługa kadrowo-płacowa,3.Nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie,4.Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej,5.Prowadzenie i kontrola rozrachunków,6.Wprowadzanie transakcji do systemu bankowego,7.Księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (faktury, wyciągi z kont i kart płatniczych, rejestr środków trwałych (w tym amortyzacja), lista płac, kontrola wynagrodzeń, etc.)8.Przygotowywanie potrzebnych analiz, raportów i zestawień w Excelu na potrzeby firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie i doradzanie klientom, osiąganie postawionych celów sprzedażowych, posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami, tworzenie kalkulacji ofert, sprzedawanie polis spośród 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych, okresowe szkolenia poszerzające zakres wiedzy ubezpieczeniowej.
MAG-WER Pośrednictwo Finansowo-Ubezpieczeniowe Krystyna Kotłowska - 2017-11-16 - Luzino (pomorskie)
Branża reklamowa, montaż reklam, montaż konstrukcji reklamowych i różnego rodzaju elementów.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa ciągników i maszyn rolniczych na terenie powiatu buskiego
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Radymno (podkarpackie)
Przygotowanie produkcji: utrzymanie ruchu, remonty urządzeń energetycznych, nadzór i organizacja prac podległych pracownikom.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2018-01-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność negocjacji handlowych. Firma poszukuje: doświadczonych, nastawionych na cel, odpornych na stresFirma oferuje: elastyczny czas pracy (8-16 lub 9-17), pracę od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie podstawa + premia od zrealizowanego zamówienia. Charakterystyka pracy: telefoniczne umawianie klientów z segmentu klienta indywidualnego i przedsiębiorstw, pozyskiwanie niezbędnych dokumentów drogą telefoniczną od klienta, współpraca z doradcami klienta. Wynagrodzenie miesięczne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biznes.finanse2013 (at) gmail.com.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2017-10-24 - Rybnik (śląskie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami,
Coldservice Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Żagań (lubuskie)
nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, prowadzenie spraw związanych z pracą maszynistów i innych pracowników kolejowych, rozliczanie faktur, nadzór nad umowami z zarządcami infrastruktury i innymi podmiotami, sporządzanie kalkulacji
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie i nadzór nad dokumentacją systemu HACCP-przeprowadzanie audytów systemowych i audytów u dostawców-współudział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Namysłów (opolskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie wpłat klientów banku, sporządzanie raportów
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Katowice (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, które reprezentuje. Pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji. Budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych. Osoba wykonująca ten zawód posiada szeroką wiedzę na temat produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)