SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Nowy Sącz oferta pracy SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W NOWYM SĄCZU
Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych z zakresu Bhp, identyfikacja zagrożeń na stanowiskach pracy itp. Praca w godz. 7.30-15.05
Data publikacji: 2021-03-24
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W NOWYM SĄCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych z zakresu Bhp, identyfikacja zagrożeń na stanowiskach pracy itp. Praca w godz. 7.30-15.05
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W NOWYM SĄCZU
danePracodawcy_nip: 7342608458
danePracodawcy_regon: 00030643700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dyplom, św. pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2021
Data dodania oferty pracy: 24.03.2021
Oferta pracy ważna do: 23.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7d9cff659c1183e78b10c0e67b82eeb
Podobne oferty pracy
Specjalista Sekcji Planowania i Programowania Wydziału Inwestycji Budowlanych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:- przygotowanie wniosków o zamówienia publiczne w ramach zadań inwestycyjnych wraz z projektami umów, zapisów do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,- przeprowadzenie niezbędnych uzgodnień międzysekcyjnych oraz wydziałowych w zakresie wniosków o procedury przetargowe i przekazywanie ich do Sekcji Zamówień Publicznych, - przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Wykonawców dotyczące zadań będących na etapie procedur przetargowych we współpracy z inspektorami nadzoru oraz członkami zespołów zadaniowych Sekcji Rozliczeń,- weryfikacja ofert złożonych w ramach realizowanych procedur o zamówienia publiczne, - opracowanie i bieżące uaktualnianie Planu Zamówień Publicznych Wydziału Inwestycji Budowlanych na dany rok budżetowy, - współuczestniczenie w przygotowywaniu meldunków, analiz, zestawień i prezentacji. RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY - NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA),
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przetwarzanie danych, tworzenie raportów według uzgodnionego schematu, analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia poprawności wyników; wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie procesów; uczestniczenie w tworzeniu standardów BI oraz testowaniu i wdrażaniu nowych narzędz; tworzenie projektów analitycznych zgodnie z ustalonymi wymaganiami; tworzenie baz danych oraz ich ulepszanie, aby spełniały wymagania, komunikowanie się z klientami mailowo lub telefonicznie - w celu zebrania danych dotyczących raportowania i projektów analitycznych; rozwiązywanie skarg klientów związanych z raportowaniem; archiwizowanie i aktualizowanie raportów; stosowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa w przypadku przetwarzania danych poufnych; śledzenie procesów związanych z dokumentowaniem potrzeb klientów; aktualizowanie treści w systemie Business Intelligence.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów.
TRAKCJA PRKiI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Bezpośrednia spzredaż w sklepie produktów spożywczych, realizacja zamówień internetowych, produkcja tabletek oraz kapsułek, odbieranie telefonów od klientów, pakowanie paczek zamówień internetowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Łódź (łódzkie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2017), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Świtalska Marta MARKAM - 2017-03-29 - Sulęcin (lubuskie)
Specjalista do spraw techniczno-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kościan (wielkopolskie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem ze wschodniej granicy : Ukraina , Rosja ,Białoruś telefoniczny , oraz mailowy.Pozyskiwanie nowych klientów przez zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych w Rosji i Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Węgrzce (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
bieżąca kontrola jakości wyrobów w cyklu produkcyjnym, kontrola surowców i wysyłek wyrobów gotowych, prowadzenie raportów z przeprowadzanych działań wykrytych niezgodności, współpraca z odpowiednimikomórkami zakładu, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych
DUO-PLAST K.Dudek Strzegom - 2019-02-12 - Strzegom (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-04-10 - Gdynia (pomorskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi, pomoc w czynnościach higienicznych, dbanie o bezpieczeństwo dzieci, prowadzenie zajęć edukacyjnych
PERSONA SYLWIA KRUCZYŃSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
prowadzenie procesów inwestycji związanych z przebudową, budową, rozbudową oraz modernizacją infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Chorzów (śląskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa księgowa spółki, księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych zgodnie z wew. standardami firmy; zamykanie okresów finansowych zgodnie z weew. wymogami; sporządzanie deklaracji CIT, VAT, PCC oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych; zarządzanie płatnościami, kontakt z instytucjami zewnętrznymi - banki, US, GUS
LP BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-29 - Herby (śląskie)
naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Kryg (małopolskie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
- obsługa zamówień detalicznych, - doradzanie klientom, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury/ paragony/ korekty/ zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
"PROLINE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2019-04-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kontakt, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie wycen w programie komputerowym, prowadzenie dokumantacji sprzedażowej
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-13 - Zawadzkie (opolskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy, zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego, nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników, nadzór nad zameldowaniami pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, nadzór nad ewidencją przebiegu pojazdów itp.
M&J BUD DE Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kielce (świętokrzyskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej
HUZAP Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Bytom (śląskie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)