SPECJALISTA BANKOWOŚCI Iłża oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Iłża (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Iłża, powiat: radomski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iłża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku
Adres pracodawcy:
Rynek 29, 27-300 Lipsko, powiat: lipski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie wymagane
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: lipski
Gmina pracodawcy: Lipsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lipsko
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.02.2016
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
z możliwością przyuczenia,szycie dzianin,obsługa maszyn szwalniczych typu:overlock,stębnówka,dwuigłówka
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Głowno (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klientów salonu, sprzedaż kosmetyków. Umiejętności marketingowe i administracyjne. Koordynacja prac zespołu.I zmiana 11.00 - 19.002500 + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Promocja produktów
FIRMA HANDLOWA "MARiMO"MARCIN PIESIO - 2017-02-16 - Bełżyce (lubelskie)
x prowadzenie szkoleń z zakresu przepisów BHP
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Instalacja komponentów hardwarowych oraz softwarowych.Zapewnienie sprawnego i wydajnego działania systemów operacyjnych oraz sieci przewodowych LAN oraz WLAN w standardzie (802.11 a/b/g/n). Administrowanie usługami Active Directory, DHCP, DNS, TCP/IP. Udzielanie wsparcia technicznego. Zamieszanie i aktualizacja danych na stronie internetowej. Zapewnienie bezpieczeństwa IT, danych i systemów informatycznych. Serwis oraz opieka nad systemami i urządzeniami.
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-03 - Gdynia (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
Bieżący nadzór nad nieruchomościami.Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości.Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomosci.Nadzór nad ich własciwa realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości.Przeprowadzenie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usuniecie awarii oraz jej przyczyn i skutków.Dokonywanie odczytów wskazań liczników.Rozliczanie kosztów dostawy mediów.Opisywanie faktur/ rachunków pod wzgledem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami. Bieżący kontakt z lokatorami.Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.Praca na okres próbny, następnie na czas określony, a docelowo na czas nieokreślony.Praca na jedną zmianę w godzinach 7:00-17:00. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 022 3974552 p. Anna Gaj, e-mail: hr (at) amwkwatera.plOferta dostępna w sali E.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Chmielów (podkarpackie)
Utrzymanie sprzętu komputerowego w należytym stanie technicznym i wdrażanie nowych aplikacji udzielanie pomocy informatycznej pracownikom aktualizacja istniejących programów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
TokarzDwie zmiany: od 7-15,od 14-22.
Firma Produkcyjno-Handlowa "HEKTOPLAND" Paweł Maj - 2016-09-07 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
-rejestr zleceń do systemu Axapta-przygotowanie systemowej dokumentacji do rozliczenia zleceń (wpisywanie kart remontów, protokołów uzgodnień, specyfikacji, kalkulacji, protokołów odbioru, inne),-obsługa zleceń na Portalu Dostawcy JSW S.A-LDO,-zamówienia materiałów i towarów na potrzeby bieżące wydziału, listy pobrań,- współpraca międzywydziałowa oraz z kontrahentami zewnętrznymi dotycząca rozliczeń zleceń,-udział w przygotowywaniu budżetów 9system Eureca),-zastępstwo i przyjęcie obowiązków planistki w razie jej nieobecności
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kontrachentów przy wystawianiu ofert sprzedażowych, obsługa biura. OFERTA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PROGRAM REGIONALNY 30 - 50
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzgów (łódzkie)
Tworzenie pism w języku kurdyjkim i araabskim, pozyskiwanie klientów - firm arabskich i kurdyjskicj do obsługi księgowej. Praca na terenie Częstochowy, woj. śląskiego oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - Salon Optyczny - Karuzela Września
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2017-02-24 - Września (wielkopolskie)
1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Recepcjonista hotelowy
Kawon MM Sp. z o.o. Hotel & Restauracja "Salamandra" - 2016-11-15 - Hoczew (podkarpackie)
realizacja projektów rekrutacyjnych na Europę Zachodnią,głównie Niemcy i Holandia. - rekrutacja i selekcja kandydatów, - bieżącaobsługa systemu rekrutacyjnego, - wyszukiwanie nowych kanałówdotarcia do kandydatów, - współpraca z klientami Zleceniodawcami, -udział w targach pracy, wydarzeniach lokalnych i krajowych, - współpracaz naszym biurem Start2Work B.V. i partnerami biznesowymi, - stałykontakt i opieka nad kandydatami i pracownikami. Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)