SPECJALISTA-ADMINISTRATOR Kraków oferta pracy Regionalne Centrum Informatyki Kraków

Stanowisko: SPECJALISTA-ADMINISTRATOR

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Pełnienie roli Administratora Regionu i zapewnienie funkcjonowania przydzielonych systemów, koordynowanie działań administratorów lokalnych, wsparcie techniczne na rzecz jednostek organizacyjnych oraz zabezpieczenie wsparcia Administratorom lokalnym jednostek, przygotowanie i gromadzenie szkoleń.Wynagrodzenie 4000zł + wysługa lat.

Data publikacji: 2021-03-18

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: Regionalne Centrum Informatyki Kraków

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rakowicka 29, 30-901 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pełnienie roli Administratora Regionu i zapewnienie funkcjonowania przydzielonych systemów, koordynowanie działań administratorów lokalnych, wsparcie techniczne na rzecz jednostek organizacyjnych oraz zabezpieczenie wsparcia Administratorom lokalnym jednostek, przygotowanie i gromadzenie szkoleń.Wynagrodzenie 4000zł + wysługa lat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA-ADMINISTRATOR

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261

Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2021

Data zakończenia pracy: 24.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane: znajomość AD, DNS, exchange, poświadczenie tajne

danePracodawcy_nip: 5130222434

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251902

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 18.03.2021

Oferta pracy ważna do: 18.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da21fae93843166c69a56cc9e8930c6b

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 3 000 PLN

- Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych w firmie. Współpraca z dostawcami / odbiorcami spółki (szczególnie na rynkach byłych krajów bloku wschodniego tj. Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy), a także z przewoźnikami i spedytorami z terenu Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Istnieje możliwość przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOSCI
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH W DZIALE SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - 3 500 - 5 000 PLN

współpraca z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, negocjowanie warunków współpracy, wyjazdy na targi zagraniczne oraz spotkania handlowe w Europie
WORLD ACOUSTIC GROUP S.A. - 2019-01-09 - Chróstnik (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 17 PLN

Praca biurowa, zatrudnienie pracowników, koordynowanie, prowadzenie dokumentów pracowniczych, złożenie wniosków związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (NR 1494) - od 2 600 PLN

Prace ogólnobudowlane i wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU OPROGRAMOWANIA - od 6 900 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. . Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Cu,Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 480 PLN

Współpraca z kierownikiem biura w zakresie nadzorowania realizacji projektami, przygotowanie wniosków o płatność, prowadzenie sprawozdawczości projektu, rekrutacja, kontakt z uczestnikami projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2018-09-06 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI MAGAZYNOWEJ - od 3 600 PLN

kontrola jakości artykułów,kompletowanie wadliwych zamówień,wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu,obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2020-12-02 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gliwice (śląskie)

BARMAN - 1 017,4 PLN

praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Narol (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - do 3 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; obsługa programu na bazie ERP-Comarch; wiedza dot. mat. hutniczych, odlewów; prawo jazdy kat. B; użytkowanie w ramach obowiązków służbowych samochodu firmowego do 3,5 t; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-23 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - od 1 PLN

Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów; Tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika; Sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów; Monitorowanie rynku pracy; Rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych; Budowanie relacji z klientami, pracownikami i kandydatami;
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 200 PLN

obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy społecznościowe tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu społecznościowym, opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy, wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży internetowej, wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego, doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet, pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2021-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH- DZIAŁ EKSPORTU - od 3 950 PLN

Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

przygotowanie ofert i zamówień dla klientów, analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o budowanie relacji z istniejącymi klientami, prowadzenie bazy danych klienta, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 1 900 PLN

Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SKŁADANIA ELEMENTÓW PRECYZYJNYCH PFRON INW32/1044/20 - od 2 600 PLN

praca siedząca z zakresu składania elementów do manometrów
FUNDACJA "DOBRY POMYSŁ" - 2020-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. IT - od 3 300 PLN

Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

nadzór nad warsztatem, zamawianie części, organizacja pracy pracowników
OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski - 2020-09-01 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywania umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim. Gotowość do pracy poza Częstochową w innych miastach.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW AKWIZYCJI I SPRZEDAŻY - od 2 550 PLN

bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 925 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, rozładunki, załadunki towaru, sporządzanie dokumentacji magazynowej dbanie o porządek i czystość magazynu. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 300 PLN

Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 500 PLN

bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutemumiejętności analitycznedoświadczenie w branży FMCGodpowiedzialność i samodzielność w działaniułatwość nawiązywania kontaktówprawo jazdy kat. BObowiązki:bieżąca współpraca z klientamimiejsce pracy: Odolanówwynagrodzenie do uzgodnienia
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2015-12-03 - Odolanów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI - do 4 100 PLN

Wykjształcenie: min. średnie-mile widziane wyższe; prawo jazdy kat.B; znajomość pakietu Office; bardzo dobra organizacja pracy własnej; terminowość; poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania; skrupulatność; dokładność; rzetelność; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu firmy; obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej; redagowanie pism firmowych, pism urzędowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji w firmie; kontakt z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi; przygotowywanie umów; umiejętność pracy na dokumentach: ich tworzenie, archiwizacja, prowadzenie ewidencji; przygotowywanie zestawień, raportów oraz analiz na potrzeby firmowe; współpraca z biurem rachunkowym; dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe; realizowanie prac wspomogających bieżące funkcjonowanie firmy; wsparcie Zarządu firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-08 - Gliwice (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 1 057,6 PLN

przygotowanie zapraw, posługiwanie się prostymi narzędziami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Olkusz (małopolskie)