SPECJALISTA DS. IT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IT
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik informatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2020
Data zakończenia pracy: 27.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemów Windows XP, 7; pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość sieci komputerowych TCP/IP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, DNS, miejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych; minimum półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy w środowisku domenowym; asertywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2020
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 05.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3bd14063626059c81dde59c483bf9220
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentacji technicznej do rozmów i negocjacji handlowych, obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-09-19 - Zawadzkie (opolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
współpraca z managerem działu w zakresie przygotowywania i składania ofert przetargowych, monitorowanie baz danych o przetargach, przygotowywanie dokumentacji oraz udział w realizacji projektów, aktywne monitorowanie postępowań przetargowych, współpraca z Klientami w trakcie realizacji umów, telefoniczny kontakt z klientami
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2017-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2020-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż produktów firmy na eksport- udział w wystawach za granicą- sprzedaż części zamiennych- diagnozowanie, analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynku oraz w otoczeniu firmy- tłumaczenie na wystawach z rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego i niemieckiego- tłumaczenie w delegacjach zagranicznych- promocja wyrobów firmy na eksport i w kraju- raportowanie wyników sprzdaży przełożonym
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Łódź (łódzkie)
-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2018-10-26 - Brzyście (podkarpackie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, bezpośrednia obsługa klientów (cv na adres e-mail: biuro (at) gamadex.com.pl)
Gamadex Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chocznia (małopolskie)
- organizacja i koordynowanie zajęć językowych na powierzonym terenie- rekrutacja lektorów oraz asystentów- współpraca z obecnymi i pozyskiwanie nowych placówek oświatowych- aktywna promocja oferty firmy podczas wywiadówek szkolnych
Centrum Edukacji ATUT-Dolny Śląsk s.c. - 2017-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc czytelnikom w wyszukiwaniu informacji, pomoc w organizacji imprez kulturalnychpomoc w obsłudze urządzeń biurowychporządkowanie księgozbioru, pomoc w wyszukiwaniu materiałów bibliotecznychobsługa programu bibliotecznego: wypożyczanie książek, wprowadzanie danych do bazy
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Pogwizdów (śląskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją polityki zatrudnienia pracowników w podległych Szefowi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (IWsp SZ) jednostkach organizacyjnych.2. Wypracowywanie, w porozumieniu z przedstawicielami Oddziału Prawnego Inspektoratu, propozycji rozwiązań problemów wynikających ze stosunku pracy, zgłaszanych w skargach i zażaleniach pracowników z podległych Szefowi Inspektoratu jednostek organizacyjnych.3. Przedstawianie propozycji odpowiedzi na prośby i podania, dotyczące spraw pracowników, wpływające z podległych Szefowi Inspektoratu jednostek organizacyjnych.4. Sporządzanie rocznej Oceny Sytuacji Kadrowej Pracowników za Inspektorat i jednostki organizacyjne podległe Szefowi Inspektoratu.5. Udzielanie pomocy podległym Szefowi Inspektoratu jednostkom organizacyjnym w zakresie prawidłowego stosowania przepisów prawa w działalności kadrowej.6. Sporządzanie i analiza miesięcznych meldunków o stanach osobowych.7. Bieżąca aktualizacja danych w systemie SEW on-line.Wynagrodzenie brutto: 3.534 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2020-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych zgodnie z kodeksem pracy;- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrola aktualnych badań lekarskich;- aktualizacja regulaminówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Falenty (mazowieckie)
- remonty maszyn, urządzeń oraz nitek technologicznych w zakładach przemysłowych,- modernizacja istniejących oraz budowę nowych instalacji przemysłowych,- regeneracja części zamiennych.
AGC ENGINEERING ADAM CELEBAŃSKI - 2018-09-27 - Tychy (śląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Usprawnienie obszarów działalności spółki (branża budowlana), tworzenie strategii rozwoju organizacji oraz nadzorowanie i monitorowanie realizacji tej strategii. Sporządzanie prognoz i analiz dotyczących procesów oraz raportowanie wyników. Analizowanie wskaźników działalności firmy oraz bieżących raportów, koordynowanie projektów oraz weryfikacja końcowych rezultatów wprowadzonych udoskonaleń.Miejsce wykonywanie pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska - 2019-09-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie danych do list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS, PIT, GUS, naliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych, opiekuńczych i innych świadczeń ZUS, wprowadzanie danych do programu komputerowego Kadry-Płace ( TETA), kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, dokonywanie potrąceń z list płac, sporządzanie deklaracji i raportów oraz przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP. Sporządzanie sprawozdań.Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślonyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Lubińska ;Kontakt kandydatów z pracodawcą: krystyna.zdziarska (at) spartan.wroc.pl, tel. 71 7388203Sala E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Trępnowy (pomorskie)
Obsługa klientów stoczni, prowadzenie korespondencji z klientami, wysyłanie ofert, zapytań ofertowych, obsługa biura.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2020-05-22 - Gdańsk (pomorskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Sękocin Stary (mazowieckie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Brzeg (opolskie)
Przygotowywanie analiz ilościowych oraz modeli finansowych, sporządzanie bieżących sprawozadań finansowych w oparciu oszeroką analizę finansową, współudział przy opracowywaniu planów finansowych, kontrola faktur w systemie komputerowym, analiza kont dostawców i odbiorców, przygotowanie i rozliczanie pracowniczych delegacji służbowych, ewidencja faktur przychodzących i wychodzących
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2020-01-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z pracownikami z Białorusi, Ukrainy, Rosji- prowadzenie dokumentacji w języku ukraińskim- kontakt z Urzędami (PUP, Urząd Wojewódzki)Umowa zlecenie na okres: 1,5 roku.Praca od godz. 8.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Łódź (łódzkie)