SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WYDZIAŁ FINANSOWY Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WYDZIAŁ FINANSOWY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2018-03-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WYDZIAŁ FINANSOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Data zakończenia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sporzadzanie dokumentó diot.ubezpieczeń majątkowych
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
- Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego- Opracowywanie pism i odpowiedzi- Aaliza oraz porządkowanie dokumentów kadrowych- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- obsługa urządzeń biurowych- Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sporządzenie deklaracji do Zus- Prowadzenie akt osobowych- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- Sporządzanie umow cywilnoprawnych- Prowadzenie ewidencji czasu pracy- Kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP- Pilnowanie terminów niewykorzystanych dni urlopowych, naliczanie ekwiwalentów- Naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Dzierżążno (pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowej.
Przedsiębiorstwo Transportowo - Spedycyjne "Anita" Sroka Anita - 2019-09-16 - Lubichowo (pomorskie)
Przygotowanie wniosków wizowych, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt na terenach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Pilnowanie procesu w sprawe ww. wniosków do wydania decyzji przedmiotowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
ewidencjonowanie faktur, obsługa biura
BUDOPAR Centrum Materiałów Budowlanych i Usług Marian Gołos - 2015-12-03 - Końskie (świętokrzyskie)
specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)
Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji kadrowej, wprowadznie danych do systemu, prowadzenie teczek osobowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ODMIANOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI DOŚWIADCZEŃ, ZAKŁADANIE DOŚWIADCZEŃ, POMOC W CZĘŚCI PRODUKCYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ROLNICZE, STARANNOŚĆ, ZGODNA WSPÓŁPRACA, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00MIEJSCE PRACY: ul. KISIELICE DUŻE 28, 78-200 Białogard, tel.: 602702099W SEZONIE PRACA W WOLNE DNI- ZBIORY I SIEW
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-07-20 - Białogard (zachodniopomorskie)
Techniczne przygotowanie szkoleń.Archiwizacja dokumentacji dotyczącej: organizacji szkoleń, rekrutacji uczestników szkoleń, monitorowanie osiągnięć i rezultatów projektu, wprowadzanie do PEFS uczestników projektu, promocja projektu wraz z prowadzeniem strony internetowej, współpraca z kierownikiem i personelem w/w projektu, wykonywanie poleceń Dyrektora PCEiKK.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze pełnego etatu na czas określony od 01.01.2019 do 30.12.2020 r. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
utrzymanie stanu technicznego maszyn, urządzeń, isntalacji elektro-enetrgetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
telefoniczna windykacja należności, monitorowanie nieterminowych płatności, prowadzenie wyjaśnień w sprawach spornych, zawieranie ugód z dłużnikami
KGPN Sp.z.o.o. - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień związanych z Administracją Personalną, Payrollem, Szkoleniami oraz Benefitami przez telefon i poprzez platformę internetową - Utrzymanie stałego wsparcia i kontaktu z pracownikami - Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa pracy z poufnymi dokumentami - Uczestniczenie w wewnętrznych projektach związanych z procesami HR - Ścisła współpraca z członkami zespołu, innymi zespołami HR oraz innymi działami wsparcia Capgemini Polska.Wynagrodzenie nie mniej niż 4200 zł
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Kraków (małopolskie)
opieka na klientem indywidualnymi biznesowym, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywnie kontaktów, raportowanie; m-ca pracy: Piaseczno, Warka, Tarczyn, Góra Kalwaria, Nowe Miasto
Piotr Składowski - ORANGE PL - 2015-11-30 - Piaseczno (mazowieckie)
- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)
ogólne prace remontowo - budowlane
House of Recruitment Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Magdalenka (mazowieckie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętności - biegła znajomosc pakietu Office, komunikatywność, praca w grupie, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości/księgowości Ogólny zakres obowiązków: - analiza prowadzonych/ planowanych przedsięwzięć;- przygotowywanie danych do podejmowania decyzji w zakresie finansowania;- przygotowywanie analiz oraz modeli potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych;- kontrola finansowa i procesowa realizowanych projektów;- współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania finansowego, systemów finansowych;- zapewnienie przejrzystości wydatków i zgodności księgowań z obowiązującymi zasadami rachunkowości;- tworzenie standardowych raportów i analiz, również w trybie ad hoc,- opracowywanie oraz aktualizacja raportów i modeli analitycznych;- bieżąca obróbka danych pod kątem analiz, w tym utrzymanie jakości informacji zarządczej.
IteCom Sp.z o.o. - 2019-04-26 - Wróżewy (wielkopolskie)
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie ofert handlowych,- wyceny.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie ofert handlowych- obsługa klienta
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2019-08-19 - Wilkowo (lubuskie)
Praca biurowa + praca w terenieJedna zmiana 7-15Zatrudnienie: wrzesień/październik
EKO LEX Anna Zapolnik - 2019-08-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w zamawianiu towaru, obsługa klienta, fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta w procesie sprzedaży , dostawy zamówienia i odbioru towaru, doradztwo w zakresie sprzedawanych towarów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu firmowego, odpowiedzialność za rozliczenia finansowe
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Łęczeszyce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn sterowanych numerycznie, przestrzeganie nałożonych parametrów technologicznych, sprawdzanie zgodności wykonywanych części z założeniami konstrukcyjno-technologicznymi, używanie sprzętu pomiarowego, pobieranie i rozliczanie się z pobranych materiałów/części, przestrzeganie norm jakościowych i ilościowych, wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z dokumentacją i z zachowaniem warunków bhp.
Bydgoskie Zakłady Elektromechaniczne "BELMA" Spółka Akcyjna - 2018-06-21 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Kraków (małopolskie)
• Aktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie relacji z Klientem• Pokazywanie klientowi benefitów z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb Klienta• Prowadzenie sprzedaży urządzeń oraz opieka posprzedażowa• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie instrukcji stanowiskowych, kontrola dokumentów produkcyjnych, wdrażanie narzędzi optymalizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Jawor (dolnośląskie)