SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE OBSŁUGI ADMINISTRACJNEJ WÓJTA I RADY GMINY. Tarnowo Podgórne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE OBSŁUGI ADMINISTRACJNEJ WÓJTA I RADY GMINY.
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W BIURZE OBSŁUGI ADMINISTRACJNEJ WÓJTA I RADY GMINY.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowo Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW PŁACOWYCH, DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU UŻYWANIA SAMOCHODÓW PRYWATNYCH, PROWADZENIE KARTOTEK WYNAGRODZEŃ, SPORZĄDZANIE WYPŁAT ZFŚS.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, PROGRAM PŁATNIKPRACA NA 0,5 ETATU, GODZINY PRACY OD 07:30-11:30, NA OKRES PRÓBNY 3 MIESIĘCY, PÓŹNIEJ UMOWA NA CZAS OKREŚLONY, KONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE MAILOWY: REKRUTACJA (at) MUZEUM.SZCZECIN.PL, MIEJSCE PRACY UL. STAROMŁYŃSKA 27, 70-561 SZCZECIN
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie kadr płac i zus
MaRa Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa kasy fiskalnej, 2. Wypisywanie faktur komputerowo, 3. Przyjmowanie gotówki od klientów, 4. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Witonia (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa drukarki wielkoformatowej, obsługa programów do druku, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-10-23 - Tanowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż akcesoriów mwtalowych
SZAWMAR Jolanta Marcinkowska - 2016-12-07 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Zdalne wsparcie procesów przedprodukcyjnych, produkcyjnych i postprodukcyjnych procesów poligraficznych prowadzonych na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
sporządzanie informacji dla klientów na podstawie dokumentacji technicznej, dbanie o wizerunek firmy
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Karpicko (wielkopolskie)
Pomoc przy naprawie maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wyszków Śląski (opolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - praca na programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem ; Sporządzanie pism niemieckojęzycznych, kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-27 - Opole (opolskie)
Tworzenie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych w języku rosyjskim, ukraińskim, angielskim, przygotowywanie opracowań dokumentacji szkoleniowej w tych językach, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego
KANCELARIA PODATKOWA "PERFEKT" KATARZYNA GLANDA - 2016-09-01 - Zawiercie (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i rozbudowa funkcjonalności systemu Comarch XL
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-10-27 - Jarocin (wielkopolskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
- sprzedaż obwarzanków i napojów, - obsługa klientów, - obsługa kasy fiskalnej,- dbanie o porządek w miejscu pracy.
Jobs Plus - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP,pomoc w realizacji zamówień,prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi działami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kajetanów (świętokrzyskie)
prowadzenie akt osobowych i naliczanie wynagrodzeń pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie wysyłki, wystawianie wysyłki: faktura, paragon, listy przewozowe, rozliczanie pojemników z tras, wprowadzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)