SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (EFS POWER) ŻAGAŃ Żagań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (EFS POWER) ŻAGAŃ

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: prace biurowe, przygotowywanie pism

Data publikacji: 2020-05-21

Lokalizacja: Żagań (lubuskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: prace biurowe, przygotowywanie pism

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (EFS POWER) ŻAGAŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0810

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2020

Data zakończenia pracy: 20.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 9241637703

danePracodawcy_regon: 970778085

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: żagański

danePracodawcy_kodPowiatu: 0810

Gmina pracodawcy: Żagań

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Żagań

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988661

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 9

Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z ochroną zdrowia ludzkiego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.05.2020

Data dodania oferty pracy: 21.05.2020

Oferta pracy ważna do: 29.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b3a5cd36153c5b93a200f3ef5dea6bd

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA UKŁADÓW FPGA - od 13 000 PLN

Rozwijanie oprogramowania L1 stacji bazowej LTE 5G
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie ofert, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY OPROGRAMOWANIA - 997,4 PLN

tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI NAUKOWEJ - 2 200 - 2 900 PLN

administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 600 PLN

Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowaniebieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, analiza potrzeb potencjalnych klientów, realizacja założonego poziomu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie klienta - pomoc i realizacja dyspozycji klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Vitaprodukt Sp. z.o.o - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy.3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego.4. prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.5. Kompletowanie, deklaracja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości.6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązującą Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych.7. Sprawdzenie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania.8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami.10. Analizowanie kont rozrachunkowych, tj. nalezności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe.11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami.13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzeniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji.14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków.15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego.16. Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyła środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług.18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości.19. Wystawianie faktur wewnętrznych i not księgowych.20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych.21. Rozliczenie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji.22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych okreslonych w jednostce.25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych26. Wspomaganie Głównego księgowego Centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości.27. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.28. Prowadzenie i przechowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i spostrzegawości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) - 3 500 - 4 500 PLN

obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

Monitorowanie statusu projektów, zadań. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanycjh z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk prjektowych i tworzenie raportów.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Zabierzów (małopolskie)

DEKARZ - od 2 800 PLN

prace dekarskie
Jan Wyborski Wer.Mar - 2020-06-09 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 800 PLN

1. sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2. sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3. przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4. przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5. zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6. przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7. wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8. przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9. przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10. przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11. wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12. udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13. wydawanie dziennika budowy.14. wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15. wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16. wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17. prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18. prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19. koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20. prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21. współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22. prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23. wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24. zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25. ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.26. wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-11-13 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW [1) O.KDR.110-1102-4/17] - od 3 000 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 000 PLN

Kompleksowa ochrona obiektów. Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Nadzór i realizacja prawidłowych wymogów kontrahenta. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
SOLID SECURITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-16 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 250 PLN

prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2019-04-16 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII, TECHNIK WETEYNARII - od 2 600 PLN

Asystowanie przy pracy lekarza weterynarii , opieka nad pacjentem szpitalnym a także monitoring stanu pacjenta.
ALFAVET PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA MONIKA HULAK JAN KACPERCZYK SPÓŁKA CYWILNA - 2020-09-15 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I KURSÓW - od 1 800 PLN

dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, kontakt telefoniczny z klientem, organizacja szkoleń, obsługa programów i urzadzeń biurowych
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-07-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 2 500 - 4 000 PLN

Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA D/S KADR I ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skiereszewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PARKU MASZYNOWEGO - od 3 062 PLN

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)

TECHNOLOG PRODUKCJI - do 5 000 PLN

technolog produkcji
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2018-08-07 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)