SPECJALIST DS. KADR I PŁAC Poznań oferta pracy Poznańska Agencja PracyHR BiznesPaulina Orlik-Lange
Stanowisko: SPECJALIST DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW,- OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Poznańska Agencja PracyHR BiznesPaulina Orlik-Lange
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WINOGRADY 38, 61-663 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW,- OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALIST DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:POZNAŃ, WINOGRADY- UMOWA NA OKRES PRÓBNY (3 miesiące), PO ZAKOŃCZENIU KTÓREJ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA ZATRDNIENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY,- POZOSTAŁE WARUNKI PRACY DO UZGODNIENIA,SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM POZNAŃSKIEJ AGENCJI PRACY HR BIZNES odbędzie się dnia 30 stycznia 2020r. w godzinach od 10:00 do 14:00 w sali OHP w Szamotułach, ul. Rolna 4,
Nazwa pracodawcy:
Poznańska Agencja PracyHR BiznesPaulina Orlik-Lange
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WINOGRADY 38, 61-663 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - SKIEROWANIE,- CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: WINOGRADY
Numer budynku pracodawcy: 38
danePracodawcy_nrKraz: 22257
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 23.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6f6b9d6a2b96138ac50a538839d0d4e
Podobne oferty pracy
Obsługa pakietu MS. Office, umiejętność pracy w grupie
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Pietna (opolskie)
- Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie (woj. śląskie). Bieżąca obsługa stałych klientów i pozyskiwanie do współpracy nowych. Czynny udział w tworzeniu i realizacji akcji promocyjnych. Samodzielne planowanie i raportowanie efektów pracy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży stomatologicznej lub na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży stomatologicznej lub protetycznej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Uprzejmość i otwartość w kontaktach interpersonalnych. Łatwość przyswajania wiedzy merytorycznej. Kontakt e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl- Wynagrodzenie: 1600 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży stomatologicznej lub na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży stomatologicznej lub protetycznej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Uprzejmość i otwartość w kontaktach interpersonalnych. Łatwość przyswajania wiedzy merytorycznej. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: rekrutacja (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
-tłumaczenie pisemne dokuemntów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;-przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencyjnego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-09-17 - Świecko (lubuskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
Promedica24 Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k - 2019-07-24 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie i obsługa obrabiarek w ramach zajęć dydaktycznych podnadzorem nauczyciela prowadzącego; - realizacja badań naukowych zwykorzystaniem obrabiarek skrawających, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-11-23 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie kodu programowego
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej firmy, nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój - 2017-10-12 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
pomoc przy montażu instalacji do pomp Ciepła, łaczenie odwiertów wykonywanych pod pompy ciepła, dowóz materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)
Montaż sieci wodno - kanalizacyjnych, ciepłowniczych i gazowych
SANITEX SP. Z O.O. - 2018-10-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
Praca w firmie transportowej - pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie umów handlowych, organizacja pracy kierowców i dostaw towarów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NELC S.C. Tomasz Nelc, Andrzej Nelc - 2020-06-01 - Zamość (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-16 - Cmolas (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkowaniu okien drewnianych i PCV.
FUTUR Sp. z o.o. S.K.A. - 2016-02-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
produkcja tonerów przy wykorzystaniu maszyny do regeneracji tonerów, kompresora wkrętarki oraz specjalistycznego odkurzacza
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- profesjonalna obsługa w oparciu o innowacyjne standardy wewnętrzne firmy;- negocjowanie i realizacja kontraktów zawartych z klientami indywidualnymi;- realizowanie działań sprzedażowych wyznaczonych przez kierownika salonu;- dbałość o ekspozycję zgodnie z polityką firmy;- sporządzanie dokumentów kontraktowych i księgowychPracodawca zapewnia:- pewne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę;- motywujący system premiowy (udział we wspólnie osiągniętym sukcesie);- aktywne wsparcie rozwoju zawodowego dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedażowym i produktowym;- umożliwienie awansu w ramach stale rozbudowywanej struktury firmy;- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku;- dodatkowe ubezpieczenie.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
stacjonarna sprzedaż materiałów budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BOSTA ZDEBKO STANISŁAW - 2019-06-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumenmtacji technicznej, prawnej, rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-04-22 - Puck (pomorskie)
Koordynowanie zadań dotyczących kształcenia zawodowego i ogólnego oraz przedsięwzięć dydaktyczno- wychowawczych. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji. Organizowanie i nadzorowanie konkursów w zakresie współzawodnictwa zawodowego.
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP - 2020-01-27 - Łódź (łódzkie)
- Odpowiadanie na zapytania klientów w języku niemieckim w kontekście sklepu internetowego. Biegłe poruszanie się po systemie anglojęzycznym. Odpowiadanie na telefony klientów w języku niemieckim, na temat zamówienia, dostawy, edycji zamówienia. Odpowiadanie na e-maile klientów zgodnie ze standardami firmy oraz ze standardami firmy współpracującej. Dotrzymywanie się polityk związanych z bezpieczeństwem danych oraz polityką czystego biurka, które zakazuje korzystanie z telefonów komórkowych oraz innych urządzeń informatycznych na przestrzeni operacyjnej.- Znajomość języka niemieckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie jest wymagana do obsługi klientów z Niemiec, Szwajcarii oraz Austrii. - Znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie jest wymagana do poruszania się po systemie obsługujący sklep internetowy oraz w celu poszerzania wiedzy podczas szkoleń.- Godziny pracy: Praca wielozmianowa po 8 godzin. Praca rozpoczyna się co godzinę (00:00, 1:00, 2:00, 3,:00, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00,15:00,16:00,17:00, 18:00).
kontakt przez PUP - 2020-06-01 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Specjalistyczny montażkominów systemowych kwasoodpornych.
"TECHNIKA CIEPŁA-INSTALACJE" Jacek Górski - 2017-04-03 - Kończyce (dolnośląskie)
Obsługa klienta. Organizowanie kampanii reklamowych. Sprzedaż towaru poprzez portale aukcyjne i OLX.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lublin (lubelskie)