Praca SERVICE DESK ANALYST- ANALITYK DZIAŁU USŁUG IT - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SERVICE DESK ANALYST- ANALITYK DZIAŁU USŁUG IT, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 8 ofert pracy SERVICE DESK ANALYST- ANALITYK DZIAŁU USŁUG IT.
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemy techniczne,• Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnych problemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta)• Wypełnianie zlecenia serwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami• Dokumentowanie problemów klienta w systemie śledzenia połączeń• Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikom końcowym podczas całego procesu wsparcia• Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się• Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA - 2020-03-19 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemy techniczne. Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnych problemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta). Wypełnianie zlecenia serwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami. Dokumentowanie problemów klienta w systemie śledzenia połączeń. Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikom końcowym podczas całego procesu wsparcia. Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się. Współpraca z członkami zespołu aby podzielić się wiedzą i doświadczeniem.
AESCULAP CHIFA Spółka z o.o. - 2019-11-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemy techniczne. Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnych problemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta). Wypełnianie zlecenia serwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami. Dokumentowanie problemów klienta w systemie śledzenia połączeń. Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikom końcowym podczas całego procesu wsparcia. Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się. Współpraca z członkami zespołu aby podzielić się wiedzą i doświadczeniem.
AESCULAP CHIFA Spółka z o.o. - 2019-07-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)