Praca AESCULAP CHIFA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy AESCULAP CHIFA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 3 ofert pracy AESCULAP CHIFA.
Pomaganie w skutecznym stosowaniu narzędzi „nowej technologii”, takich jak RPA (UiPath) lub Process Mining (Celonis) jako globalna usługa dla klientów wewnętrznych, Programowanie w „UiPathStudio”, aby opracowywać, modyfikować i utrzymywać zaprogramowane skrypty RPA i/lub wspierać automatyzację za pomocą innych technik, np. MS Office VBA, Bezpośrednia interakcja z klientem w celu omówienia najlepszych możliwych rozwiązań, opcjonalnie na zagranicznych warsztatach lub zdalnie, np. poprzez Skype, Zrozumienie, rejestrowanie i ocena procesu klienta pod kątem jego potencjału automatyzacji. Wykonywanie okresowych przeglądów procesów pod kątem gotowości do RPA, Szkolenie personelu w zakresie oprogramowania stworzonego przez „Smart Automation Service”,
AESCULAP CHIFA - 2021-06-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
• Planowanie i wykonywanie codziennych zadań administracyjnych, w tym transportów SAP, monitorowanie systemu / wydajności, dostrajanie systemu, rozwiązywanie problemów, analiza przyczyn źródłowych, dostarczanie zalecanych rozwiązań, proaktywne zapobieganie błędom itp. aby zapewnić stabilność i optymalną wydajność we wszystkich systemach, w tym obsługę incydentów• Planowanie i wykonanie instalacji systemu i komponentów• Planowanie i wykonywanie czynności konserwacyjnych i wynikających z cyklu życia• Planowanie i wykonanie odświeżeń systemu SAP i kopii klienta• Koordynacja i kontrola zewnętrznych dostawców / usługodawców• Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji• Wsparcie procesu zarządzania problemami
AESCULAP CHIFA - 2020-06-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemy techniczne,• Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnych problemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta)• Wypełnianie zlecenia serwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami• Dokumentowanie problemów klienta w systemie śledzenia połączeń• Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikom końcowym podczas całego procesu wsparcia• Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się• Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA - 2020-03-19 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)