Praca AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 9 ofert pracy AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Praca w środowisku Agile – zwinne zarządzanie projektami, Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, Projektowanie, rozwój i testowanie rozwiązań o dowolnej wielkości i złożoności, Tworzenie czystych i wysokiej jakości kodów, Diagnoza usterek i dostarczanie skutecznych rozwiązań, Dostarczanie szacunków rozwoju, Udział w dyskusjach technicznych i sesjach planowania, Udział w sesjach dyskusyjnych architektonicznych, Wsparcie, szkolenie i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Praca w środowisku Agile – zwinne zarządzanie projektami, Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, Projektowanie, rozwój i testowanie rozwiązań o dowolnej wielkości i złożoności, Tworzenie czystych i wysokiej jakości kodów, Diagnoza usterek i dostarczanie skutecznych rozwiązań, Dostarczanie szacunków rozwoju, Udział w dyskusjach technicznych i sesjach planowania, Udział w sesjach dyskusyjnych architektonicznych, Wsparcie, szkolenie i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Praca w środowisku Agile – zwinne zarządzanie projektami, Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, Projektowanie, rozwój i testowanie rozwiązań o dowolnej wielkości i złożoności, Tworzenie czystych i wysokiej jakości kodów, Diagnoza usterek i dostarczanie skutecznych rozwiązań, Dostarczanie szacunków rozwoju, Udział w dyskusjach technicznych i sesjach planowania, Udział w sesjach dyskusyjnych architektonicznych, Wsparcie, szkolenie i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Praca w środowisku Agile – zwinne zarządzanie projektami, Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, Projektowanie, rozwój i testowanie rozwiązań o dowolnej wielkości i złożoności, Tworzenie czystych i wysokiej jakości kodów, Diagnoza usterek i dostarczanie skutecznych rozwiązań, Dostarczanie szacunków rozwoju, Udział w dyskusjach technicznych i sesjach planowania, Udział w sesjach dyskusyjnych architektonicznych, Wsparcie, szkolenie i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodzące połączenia i zgłoszenia internetowe od użytkowników końcowych mających problemytechniczne, • Rozwiązywanie problemów, analizowanie, śledzenie, eskalowanie i dokładne dokumentowanie różnychproblemów technicznych i rozwiązań (tj. oprogramowania, sprzętu i konkretnych aplikacji klienta) • Wypełnianie zleceniaserwisowego od użytkowników końcowych zgodnie ze zdefiniowanymi procedurami • Dokumentowanie problemów klientaw systemie śledzenia połączeń • Zapewnienie przyjaznej, uprzejmej i wysokiej jakości komunikacji wszystkim użytkownikomkońcowym podczas całego procesu wsparcia • Rozwijanie się zawodowo poprzez bieżące szkolenia i ciągłe uczenie się •Współpraca z członkami zespołu / działu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem
AESCULAP CHIFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)