SEKRETARKA(NR 6329) Bydgoszcz oferta pracy INSTYTUT CERTYFIKACJI ENERGETYCZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SEKRETARKA(NR 6329)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: telefonowanie, obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, elementy pracy telemarketingowej
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSTYTUT CERTYFIKACJI ENERGETYCZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 1 lok. 8, 85-184 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefonowanie, obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, elementy pracy telemarketingowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA(NR 6329)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
chęć nauki, cierpliwość, dokładność, rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : obsługa komputera, drukarki, skanu, excela, [Umiejętność 1] : telefonistka
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 20
Nazwa pracodawcy:
INSTYTUT CERTYFIKACJI ENERGETYCZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wspólna 1 lok. 8, 85-184 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: kontakt (at) instytutce.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 1 lok. 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 11.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a2c638b5807474ccce881a69a919ef8
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie ineresantów.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Staszów (świętokrzyskie)
Obróbki blacharskie daszków przy zbiornikach, izolacje na zbiornikach magazynowania wody, montaż przygotowywanych elementów.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2016-04-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Brzeg (opolskie)
Omiatanie hali magazynowej. Praca jednozmianowa w godz.: 6-14. Miejsce pracy: Farutex Sp. z o.o., Oddział Wrocław, ul. Graniczna 8b. Oferta dostepna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób niepełnosprawnych. Kontakt z pracodawcą - tel.: 601 349 153.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauka pisania dokumentów urzędówych i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Polanów (zachodniopomorskie)
Prace biurowe, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo (pomorskie)
Dopasowanie odzieży do wymagań klienta: krojenie, szycie, naprawy, prasowanie i inne czynności związane z przeróbkami i naprawami oodzieży oraz tkaninami dekoracyjnymi.
The Zipyard UK - 2016-04-28 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Pprzyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji,odbieranie telefonów,przyjmowanie ogłoszeń i reklam, zamieszczanie ogłoszeń drobnych w internecie-pozyskiwanie nowych klientów reklamowych-przyjmowanie i rozdział korespondencji-wysyłanie zamówień na druk i kolportaż-makietowanie reklam-nauka obsługi kasy fiskalnej i wystawiania faktur-przygotowywanie reklam do danego numeru
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Rozliczanie kredytów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2019-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Organanizowanie pracy biurowej, posługiwanie się środami komunikacji (internet, program do rozliczeń z NFZ), obsługa pacjenta zgodnie z normami NFZ i MZ, archiwizacja, przetwarzanie danych w formie papierowej i elektronicznej, obsługiwanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Łąck (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Wschowa (lubuskie)
Przestrzeganie pracy zgodnie z ustaleniami, wysyłanie sparwozdań, prowadzenie spisów interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sędzimirów (dolnośląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pielęgniarka
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2019-01-24 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe; wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych-pakiet Ms Office, prawo jazdy kat.B; zdolności interpersonalne; zakres obowiązków: współorganizacja i prowadzenie biura Izby; działania promocyjno-informacyjne; współpraca z członkami Izby; pozyskiwanie nowych członków; organizacja szkoleń i konferencji; sporządzanie sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH - 2019-09-18 - Gliwice (śląskie)
-obsługa urządzeń biurowych (fax, tel. drukarka)-rozsyłanie oraz wysyłanie korespondencji-prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej/przychodzącej-prowadzenie ewidencji inwestycji-sporządzanie protokołów z narad/rad budowy, raportów z postępu prac realizowanych inwestycji-sporządzanie pism urzędowych-organizowanie grafiki spotkań-bezpośredni kontakt inspektorami prowadzącymi nadzór poszczególnych inwestycji-przyrządzanie napojów (kawa, herbata etc.)-dbanie o porządek i czystość w sekretariacie -przygotowywanie sali konferencyjnej do spotkań/narad-zaopatrywanie biura w materiały biurowe i artykuły spożywcze-okazjonalnie sporządzanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
spawanie garaży
FILAR - Zakład Ogólnobudowlany Piotr Picher - 2016-07-20 - Milicz (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie lub średnie branżowe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres; zakres obowiązków: przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja wpływających pism w syt. informatycznym, umiejętność redagowania pism, współpraca z oddziałami i wydziałami, wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD REJONOWY W GLIWICACH - 2020-11-02 - Gliwice (śląskie)
wg
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU KANCELARII PRZY POMOCY PROGRAMU KANCELARIA NOTARIALNA, tj:- prowadzenie Repertorium A, Repertorium P,- rejestracja czynności notarialnych,- przygotowywanie i wysyłanie zestawień miesięcznych podatków i opłat sądowych oraz innych rejestrów z działalności kancelarii,OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA KANCELARII tj:- prowadzenie terminarza,- przygotowywanie wypisów aktów notarialnych,- przygotowywanie pism przewodnich do sadów i urzędów,- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,- pobieranie opłat za sporządzone czynności notarialne,- wystawianie faktór,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenie potwierdzenia odbioru dokumentów do Repertorium A, dziennika korespondencyjnego, dziennika przesłanych dokumentów.
Kancelaria Notarialna Stefan Kramer - 2018-11-07 - Pniewy (wielkopolskie)
Staż dla osoby do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinansowany z EFS "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (II)" PO WER.Przygotowywanie kopii dokumentów, skanowanie dokumentów, pisanie na maszynie lub z wykorzystaniem komputera dokumentów sporządzanych w kancelarii notarialnej, rejestracja poczty, wykonywanie czynności związanych z poświadczeniami, prowadzenie repetytoriów wszystkich czynności notarialnych, przygotowywanie projektów aktów notarialnych, sporządzanie wypisów aktów notarialnych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, udzielanie interesantom podstawowych informacji dotyczących trybu czynności notarialnych. Praca w godz: od 8 do 16.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji administracyjnej, prowadzenie elektroniczne dzienników korespondencyjnych, przygotowanie dokumentów do wysyłki, archiwizowanie dokumentacji przy pomocy wyspecjalizowanego programu komputerowego, obsługa programów księgowych, obsługa programu ubezpieczeniowego agent, przygotowanie dokumentacji do rejestracji pojazdów, załatwienie spraw urzędowych poza siedzibą
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rawicz (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Brzeg (opolskie)
wykładanie towarów w TESCO; wynagrodzenie 11zł/h
TESCO POLSKA SP Z O O - 2016-11-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie spotkań z klientami, prowadzenie biura i sekretariatu, przygotowywanie projektów pism
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Augustów (podlaskie)
Dbanie o sprawną organizację dnia przełożonego, prowadzenie dokumentacji kadrowej firmy, prowadzenie korespondencji, znajomość ewidencji KPiR
KOŚMIDER KRZYSZTOF ZAKŁAD STOLARSKI EKODREW - 2018-01-10 - Rawicz (wielkopolskie)
umiejętność obsługi programów Word, Excel, program SPAumiejetność rozmowy z klientemumiejętność sprzedaży usług i towarówumiejętność obsługi kasy fiskalnej, portalu płatniczego, wystawiania faktur. Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Oświęcim (małopolskie)