SEKRETARKA ST(POWER) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SEKRETARKA ST(POWER)

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: zapoznanie z obowiązującymi przepisami: resortowymi, dotyczącymi obiegu dokumentów, kancelaryjnymi, BHP, i ppoż o ochronieinformacji niejawnych oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwabieżąca obsługa sekretariatu, wykonywanie prac z zakresu maszynopisania- komputerowe Microsoft WPRD i EXCELgromadzenie i systematyczne aktualizowanie zbiorów, przepisów prawnych i innych wydawnictw, prowadzenie ewidencjiartykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dzienników korespondencyjnychi dziennika podaczego, prowadzenie wykazówprzesyłek nadanych i otrzymanychobsługa telefaksu i prowadzenie ewidencjikorespondencji telefaksowejnadanej i otrzymanej\obsługa kserokopiarki-sporządzanie kserokopii dokumentówwykonywanie czynności przy klasyfikacji i archiwizacji dokumentów

Data publikacji: 2017-02-15

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
zapoznanie z obowiązującymi przepisami: resortowymi, dotyczącymi obiegu dokumentów, kancelaryjnymi, BHP, i ppoż o ochronieinformacji niejawnych oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwabieżąca obsługa sekretariatu, wykonywanie prac z zakresu maszynopisania- komputerowe Microsoft WPRD i EXCELgromadzenie i systematyczne aktualizowanie zbiorów, przepisów prawnych i innych wydawnictw, prowadzenie ewidencjiartykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dzienników korespondencyjnychi dziennika podaczego, prowadzenie wykazówprzesyłek nadanych i otrzymanychobsługa telefaksu i prowadzenie ewidencjikorespondencji telefaksowejnadanej i otrzymanej\obsługa kserokopiarki-sporządzanie kserokopii dokumentówwykonywanie czynności przy klasyfikacji i archiwizacji dokumentów

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA ST(POWER)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 03.04.2017

Oferta pracy ważna do: 28.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA - od 1 850 PLN

Praca na magzynie, załadunek, rozładunek i dostarczenie towarów do klienta. Umiejętności - prawo jazdy B+C oraz aktualna książeczka zadrowia.
DORAL SPÓŁKA JAWNA PIOTR CHMIELEWSKI, ROBERT KALINOWSKI, JERZY SIERAKOWSKI - 2016-08-01 - Kłodzko (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

SPrzedawca, praca na dwie zmiany 6.30-21.30
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Zielonki (małopolskie)

SEKRETARKA/ SEKRETARZ - 997,4 PLN

Oferta stażu. Miejsce wykonywania pracy Krapkowice
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Krapkowice (opolskie)

SEKRETARKA - 2 800 - 3 500 PLN

przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty elektronicznej, tradycyjnej i e-mailowej, obsługa urządzeń biurowych, dbałość o czystośc, ład i porządek w sekretariacie i gabinecie Prezesa, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji.
Agro-Farm Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Pisarzowice (dolnośląskie)

SEKRETARKA POLSKO- I ANGIELSKO-JĘZYCZNA - 2 500 - 3 500 PLN

praca biurowa, odbieranie telefonów oraz e-maili, przygotowywanie faktur, odbieranie telefonów w języku polskim i angielskim, praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
GRUPA KN Karolina Nadolska - 2016-05-31 - Domaniew (mazowieckie)

KRAWIEC - od 2 100 PLN

Szycie elementów materiałów tapicerskich. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - MEBLE Firma P.H.U. Roman Idźczak - 2018-02-14 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)

SEKRETARKA-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Sulmierzyce (łódzkie)

HYDRAULIK - od 2 500 PLN

Remonty i naprawa urządzeń hydraulicznych , zakładanie i montowanie urządzeń hydrualicznych.
MARDI Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA NOTARIALNA - 997,4 PLN

Zgodnie z harmonogrmem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

-PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I WYSYŁANIE POCZTY-ZARZĄDZANIE OBIEGIEM KORESPONDENCJI I DOKUMENTÓW-PRZYJMOWANIE ORAZ OBSŁUGA GOŚCI FIRMY-OBSŁUGA PRZYCHODZĄCYCH POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH ORAZ POCZTY ELEKTRONICZNEJ-ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU-ORGANIZACJA SPOTKAŃ FIRMOWYCH-PRZYGOTOWYWANIE PISM W IMIENIU WOJEWÓDZKIEGO KOMENDANTA I JEGO ZASTĘPCY-INNE PRACE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 2 100 - 2 300 PLN

Kosztowe rozliczanie produkcji. Zamykanie zleceń. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Deklaracje VAT.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)

NAV DEVELOPER (J.ANG) - od 16 409 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA - od 2 300 PLN

1) PROWADZENIE SEKRETARIATU• OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ DO FIRMY I WYCHODZĄCEJ,• SEGREGOWANIE I PRZEKAZYWANIE KORESPONDENCJI DO ADRESATÓW NA TERENIE FIRMY,• OBSŁUGA FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ,• REDAGOWANIE PISM,• DRUKOWANIE, KOPIOWANIE, FAKSOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW.2) REPREZENTOWANIE FIRMY• PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW (Z ZEWNĄTRZ I Z WEWNĄTRZ FIRMY),• ODBIERANIE TELEFONÓW, PRZYJMOWANIE I ŁĄCZENIE ROZMÓW,• ORGANIZACJA ZEBRAŃ, KONFERENCJI ORAZ SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO,• SERWOWANIE POCZĘSTUNKU DLA GOŚCI FIRMY, ORGANIZACJA CATERINGU.3) WSPARCIE PRZEŁOŻONEGO• PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ I ZADAŃ PRZEŁOŻONEGO,• UMAWIANIE SPOTKAŃ PRZEŁOŻONEGO,• ORGANIZACJA WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO (BUKOWANIE BILETÓW LOTNICZYCH, REZERWACJA HOTELI ITP.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 016 - 3 149 PLN

Nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)

SEKRETARKA, REF. 30- - od 2 200 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY,ZARZĄDZANIE ODDZIAŁEM FIRMY - 3 000 - 5 000 PLN

automatyka,hydraulika,pneumatycznamiejsce wykonywania pracy-Choszcznopraca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnymutworzenie biura handlowego w Choszcznie
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA (RPO) - 997,4 PLN

Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)

SPEDYTOR "REF. -30" - od 1 850 PLN

ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI MAGAZYNIERZY I POKREWNI - do 1 100 PLN

Praca w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przymowanie odpadów, ewidencja w systemie komputerowym praca na 1/2 etatu w godz.7:00-11:00
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "KOMUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Strzelin (dolnośląskie)

SEKRETARZ GMINY - od 2 500 PLN

a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)