SEKRETARKA - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w sekretariacie
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w sekretariacie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji chemii gospdoarczej. Pakowanie wyrobów w opakowania zbiorcze
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kuśnie (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Polskich Olimpijczyków w Głogowie - 2017-12-22 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów,kasy fiskalnej,prace magazynowe w sklepie samoobsługowym z przewagą art. spożywczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientów, dbanie o stanowisko pracy, układanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-06-12 - Mokrzyska (małopolskie)
zarządzanie osobami zatrudnionymi w szkole (wykładowcy, rekrutacja, obsługa dotacji itp.)
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
staż - obsługa komputera, urządzen biurowych, interesantów w siedzibie firmy, organizowanie pracy w biurze. Praca przy komputerze - ok. 4h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w sekretariacie szkoły
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym - 2016-02-16 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
1. Wymagania niezbędne:Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowegoposiadanie wykształcenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych, rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej, znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych znajomość programów komputerowych, służących do rozliczeń bankowych, tzw. bankowość elektroniczna, do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, (np. Księgowość Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik)3. Zakres wykonywanych zadań na stanowiskuopracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego), zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki, naliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasiłkowych, sporządzanie deklaracji ZUS, prawidłowe naliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych, czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki,zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporządzanie i zatwierdzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu oraz cząstkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2017-09-25 - Racibórz (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych; prowadzenie akt postępowań sądowych; sporządzanie pism sądowych; dokonywanie wpisów w urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie informacji statystycznych. Praca na umowę o pracę na czas określony (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dodatkowe informacje związane z ogłoszeniem dostępne na stronie kolobrzeg.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Kołobrzegu - 2018-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nauka prac biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aplikacja i stylizacja rzęs, pedicure kosmetyczne, farbowanie rzęs, stylizacja paznokci na szblonie żelem, przedłużanie i utwardzanie płytki na tipsie, manicure japoński i hybrydowy
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Rzeszów (podkarpackie)
lakierowanie kabin, konstrukcji samochodowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Artur Zieliński - 2017-07-07 - Stary Bostów (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiąg rejestrów denników, obsługa urządzeń biurowych/ nabór staż RM.30+/
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Pabianice (łódzkie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Częstochowa (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, uzupełnianie dokumentacji szkolnej, prowadzenie rejestrów.
FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ INKUBATOR - 2016-03-16 - Kościerzyna (pomorskie)
- Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Zakładanie i obsługa biurowa akt spraw klientów. Prowadzenie kalendarza spotkań, terminów rozpraw i terminów wykonania poszczególnych czynności. Przygotowanie spotkań pod względem obsługi technicznej - zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku. Obsługa urządzeń biurowych: telefon, komputer, fax, kopiarka, kasa fiskalna. Kontrola i analizowanie stanu zapasów. Dbanie o utrzymanie czystości w biurze.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji. Wymagana umiejętność obsługi pakietu biurowego. Wymagane uporządkowanie, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dyskrecja, umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach. Kontakt telefoniczny (10:00-17:00) (Tel. 32-757-23-60) lub e-mail: kancelaria (at) procontra.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO PROCONTRA ANDRZEJ KWAK - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
wykończenie wnętrz, szpachlowanie ,malowanie montaż, płyt GK
F.H.U ACCURON Zbigniew Kawa - 2018-01-09 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O WIZERUNEK EKSPOZYCJI, AKTUALIZACJA CEN I DANYCH.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MEBLEX" D.JESIOŁOWSKA, A.ZIMOLĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-12 - Rzeszów (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie i nadzorowanie planu konserwacji urządzeń, kontrolowanie urządzeń technicznych obiektu, zbieranie ofert, zlecanie prac i nadzór, zlecanie i controlling usługowców zewnętrznych, np. firmy sprzątającej i ochroniarskiej, nadzorowanie systemów automatyki i sterowania obiektu, zapewnienie pogotowia awaryjnego, drobne przebudowy, czyszczenie oraz drobne naprawy
ARCOS FM PL SALLER Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-21 - Głogów (dolnośląskie)
Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji. Obsługa telefonów. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Odbiór poczty elektronicznej. Obsługa komputera, kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Baranów (mazowieckie)
Znajomość Frameworka PHP LARAVEL z praktyką co najmniej 1 rok.
WEB SOFT SP. ZO.O. - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa z obsługą stanowiska komputerowego
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Czółna (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- serwis klimatyzacji,- serwis urządzeń chłodniczych,- montaż klimatyzacji i wentylacji,- naprawy urządzeń chłodniczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wg. harmonogramuRM wieś NOWA
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Drezdenko (lubuskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z ewidencją przepisów ogólnych i resortowych; pomoc w prowadzeniu dokumentacji prezydialnej; praca przy komputerze; maszynopisanie, obsługa faxu, obsługa kserokopiarki; pomoc przy prowadzeniu dzienników korespondencyjnych i rejestrów komórki prezydialnej; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do wysyłki zewnętrznej; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji;
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rawicz (wielkopolskie)